3000+ deel 61
vrijdag 20 augustus 2010 om 21:12
Alweer 60 topics samen vol gekletst.
Een lach en af en toe een traan. Het komt allemaal langs op z'n tijd. Dan zeggen ze "het is maar internet" Dat klopt!
Maar op een andere manier hadden deze mensen elkaar nooit leren kennen.
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
* Let op: je bent lid na drie postings.
You can check out any time... but you can never leave!!
Een lach en af en toe een traan. Het komt allemaal langs op z'n tijd. Dan zeggen ze "het is maar internet" Dat klopt!
Maar op een andere manier hadden deze mensen elkaar nooit leren kennen.
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
* Let op: je bent lid na drie postings.
You can check out any time... but you can never leave!!
zondag 22 augustus 2010 om 17:26
Ja he...en als je je dan zijn persoon er bij voorstelt.. Hij is lang... kaal hoofd... grote blauwe ogen en een sik van 10 cm in een vlechtje.
Hij kan zo heerlijk onnozel kijken, en die kop zie ik dan echt voor me
Hij kan zo heerlijk onnozel kijken, en die kop zie ik dan echt voor me
anoniem_64c8d7a3e6e27 wijzigde dit bericht op 22-08-2010 17:27
Reden: Toch maar besloten om voorstelt met een T te doen :-)
Reden: Toch maar besloten om voorstelt met een T te doen :-)
% gewijzigd
zondag 22 augustus 2010 om 18:31
quote:Bianca40 schreef op 22 augustus 2010 @ 17:24:
Zal ik een topic openen en daar steeds zn mails inplakken? Of is dat wel heul heul heul herkenbaar dan?
Maak een besloten 3000-hyves aan net zoals die dames op de horror-pijler dat doen.
Jouw broer klinkt heel erg leuk. Niet zozeer hoe hij eruitziet, maar hoe hij mailt en hoe hij in het leven staat (vrijbuiter).
Zal ik een topic openen en daar steeds zn mails inplakken? Of is dat wel heul heul heul herkenbaar dan?
Maak een besloten 3000-hyves aan net zoals die dames op de horror-pijler dat doen.
Jouw broer klinkt heel erg leuk. Niet zozeer hoe hij eruitziet, maar hoe hij mailt en hoe hij in het leven staat (vrijbuiter).
zondag 22 augustus 2010 om 18:45
mocy dat dacht ik al.
heb je een eigen bedrijf???
zo nee dan alle rekeningen betalen en dan op zijn kop in A 4 papierdoos gooien. 9999 van de 1000 keer heb je ze nergens meer voor nodig:) en als de doos vol is deksel erop en op zolder met jaartallen erop en nieuwe doos beginnen. Nieuwe doos vol oude door de papier versnipperaar
zo nee dan alle rekeningen betalen en dan op zijn kop in A 4 papierdoos gooien. 9999 van de 1000 keer heb je ze nergens meer voor nodig:) en als de doos vol is deksel erop en op zolder met jaartallen erop en nieuwe doos beginnen. Nieuwe doos vol oude door de papier versnipperaar
zondag 22 augustus 2010 om 18:52
9999 van de 1000 Oveja?
allen....................heb het rijk ook weer alleen en zit met een dilemma wbt een nieuw huis..........600 euro huur is eigenlijk te veel voor me maar hij is zooooooooo mooi en lekker in het centrum van mijn stadje, maar ja, ben vanaf volgende week werkloos, dus is niet slim denk ik om het aan te nemen
allen....................heb het rijk ook weer alleen en zit met een dilemma wbt een nieuw huis..........600 euro huur is eigenlijk te veel voor me maar hij is zooooooooo mooi en lekker in het centrum van mijn stadje, maar ja, ben vanaf volgende week werkloos, dus is niet slim denk ik om het aan te nemen
zondag 22 augustus 2010 om 18:54
Zo, heb lekker gegeten! iig gezond, was even nodig.....
Ga nu even ukkepop in bad doen, ze zit helemaal onder de broccoli!
We hebben een poging gedaan om ukkepop wat manieren bij te brengen, dit is mislukt, dus gooide ze vandaag haar vork op de grond (zoals altijd) en ineens gooiden we allemaal spontaan onze vork erbij, dat gezicht! echt te grappig!
Ga nu even ukkepop in bad doen, ze zit helemaal onder de broccoli!
We hebben een poging gedaan om ukkepop wat manieren bij te brengen, dit is mislukt, dus gooide ze vandaag haar vork op de grond (zoals altijd) en ineens gooiden we allemaal spontaan onze vork erbij, dat gezicht! echt te grappig!
zondag 22 augustus 2010 om 18:54
quote:oveja schreef op 22 augustus 2010 @ 18:45:
mocy dat dacht ik al.
En ik heb vandaag alle facturen in zitten boeken, genummerd en in een ordner op volgorde gedaan. In mn zelfontworpen Excel-lijst gezet en genoteerd wat wanneer betaald is.
De originele facturen gaan naar de boekhouder, op volgorde achter de afschriften.
Die kan je toch niet zomaar weggooien?
mocy dat dacht ik al.
En ik heb vandaag alle facturen in zitten boeken, genummerd en in een ordner op volgorde gedaan. In mn zelfontworpen Excel-lijst gezet en genoteerd wat wanneer betaald is.
De originele facturen gaan naar de boekhouder, op volgorde achter de afschriften.
Die kan je toch niet zomaar weggooien?