topic verwijderen

22-08-2010 13:26 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kan iemand mij vertellen hoe ik een door mijzelf gestart topic kan verwijderen?

thanks alvast!
Hm, ik kan niks vinden.

Zo spannend was het dus niet?
quote:meamore schreef op 22 augustus 2010 @ 13:54:

schokkends is het niet, maar TO gaf aan dat het over vakantietips ging, maar het gaat toch over iets anders. Je kan ook gewoon zeggen wat het is, want uiteindelijk kunnen we toch onder het loepje.

Tja, ik ben dan ook geen groot fan van het loepje. Zoals blackdress ook zegt, af en toe zou het fijn zijn als bepaalde berichten verdwijnen, vanwege herkennigsgevaar of omdat je een bepaalde periode achter je gelaten hebt ofzo.

En soms is het ook gewoon een beetje flauw om er te kijken, zoals wij nu gedaan hebben, als TO het eigenlijk gewoon goed bedoeld.
nou Deb je weet het nu, topics worden niet zomaar verwijderd.

Dus niet verhalen gaan verzinnen ofzo want hier val je makkelijk door het mand, dankzij het loepje.

In ieder geval geen topic gaan plaatsen waarvan je later misschien spijt van krijgt.

Edit: Soleil je heb helemaal gelijk. Het is een handig ding, maar soms is het beter om dingen te kunnen verwijderen.
ok helemaal duidelijk, thanks Soleil!

En nee ik stel deze vraag niet onder de mom van iets anders zoals een aantal onder jullie suggereren, zegt misschien meer over jullie??) maar gewoon om oude topics op te schonen...ik heb geen geheimen hier staan hoor!
Maar hoezo valt ze door de mand? Ik snap niet dat je dat steeds zegt, want volgens mij is Deb gewoon oprecht in haar vraag. Ze heeft zelf de OP van haar vakantietopic al verwijderd, dus waarom niet gewoon aannemen dat het daarom ging?
Soleil, ik denk dat zij die dat zeggen dus blijkbaar anders met dat soort vragen omgaan....kweet anders ook niet...ze kunnen er maar druk mee zijn hihi
quote:S0LEIL schreef op 22 augustus 2010 @ 13:58:

Maar hoezo valt ze door de mand? Ik snap niet dat je dat steeds zegt, want volgens mij is Deb gewoon oprecht in haar vraag. Ze heeft zelf de OP van haar vakantietopic al verwijderd, dus waarom niet gewoon aannemen dat het daarom ging?Nee Soleil, niet dat zij door het mand valt, maar in het algemeen hier op de forum. Ik zei het in het algemene vorm; omdat ze zei niet zo lang op de forum te zitten en niet precies wist hoe het allemaal ging.
Hoe werkt die loep?Ik kan nl aleen erop drukken om het bericht te zien maar hoe zie im dan iemands andere berichten?!Volgens mij zie ik het helemaal over het hoofd (blond);)
quote:meamore schreef op 22 augustus 2010 @ 14:01:

[...]

Nee Soleil, niet dat zij door het mand valt, maar in het algemeen hier op de forum. Ik zei het in het algemene vorm; omdat ze zei niet zo lang op de forum te zitten en niet precies wist hoe het allemaal ging. Oh ok, in algemene zin. Dan heb je gelijk inderdaad
Meamore volgens mij bedoelde het niet in de algemene zin, maar probeer je je nu schoon te praten..maar geeft niet hoor het is je vergeven...

Mijn vraag in mijn topic is in ieder geval duidelijk geanalyseert
quote:deb1974 schreef op 22 augustus 2010 @ 14:06:

Meamore volgens mij bedoelde het niet in de algemene zin, maar probeer je je nu schoon te praten..maar geeft niet hoor het is je vergeven...

Mijn vraag in mijn topic is in ieder geval duidelijk geanalyseertDenk wat je wilt, das je goed recht, dat deed ik ook toen ik dacht dat jij "de" andere topic bedoelde. Staan we denk ik quit...
ik zei ook is je vergeven, dus ben niet boos op je hoor haha
Flauw hoor meamore... En vind je dat genant?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven