Elektrische tandenborstel-ervaringen gevraagd
vrijdag 20 augustus 2010 om 09:57
Ik zal wel de allerlaatste persoon in NL zijn die eindelijk overstag gaat maar daarom deze vraag.
Welke gebruiken jullie en waarom?
Ik zie grote prijsverschillen, ik zie iets over 'sonische reiniging'; kortom: ik zie door de bomen het bos niet meer.
Wat is beter: zo'n rond klein borsteltje (lijkt me zo lang duren als je poetst) of zo'n gewone tandenborstel-vorm?
Graag ervaringen!
Welke gebruiken jullie en waarom?
Ik zie grote prijsverschillen, ik zie iets over 'sonische reiniging'; kortom: ik zie door de bomen het bos niet meer.
Wat is beter: zo'n rond klein borsteltje (lijkt me zo lang duren als je poetst) of zo'n gewone tandenborstel-vorm?
Graag ervaringen!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos

maandag 23 augustus 2010 om 12:49
De tandpasta die je gebruikt doet er niet zo veel toe. En je hebt er ook niet veel van nodig.
Ronde borstels of sonische systemen: de ene tandarts is fan van de eerste, de andere van de tweede. Mijn tandarts hoort bij de laatsten, dus ik heb een (lach niet) Waterpik sonische tandenborstel. Voor 30 euro bij de Kijkshop.
Ronde borstels of sonische systemen: de ene tandarts is fan van de eerste, de andere van de tweede. Mijn tandarts hoort bij de laatsten, dus ik heb een (lach niet) Waterpik sonische tandenborstel. Voor 30 euro bij de Kijkshop.