topic verwijderen

22-08-2010 13:26 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kan iemand mij vertellen hoe ik een door mijzelf gestart topic kan verwijderen?

thanks alvast!
Dat kun je niet zelf. Een verzoekje indienen bij de moderator van de pijler waar het topic staat is het enige wat je kunt doen, maar je zult een heel goede reden moeten hebben want verwijderen gebeurt niet zomaar.
Om welk topic gaat het?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
ok jammer. Ik dacht ik ga ff een oude topic verwijderen die niet meer relevant is, maar dat is dus niet mogelijk...wat raar eigenlijk..
het ging over vakantietips, maarja is niet meer nodig vakantie is al geweest...
waarom moet ie dan weg?
quote:deb1974 schreef op 22 augustus 2010 @ 13:38:

het ging over vakantietips, maarja is niet meer nodig vakantie is al geweest...Owwww, is dat alles.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Ratteke schreef op 22 augustus 2010 @ 13:40:

waarom moet ie dan weg?

snap het ook niet.

Zwangere forummers willen ook niet ineens de door hun geopend topics verwijderen omdat ze al bevallen zijn .....
maar gelukkig hebben wij de loep en kunnen we daaronder kijken of er niet toevallig sprake is van nog iets genanters hehehe

Maar die van een ander misschien nog niet, dus die kan dan nog wat hebben aan de tips die aan jou gegeven zijn.

Weghalen is dus niet nodig.

Maar die van een ander misschien nog niet, dus die kan dan nog wat hebben aan de tips die aan jou gegeven zijn.

Weghalen is dus niet nodig.

Ik werd ook al nieuwsgierig.

Maar niks bijzonders dus?
quote:suzy_q007 schreef op 22 augustus 2010 @ 13:43:

maar gelukkig hebben wij de loep en kunnen we daaronder kijken of er niet toevallig sprake is van nog iets genanters hehehe Jah, iets genanters......is er!
quote:suzy_q007 schreef op 22 augustus 2010 @ 13:43:

maar gelukkig hebben wij de loep en kunnen we daaronder kijken of er niet toevallig sprake is van nog iets genanters hehehe En, en?
Ik heb ook ff 't loepje gebruikt....

Enne... waarom heb je dit gepost onder reizen?
quote:S0LEIL schreef op 22 augustus 2010 @ 13:44:

[...]

Weghalen is dus niet nodig.Soleil ik denk dat ze "iets" anders bedoelt...kijk maar onder het loepje
Ja hallo!

Ik heb geen loepje op de aaifoon!

Doe eens een hint?

Plies?!

quote:meamore schreef op 22 augustus 2010 @ 13:42:

[...]

snap het ook niet.

Zwangere forummers willen ook niet ineens de door hun geopend topics verwijderen omdat ze al bevallen zijn ..... Belachelijk.
quote:Whiskers schreef op 22 augustus 2010 @ 13:48:

Ja hallo!

Ik heb geen loepje op de aaifoon!

Doe eens een hint?

Plies?!

Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie niet echt iets schokkends.
nou haha wat een hilariteit om zo'n simpele vraag haha

ik dacht alleen zal ff opschonen en een paar oude topics weghalen haha...jullie zien het ben nog niet zo lang een forum gangster dus niet zo ervaren als jullie...

Blijkbaar is het dus gewoon dat alle topics gewoon blijven staan, helemaal goed dus!
Oooh, tja, misschien niet een echt snuggere vraag, maar zulke topics komen hier vaak voorbij, dus dat is toch niet zo heel erg?
Ik snap dat wel hoor, ik zou het ook prettig vinden als af en toe de boel flink wordt opgeschoond. Angst om herkend te worden bijv.
schokkends is het niet, maar TO gaf aan dat het over vakantietips ging, maar het gaat toch over iets anders. Je kan ook gewoon zeggen wat het is, want uiteindelijk kunnen we toch onder het loepje.
Goede reactie deb

Nee, in principe blijft hier alles staan inderdaad, zodat iemand anders nog iets aan jouw info kan hebben.

Alleen als je privacy écht in het geding komt, kun je vragen of de Angels je topic verwijderen. Dit kan in een moderator-topic of door een mailtje aan een van de Angels.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven