Internetdating kletstopic

29-03-2010 22:29 4410 berichten
Deel je ervaringen, stel je vragen, iedereen welkom!

(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 12-02-2011 23:41
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Rasa, ook leuk zo'n berichtje. Hoeft hij niet te doen natuurlijk, vind het juist wel wat zeggen dat hij een gewoon spontaan smsje stuurt.

Jarala, ik vind het ook vrij ingewikkeld. Wilde je ook lasagne?

Vind je dat hij te snel IHVJ smst?

Enlighten us.

Taksi, leuk met S. Geniet ervan

Magnolia, altijd leuk een succesverhaal.

Van mijn date niets meer gehoord. Vind dat zo bijzonder. Zo bijzonder onvolwassen.
nou hier even een update over de date van gisteravond

naar mijn idee ging het wel leuk, lekker zitten praten op terras, verliep allemaal wel vrij soepel, afscheid ging wel wat vreemd. HIj bracht me naar mn auto en toen viel t eigenlijk een beetje stil, toen zei die dat ie t gezellig vond en we houden contact, fijne avond en toen liep ie weg, ik had eigenlijk nog wel op meer gehoopt, maar mischien was ik daar dan wel weer onduidelijk in. Omdat ik t erg leuk vond en hem erg leuk vind nog maar een smsje gestuurd gisteravond dat ik een leuke avond heb gehad, stuurde die terug dat hij t ook gezellig vond en dat we t maar ff moesten laten bezinken mischien dat ik er morgen wel heel anders over denk...

pff vind dit wel lastig ik vind m erg leuk maar weet nu niet goed wat hij vind...hoop dat ie vandaag smst, ik laat t nu van hem afhangen

@ taksi en magnolia: leuk om te lezen dat het bij jullie zo goed gaat
quote:Rasa schreef op 20 augustus 2010 @ 20:30:

@taksi, wat leuk! Wat goed zeg! Misschien heeft het toch geholpen dat je nagedacht hebt waarom je meestal niet open staat voor bereikbare mannen. Of voelt het met S anders? In ieder geval helemaal leuk, lekker van genieten!

Tja, misschien inderdaad goed dat ik er over heb nagedacht. Of heisa om niets ;)

Het is niet helemaal 'over' ofzo, vind het nog steeds een beetje moeilijk, maar ik heb wel het gevoel dat ik het gewoon over me heen ga laten komen en we zien wel.. Overigens heb ik geluk met S want hij negeerde mijn twijfelende lichaaamstaal volkomen, liet zich er niet door weerhouden om me te zoenen. En dat is maar goed ook ;)

@Sandratjuh, ik snap m niet helemaal. Bedoelde hij dat jij vandaag mss anders over hem zou denken?
@taksi: ja volgens mij wel, wat er letterlijk stond: latenw e t bezinken en kijken wat we alle 2 willen mischien denk je er morgen wel anders over

mannen :s, ik haat dit onzekere gevoel waarom kan die niet gewoon zeggen ja ik vond t ook leuk of nee t word niks...
Sandra, dat is vervelend.

Volgens mij komt het neer op een slag om de arm willen houden.

Aangezien er wel contact geweest is na de date en je al hebt laten weten dat jij het leuk vond, kan je er in elk geval vanuit gaan dat hij, als hij jou ook leuk vindt, weer contact met je zal opnemen.

In dat opzicht heb je nu wel duidelijkheid of rust; jij hoeft niets te ondernemen.

En mocht hij niks van zich laten horen, dan weet je ook meteen wat voor vlees je in de kuip hebt.
Leuk voor je Taksi! Geniet ervan

Ik ben benieuwd hoe je date gisteren was Sandratjuh.

Kon hij aan je (hoge) verwachtingen voldoen?

Ik zie vanavond mijn favo mailman voor het eerst. Ik ben benieuwd.
Dankje!

Jij veel plezier vanavond! Ik heb net met S gebeld en we gaan ook vanavond weer afspreken.
Oh, lekker handig bezig, had niet door dat we al op p. 43 waren en er dus al een update van Sandratjuh was. Excuus!

'Even laten bezinken'- bijzondere uitdrukking.... Ik zou hem ook niet kunnen plaatsen

Haha, jij gaat lekker Taksi :-)
Hoi dames, ik ben weer terug van even weggeweest. Ik heb een tijdje geleden meegebabbeld hier maar bij gebrek aan internetdates ben ik even stil geweest.

Maar gisteren weer internetdate sinds lange tijd, en tsja... Gelukkig waren we in een leuke strandtent met genoeg mensen te kijken, anders waren er wel veel stiltes gevallen.. En we hebben toch bijzonder weinig gemeen. Al met al geen succes.

En nu ben ik een beetje gefrustreerd, ik wil zo graag weer echt halsoverkop verliefd worden op iemand. En die internetdates lopen tot nu toe altijd op een teleurstelling uit. Een virtuele klik blijkt altijd heel anders te werken dan een real life klik..

@Rasa, toch R nog in de picture? Goed om te lezen
Hallo dames,

Ik lees al een tijdje mee en ik doe (deed) of ga weer doen aan internetdaten.

Ok, iets uitleg:

Vorig jaar gescheiden. Avond aan avond op de bank thuis. Kindjes slapen en bij gebrek aan leuke tv en moeite hebben met het lezen van een boek (pagina 1 gelezen, ehh, waar gaat het over? Nog een keer lezen..nope, lukt niet) beetje gaan rondsnuffelen op RP en Paiq.

Of zocht ik gewoon aandacht?

Moeilijke relatie achter de rug en een enorm minderwaardigheidscomplex rijker.

Duss, hoe sta ik als vrouw in de markt der zoekenden?

De reacties stroomden binnen en de 1e date al snel gemaakt.

Na een paar dagen mailen en msn een ogenschijnlijk leuke man! Spannend!!

Mega domper. Leuke foto, leuk op cam, leuke gesprekken maar in real life? Bleeeeeh

Next!

Misschien iets langer msn?

Misschien iets meer doorvragen?

Meer foto's?

Ach, het is leuk tijdverdrijf en Paiq was best grappig.

En toen kwam X.

Een grappig gesprek waarvan ik dacht: "totaal niet mijn type maar wel eentje zonder storende taalfouten en toch ook wel iets te melden".

Dus X werd toegevoegd aan msn en staat nog steeds tussen mijn 8 contacten (vriendinnen en X).

Inmiddels maandje of 10 verder. Regelmatig msn en leuke mailtjes.

(ook irl leuke man ontmoet wat toch niet bleek te werken, ander verhaal, ander topic )

Paiq man X, geen ontmoeting, geen stem.

Alleen msn en mailverkeer.

Inmiddels toch vreselijk nieuwsgierig naar X.

Weet (min of meer) zeker dat ie single is.

Blijft natuurlijk internet....

Hij ook nieuwsgierig naar mij.

Maar wordt het geen enorme desillusie?

We klikken enorm zo op de digitale snelweg.

Zal ik het hierbij laten?

Kweenie....

Inmiddels wel van datingsites af. Is niks voor mij.

Of zal ik me toch weer eens inschrijven? hahaha

Het is zaterdagavond. Mijn kindjes slapen. Ik drink een welverdiend glas wijn. Heb me vandaag de benen uit mijn lijf gelopen. Kids sporten, boodschappen, kinderfeestje, beetje huishouden aangezien er geen kabouters zijn die dat deel voor me doen. Vanmorgen om 06.30 uur opgestaan en gaan zitten om 20.34 uur.

Neemt nog een glas wijn :-)
Is hier wel iemand??

Of zijn jullie allemaal aan het daten?

Neemt nog maar glas wijn :-)
Proost, Madelief!
Madeliefje neemt nog maar glas....

Heb klote avond (sorry voor naar woord).

Moe, alleen, verdrietig, en nog meer verdrietig :-((

http://www.youtube.com/watch?v=PfX2MGN05BQ
Madelief.

Ik las je reactie ook in een ander topic. Ik vind het niet vreemd dat je je zo rot voelt als je zo'n zware tijd achter de rug hebt gehad. Geniet lekker van je contact met mr. X. En het hoeft natuurlijk niet tegen te vallen he, een real life ontmoeting? Gooi jezelf op de markt en geneit van de aandacht, de mails en dan zit er echt wél een keer het juiste exemplaar tussen!

Ik ben terug van mn date met favo mailman. Ik zou hem wel beter leren kennen *drukte ze heel netjes uit*. Het afscheid was ongemakkelijk:

Hij: Nou, ik vond het hardstikke leuk

Ik: Ja, ik vond het ook leuk

*giechel grinnik giechel*

Ik: nou, dan mailen we wel weer of zo. We zien wel...

Hij: Ja, is goed.

Ik: Oké, nou doeidoei

Hij: doeiii

Ik ben benieuwd of er een vervolg komt en hoe. Wat dat betreft wacht ik zijn mail maar even af :-)
Ook hier een vaste meelezer

De afgelopen 2/3 jaar heb ik ongeveer 10 dates gehad, waarvan 95% direct de prullenbak in kon. De meest bijzondere types zijn voorbij gekomen... van autisten tot mannen met harnassen in hun woonkamer. Vaak hoog opgeleid, dus geen echte 'holle vaten'. Van RP en Lexa tot Knuz en E-matching... ik heb erop gestaan. En iedere keer dacht ik: nee, dit is m gewoon niet.

Een tijdje geleden werd ik door een vriendin op Badoo gewezen..goh Annie, probeer dat eens. En misschien is dat wel een gouden zet geweest. Je moet natuurlijk altijd een slag om de arm houden, maar een beetje hopen mag wel. Er bestaan nog echt leuke mannen en volgens mij heb ik er eindelijk 1 gevonden. Ik, die altijd zei... nou liefst hoogopgeleid, niet al te oud want geen behoefte aan vaderfiguren (heb er aan 1 al genoeg) en geen kinden, begin langzamerhand iemand steeds leuker en leuker te vinden die lager opgeleid is (timmermansopleiding, maar wel zzp-er), die een stuk ouder is (34, ben zelf 25) en die 2 kinderen heeft. Daar waar ik net 4 jaar ben afgestudeerd en nog niet echt van lange relaties heb mogen genieten, heeft hij er een huwelijk van 13 opzitten en door alles wat hij heeft meegemaakt een behoorlijk rugzakje opgebouwd. En het stomme is: het kan me eigenlijk weinig schelen. Hij is zó leuk dat ik die dingen (voor nu) voor lief neem. Voor mijn vakantie hebben we 2 dates gehad, waarbij we we tot diep in de nacht hebben zitten praten... over van alles en nog wat. Ik voel me ontzettend op mijn gemak bij hem en dat heb ik niet snel bij mannen. Subtiele aanrakingen, complimentjes... ik geniet! Volgens mijn vriendinnen loop ik te stralen

En dan ga je 3 weken op vakantie en vertrekt hij bij terugkomst voor een week naar Rome dus we hebben elkaar een maand niet irl gezien. De hele maand berichtjes over en weer gestuurd. Morgenavond komt hij weer en ik weet nu al... ik zit mezelf morgen de hele dag op te vreten
@ anniemal: spannend dat jullie elkaar weer gaan zien leuk dat het zo goed klikt vind t grappig om te lezen dat het heel iemand anders is als die je normaal zou uitkiezen

@signoflife: jammer dat die klik er in t echt ook niet was, niet opgeven nu he! mischien is t de volgende keer gewoon wel de ware

@ bibine: weet je zeker dat je niet met mij mee op date was, klinkt precies zoals t afscheid bij mij ging haha wist ook niet wat ik er mee aan moest

inmiddels heeft hij wel gsmst gistermiddag wat ik er van vond, gestuurd dat ik t leuk vond en dat t goed voelde stuurt ie een uur later terug ja ik vond t ook leuk en gaat ie verder op een heel ander onderwerp, dus toch nog maar even gestuurd of het voor hem niet was tegengevallen, maar hij zegt van niet

maarja onzeker als ik ben heb ik toch t idee dat t voor mij leuker was als voor hem hij smst niet meer uitzichzelf wat hij daarvoor wel erg regelmatig deed, maar als ik sms reageert hij wel leuk terug aaaargh

gister met iets te veel wijn op gestuurd dat ik t echt heel leuk met m vond en t snel een keer over wil doen...kreeg ik terug dat we t inderdaad wel is over kunnen doen

dit is opzich positief toch? waarom zijn mannen zo vaag :(
oja zit er nu over te denken te vragen of hij plannen heeft vanavond en zoniet of hij t dan niet leuk vind als ik bij m langskom, hoop er dan door zijn antwoord achter te komen hoe hij nu over alles denkt, maarja kan wel op grote teleurstelling uitlopen natuurlijk

gaat iemand mij tegenhouden, of lijkt dit een goed plan?? op mijn roze wolk kan ik erg moeilijk rationeel denken hahaha dus graag jullie meningen!
Klopt inderdaad... ook qua uiterlijk zou ik niet direct omkijken als ik hem op straat tegen zou komen, maar het hele pakketje klopt gewoon.

Tsja hier ben ik ook vaker tegenaan gelopen en heel vaak heb ik mezelf er in af moeten remmen. Het feit dat hij terugstuurt dat hij het nog wel een keer over wil doen lijkt me positief, maar ik heb als vrouw natuurlijk geen idee wat er in zijn hoofd omgaat. Je zou het kunnen proberen ... wie niet waagt, wie niet wint... maar het kan bij sommige personen ook een beetje 'pusherig' overkomen. Niets ten nadele van jou natuurlijk...

En ja: mannen ZIJN vaag!
heb m inmiddels gesmst ( weet dat dit wel pusherig over kan komen, maar ik kan t ook niet helpen haha) hij heeft plannen vanavond dus dan ga ik er niet eens over beginnen.

als ik m sms smst hij wel leuk terug maar uit zichzelf smst hij niet....wat hij dus voor de date wel regelmatig deed, dat zegt toch genoeg lijkt me, waarom kan hij niet gewoon duidelijk zijn

ik haat t hoe onzeker ik me voel...
Sandratjuh~!!Klinkt niet erg enthousiast van zijn kant...hou je in en vraag niet of ie vanavond weer wil afspreken maar laat het volgende contact echt van zijn kant komen hoor!Mannen zijn jagers als je zo gewilig bent en achter hem aan zit is ie er denk ik snel klaar mee!

Je bent veel interessanter als je hem ook een beetje zn best laat doen; doet ie dat niet tja; he's just not that into you'', maar dan weet je het wel!
Ow, te laat en de verwachtte reactie van zijn kant..nu ect aan hem overlaten he!
ja je hebt helemaal gelijk! ik heb besloten t nu te laten voor wat t is als hij nog wat wilt moet hij er zelf maar meekomen, hoe ik me voel heb ik wel duidelijk gemaakt lijkt me.

ik ben weer op de datingsite gaan rond kijken, genoeg vissen in de zee zullen we maar zeggen he, mischien dat er ook minder vage mannen rondlopen haha
Inderdaad... het leven is hard en zo ook de wereld van het internetdaten. Het niet weten waar je aan toe bent, de vrijblijvendheid die het met zich meebrengt... het hoort er allemaal bij. Er zijn mannen die je niet op de man af durven zeggen of ze je nu wel of niet leuk genoeg vinden...misschien is dit er wel 1 van. Mocht je na een dag of 2-3 nog niets van hem hebben gehoord, dan kun je er voor je eigen gemoedsrust nog een berichtje aan wagen. Hoor je daarop niets meer of is het negatief, dan kun je de conclusie vaak wel trekken... hoe lullig het ook voelt.
quote:sandratjuh7 schreef op 22 augustus 2010 @ 14:59:

ja je hebt helemaal gelijk! ik heb besloten t nu te laten voor wat t is als hij nog wat wilt moet hij er zelf maar meekomen, hoe ik me voel heb ik wel duidelijk gemaakt lijkt me.

ik ben weer op de datingsite gaan rond kijken, genoeg vissen in de zee zullen we maar zeggen he, mischien dat er ook minder vage mannen rondlopen hahaGewoon blijven hengelen! Je krijgt vast wel een keer beet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven