3000+ deel 61

20-08-2010 21:12 3059 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer 60 topics samen vol gekletst.

Een lach en af en toe een traan. Het komt allemaal langs op z'n tijd. Dan zeggen ze "het is maar internet" Dat klopt!

Maar op een andere manier hadden deze mensen elkaar nooit leren kennen.

* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

* Let op: je bent lid na drie postings.

You can check out any time... but you can never leave!!
Ow das wel een dilemma Petra!
Ik denk het eerste Bi.......
Hai dames

Hoe is het hier?
Popp, echt geestig. Ben benieuwd of ze het voortaan laat.

Petra, ja dat is wel een dilemma. Heb je zicht op snel ander werk (en misschien beter betaald)?

Oveja, goede tip.

Bi. 5 jaar bewaren en dan weggooien.
Hé Mu heb jij een taks-onderkant of ben je alweer beetje bijgekomen
Ik heb een ontzettende taks-onderkant

Ben wel een klein beetje bijgekomen
Nee Bi, heb gisteren een proefberekening gemaakt en krijg geen huurtoeslag. Dat is trouwens ook een belachelijk iets, die toeslag. De inkomensgrens is 21.450 en daar zit ik dus boven maar als je invult dat je dat bedrag verdient krijg je 139 euro toeslag en als je 21.451 invult krijg je gewoon niks. Je kan beter gewoon in de bijstand zitten in dit land want dan krijg je huurtoeslag, zorgtoeslag, kwijtschelding belastingen en een wasmachine cadeau van de gemeente als die kapot gaat...............tsssssss
Als ik mijn huidige baan had kunnen houden, als dus mijn contract was verlengd (maar geen geld daar) had ik dat huis makkelijk kunnen betalen maar nu moet ik dus elke maand mijn spaarrekening aanspreken en daar heb ik ook geen zin in. Ik heb het huis bekeken en het is echt mooi en ruim en prachtig, maarja ik moet het maar uit mijn kop zetten en wachten op een ander aanbod.
quote:Bianca40 schreef op 22 augustus 2010 @ 18:54:

[...]

En ik heb vandaag alle facturen in zitten boeken, genummerd en in een ordner op volgorde gedaan. In mn zelfontworpen Excel-lijst gezet en genoteerd wat wanneer betaald is.

De originele facturen gaan naar de boekhouder, op volgorde achter de afschriften.

Die kan je toch niet zomaar weggooien?

Digitale facturen zijn ook facturen hoor:)

Trouwens Bi probeer het programma Snelstart eens. Suppppppper boekhoud programma voor weinig geld:)
Balen Peet.
Oveja, thanxxx voor de tip, maar de administratie wordt bij ons steeds minder dus ik hou het wel bij mn vertrouwd excelll en ordners

Peet... dat is echt balen!! Is er in de regio waar jij wilt uberhaupt wel iets te krijgen dat betaalbaar én leuk is? 600 euro klinkt voor mij namelijk relatief goedkoop voor een leuk huis.
Ja Bi, dat is voor randstadbegrippen ook niet duur maar als ik straks in de WW zit heb ik iets van 1200 euro in de 4 weken en daar kan ik die hut echt niet van betalen met mijn vaste lasten erbij. Ik zit nu 200 euro goedkoper
Peet, als je leuk woont waar je wilt wonen dan bespaar je die 100 euro te veel doordat je meer thuis bent omdat je daar van geniet:).

Ik merk dat nu, ik ben nog nooit zo graag huismuts geweest. Wil weer lekker koken en prutsen in huis ( nu is prutsen een van de dingen waar mijn eigen bedrijf op rust, dus dat levert me uiteindelijk toch weer geld op.)

Als je niet meer de deur uit hoeft om in het zonnetje te zitten met een boekje verdien je het in een zomer weer terug, leg je ook nog een tuintje aan ..............
Ik zou het ook niet zo snel doen. 2 honderd euro p.m. is een hoop geld. Daar kun je de hele maand van eten.
En heb je er enig idee van hoe lang het in jouw branche kan duren voordat je weer werk hebt Peet? Want als het tijdelijk zuinig aan doen is, dan zou ik het wel doen. Is het totaal onzeker hoe lang je eventueel in de WW gaat blijven dan zou ik het niet doen.

Kortom... aan mij heb je ook niks
Yep Floor, dus ik zet het maar uit mijn hoofd (met pijn)........verder heb ik nog een probleem maar dat kan ik hier niet neerzetten onder deze nick en heb geen zin om daar een andere nick voor aan te maken maar ik voel me niet prettig bij mijn oudste...............die lezen hier toch niet denk (hoop ) ik maar ik heb me vanmiddag weer knap geërgerd aan die jongen, maar ik zal me er verder maar niet over uitweiden hier
Maar Peet eerlijk is eerlijk, ik bespaar me bijna 270 euro per maand door te verhuizen dus dat is een heel andere insteek. ( ja ik woonde duur en moest zelf reiskosten ophoesten)
Petra, misschien even onder viva biecht nick, kun je het in ieder geval even kwijt..
Het is allemaal zo dubbel................Ik weet nooit wanneer ik werk en wanneer ik in de WW zit en dat is gewoon KUT. Ik zit nu vanaf 30 augustus in de WW, tenminste dat hoop ik, want kreeg een vage brief van het UWV dat het nog niet zeker was dat ik een uitkering zou krijgen en ik moet de salarisspecificatie t/m 27 augustus aanleveren voor 2 sept. dat lukt dus niet want die betalen ze pas uit ergens halverwege september en dan ben ik op vakantie...........Kortom, het wordt weer een hel, die uitkering............die lui die daar werken denken dat je gewoon na je laatste werkdag een volledige specificatie hebt van je loon. Ik word er echt doodmoe van.

Echt.................ik ga zo niet lekker op vakantie
Zo, kind is schoon!
petra
Gadver Peet wat een gedoe allemaal!
quote:miss_understood schreef op 22 augustus 2010 @ 18:57:

Hai dames

Hoe is het hier?

Hoe was je date?
Petra, in jouw situatie zou ik geen enkel risico nemen wat betreft extra financiële lasten. Er komt vast wel weer een leuk huisje op je pad als je situatie wat stabieler is.
Floor

Supergeilleuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven