mannen die vreemdgaan

21-08-2010 14:00 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo,

ik wilde vragen wie dit herkend of zelfs tips heeft om het te bevestigen. ik vermoed namelijk dat mijn man vreemd gaat..

hij is laatste tijd zo agressief we kunnen neit meer praten en ook niet meerlachen voorheen heel veel.hij is constant buitenkomt pas thuis midden in de nacht dan lig ik meestal te slapen dus de tijden weet ik precies niet.hij zegt dat tie naar de coffie huis gaat maar dan zou ik het wel merken want dan zouden zijn kleren stinken naar sigaretten nu ruik ik dat niet meer..we hebben al een poos geen gemeenschap gehad..ik weet het ook niet meer als ik wat vraag dan krijg ik meestal nooit een antwoord

mensen wie herken dit

zijn er nog tips dat ik moet weten

zo ja wat wijst er op dat tie vreemdgaat=<?

hoor graag jullie reacties,..
Hij lijkt me in ieder geval niet erg gezellig. Waarom wil je bij hem blijven?
Klinkt meer als een drugsverslaving of bezig zijn met duistere praktijken.
Heb een vermoeden dat Mona daar zelf geen keuze in heeft, of dat ze bij hem wil blijven of niet.
quote:Java schreef op 21 augustus 2010 @ 14:06:

Klinkt meer als een drugsverslaving of bezig zijn met duistere praktijken.Hoe kom je daaaaar nou bij??
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Aubrey schreef op 21 augustus 2010 @ 14:07:

Heb een vermoeden dat Mona daar zelf geen keuze in heeft, of dat ze bij hem wil blijven of niet.Die keuze heb je altijd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Niet in elke cultuur, Nouschi.
quote:nouschi schreef op 21 augustus 2010 @ 14:08:

[...]

Die keuze heb je altijd.Waarschijnlijk zegt Aubrey dat TO die keuze misschien niet heeft door het woord koffiehuis in de posting van TO.
Je hebt in ieder geval een probleem waar vreemdgaan mss een onderdeel van is.

Ik zou eerst eens bij jezelf ten rade gaan. Wat wil jij in een relatie, waar liggen jouw grenzen en waar kan je mee leven en waar niet? Ga met die bevindingen een gesprek aan met je man.

Klagen over alles wat mis is, maar wel accepteren is namelijk zinloos. Stand up for yourself!
quote:colalight schreef op 21 augustus 2010 @ 14:06:

Hij lijkt me in ieder geval niet erg gezellig. Waarom wil je bij hem blijven?Omdat niet iedereen er gelijk van doorgaat als het een periode wat minder gaat.
quote:Circulair schreef op 21 augustus 2010 @ 14:11:Omdat niet iedereen er gelijk van doorgaat als het een periode wat minder gaat. Yes...dat schort er nogal eens aan anno 2010....(en dit bedoel ik algemeen, niet naar de TO).
Als iemand agressief is lijkt het me een gegronde reden om wel weg te gaan.
quote:colalight schreef op 21 augustus 2010 @ 14:06:

Hij lijkt me in ieder geval niet erg gezellig. Waarom wil je bij hem blijven?

wij zijn tien jaar samen en hebben een dochterje van bijna 3

we hebben destijds gevochten voor onze relatie omdat niemand het keurde van mijn familie.eerste jjaren ging het heel goed daarna na mijn zwangerschap en de geboorte begon alles minder te worden zo monotoon.hij was altijd buiten nu nog

minder interesse in ons dus ja ik weet het ook n iet meer
Ik blijf bij mijn eerdere posting...
quote:Pelikaan schreef op 21 augustus 2010 @ 14:10:

[...]

Waarschijnlijk zegt Aubrey dat TO die keuze misschien niet heeft door het woord koffiehuis in de posting van TO.Ja en dat is a. voorbarig en b. ook Turken/marokkanen kunnen weggaan bij hun man.
quote:mona25 schreef op 21 augustus 2010 @ 14:00:

zo ja wat wijst er op dat tie vreemdgaat=<?

Wat wijst erop dat hij vreemdgaat?

Wat wijst erop dat jij gelukkig bent in deze relatie?

Dat lijkt mij een relevantere vraag om je in te verdiepen.
Sinds de komst van jullie kindje?

Typisch het gedrag van een man die het niet kan verkroppen dat hij niet meer alle aandacht krijgt.
Agressief?

Slaat hij je ook?
Kan zijn dat hij vreemdgaat. Kan ook niet zo zijn. De mensen hier kunnen daar nooit een antwoord op geven.
quote:precious1 schreef op 21 augustus 2010 @ 14:55:

Sinds de komst van jullie kindje?

Typisch het gedrag van een man die het niet kan verkroppen dat hij niet meer alle aandacht krijgt.*zucht* Wat een conclusie .
Ik begrijp dat jullie voorheen wel konden praten.

Heb je al eens geprobeerd op een rustig moment, zonder verwijten of iets dergelijks, aangegeven dat je hem mist en dat je het daarover wil hebben?
Ik ben ook wel benieuwd of praten een optie is?

Of hij nu wel of niet vreemdgaat, het klinkt niet alsof het goed gaat tussen jullie. Volgens mij moet je dat ter sprake brengen.
Probeer inderdaad een gesprek met hem aan te gaan. En dan niet op het moment dat je geirriteerd of boos bent, maar op een moment dat de situatie het toelaat. Bijvoorbeeld als jullie samen op de bank zitten te kletsen. Ga inderdaad ook bij jezelf te rade of je nog wel gelukkig bent en wat jij zou kunnen doen om wel weer gelukkig te zijn.
Ik hoor geen geklaag, DNM.
Koffiehuis? Turkse cultuur?

Hou je van hem?

Wat wil je?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven