Good Luck!

05-07-2010 17:11 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stressed is just desserts spelled backwards
Star, heftig. Fijn dat de tips hielpen. Was je er dan "zomaar ineens" vanaf? Ook heftig voor je ouders.

Bam, getsie opeten, Ik zou het dan op de bbq leggen denk ik . Nee, serieus, gek zeg. Jongste deed ik van de week een schone luier toen ik hem had opgehaald van de kita, en toen zat hij echt helemaal overstuur te roepen dat mamma niet dood mocht. Echt heel naar. Waar hij het vandaan haalde? Geen idee. Kind was bijna ontroostbaar.
Nee niet zomaar ineens, ik moest dus enge boekjes lezen, plaatjes van spoken bekijken, dat soort dingen. Was dus niet ineens weg, maar zo leerde ik wel dat het allemaal niet echt was.

O jakkes, dat vind ik zo naar als kinderen dat soort dingen zeggen, word ik heel verdrieitg van, brrr.
Hoi,

Gave speelkamer, Jinny! Heb gelijk zin om langs te komen.

Is er een hoekje voor de ouders ingebouwd?
Enka, sterkte met de 'zieke'. Hoe is het nu?

Bam, jij hebt echt veel gefietst zeg! Weer wat kilo's kwijt of doe je daar niet aan in vakantietijd?

Vriend hier heeft nu 2 weken vakantie. Hij denkt eens uit te gaan rusten! Ben benieuwd. Morgen gaat CG met het busje voor het eerst. Huilen of niet, ze moet erin van ons (anders gaat het nooit gebeuren). Papa rijdt er achteraan. Eerste dag nieuwe klas en nieuwe juf vandaar..
Buut Suze

Op de terugweg naar huis dear? Goed geshopt dus?
Spannend morgen Compu, succes!
Compu, succes morgen, en veel sterkte!

Star, confronteren dus met die spoken. Traumatisch klinkt het.
Compu: Succes morgen, gaat vast goedkomen!
pff: heel gesprek gehad met zoon, had nogal wat voeten in aarde voordat hij ging slapen, maar het is nu stil....
Arm apie. Niks aan zo bang zijn.
Hai!

Bam: ach gossie, sneu voor hem. Hopelijk helpt lampje hem dan. Is dat ene lampje zo duur dan?

Star: jee heftig zeg! Echt moeten verwerken en je angsten bekijken dus. Brrr. Heftig voor een 7-jarige. gave taart op de groep! Aan het oefenen? Nieuwe hobby?

Compu: oh spannend dus! Hopelijk gaat het goed. Fijn dat hij er achteraan rijdt dan.

Amalia: van harte met B.! ook alweer 3! Leuke dag gehad?

Hier vanmiddag naar de kermis, was geslaagd. Hoop speelgoed troep rijker, en 2 moeie kinderen. Meisje was weer een ouderwets dwars met eten en naar bed gaan. Sneu. En ik morgen ook weer werken. nog niet enorm veel zin, maar goed. We starten morgen met studiedag vanwege inruimen na verbouwing en daarna met zijn alleen uit eten dus dat is wel leuk
Ja ik vind het wel een lollige hobby Bridge

Sjonge ik zou niet blij zijn dat dag 1 van schooljaar alweer studiedag zou zijn
Geloof mij: dat ben ik ook niet... Wij mogen morgen in 1 dag tijd alles (maar dan ook echt alles) weer op zijn plek zetten. Normaal doe je dat op je gemakje in een paar dagen en staat veel nog. Nu staat alles in zeecontainers op het schoolplein of onder een dikke laag stof in de aula. En dan nog paar dagen werken met noodverlichting. Ook niet fijn.

Ouders hebben weinig geklaagd gelukkig, maar het is natuurlijk wel enorm jammer dat je zo'n dag nu moet plannen en voor dit doeleinde. maar goed. Is niet anders. Als het dan straks klaar is, kom je een klas binnen en gaat zelf het licht aan, is het klimaat voortaan goed geregeld en zijn de CO2 waardes niet meer zo belachelijk hoog. Dat is ook veel waard!
En leuke hobby inderdaad!
Ik bedoel als ouder zijnde Bridge, dat het me weer een dag zou kosten
Jemig Bridges, wat een klus. Voor jou succes, maar eigenlijk voor iedereen morgen weer! Of zijn er al kindjes begonnen? Mr. J. dacht ik en natuurlijk de rest die in midden of zuiden woont.

Hebben ze nog paardgereden, Bridges? Of waren er geen paardjes?
Voor ouders enorm balen, maar niemand heeft geklaagd of gemopperd gelukkig.
ja ze hebben paardje gereden. En draaimolen, kinderboptsauto's, kinderachtbaan, buggy's, ballen vangen, ballen gooien, touwtje trekken en snopeje uitgezocht Zal zo eens kijken of ik foto's heb...
Bridges, bah dwars kind, niks aan. Maar leuk die kermis! Wij hadden een picknick in een park met grote speelplaats, was ook leuk. Sterkte morgen met werk en zo, en eet smakelijk!

Star, ben benieuwd naar de taart! Ik heb saaie appeltaart gebakken vandaag voor schoonouders die morgen komen.
Die zijn toch net nog geweest Jin?

Picknick klinkt leuk!
Hij ziet er super uit, Star! Smaakte hij ook goed??
en weltrusten. Moeders is gesloopt. Gisteren tot 2 uur in de kroeg gehangen (Brand bier is echt goorrrrr) en daarvoor al geshopt tot de laren bijkans op de voeten stonden. Het was heel erg gezellig!

Morgen weer hier buurten. X
Weer weer mooi daar dus Jin?
Lekker maar erg machtig Compu
Geloof ik, Star!

Goedemorgen trouwens!

Zit klaar met tiet, maar hij slaapt.

Iemand ervaring met Sab Simplex? Hij heeft zoveel kramp momenteel..

Succes met de schoolgaanders vandaag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven