3000+ deel 61
vrijdag 20 augustus 2010 om 21:12
Alweer 60 topics samen vol gekletst.
Een lach en af en toe een traan. Het komt allemaal langs op z'n tijd. Dan zeggen ze "het is maar internet" Dat klopt!
Maar op een andere manier hadden deze mensen elkaar nooit leren kennen.
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
* Let op: je bent lid na drie postings.
You can check out any time... but you can never leave!!
Een lach en af en toe een traan. Het komt allemaal langs op z'n tijd. Dan zeggen ze "het is maar internet" Dat klopt!
Maar op een andere manier hadden deze mensen elkaar nooit leren kennen.
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
* Let op: je bent lid na drie postings.
You can check out any time... but you can never leave!!
zondag 22 augustus 2010 om 20:21
En dan vraag ik me af waarom?
Ik vind het prima hoor. Ik ben niet rancuneus, maar er is wel het één en ander voorgevallen natuurlijk en om dan zomaar ineens weer binnen te stappen alsof er niks aan de hand is. Is op zich een beetje raar toch?
Er zijn 100.000 topics op Viva, waarom hier vraag ik me dan af.
Ik vind het prima hoor. Ik ben niet rancuneus, maar er is wel het één en ander voorgevallen natuurlijk en om dan zomaar ineens weer binnen te stappen alsof er niks aan de hand is. Is op zich een beetje raar toch?
Er zijn 100.000 topics op Viva, waarom hier vraag ik me dan af.
zondag 22 augustus 2010 om 20:32
never mind..............ik ga naar bed maar ik vond de manier waarop sommige van jullie JM afbrandden buiten alle proporties, oke ik weet dat ze fout is geweest hier, maar ze wil volgens mij een nieuwe start maken, dat zag je in haar gesprekje met Bianca vandaag!, en welterusten allemaal, sorrry dat ik het voor de underdog opneem maar ik heb nu eenmaal wat met dat kind.
zondag 22 augustus 2010 om 20:37
quote:apppel schreef op 22 augustus 2010 @ 20:35:
Je mag voor haar opkomen Peet, niets mis mee.
Ik ben het alleen niet met je eens! Ze heeft niet voor niets een permaban. Er zijn vervelende dingen voorgevallen.
Ik ben het gewoon met iedereen eens.... als niemand er problemen mee zou hebben dat ze hier binnen zou wandelen zou ik het prima vinden. Als het bij anderen wel rottig overkomt dan kan ik dat ook begrijpen.
Ik was eerlijk gezegd wel benieuwd naar hoe het nu echt met haar gaat.
Je mag voor haar opkomen Peet, niets mis mee.
Ik ben het alleen niet met je eens! Ze heeft niet voor niets een permaban. Er zijn vervelende dingen voorgevallen.
Ik ben het gewoon met iedereen eens.... als niemand er problemen mee zou hebben dat ze hier binnen zou wandelen zou ik het prima vinden. Als het bij anderen wel rottig overkomt dan kan ik dat ook begrijpen.
Ik was eerlijk gezegd wel benieuwd naar hoe het nu echt met haar gaat.
zondag 22 augustus 2010 om 20:37