Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic

10-08-2010 21:33 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft

Have fun!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Haha, dat klinkt idd als een goed opgevoedde vriend

Ik had geen tijd meer om iets op te doen, dus ze zijn nu kaal.
Ik zal me zo verder aan gaan kleden, en dan ga ik blauw over mijn zwart doen! (Of paars? Ik twijfel)
Hoi!

Haha, mijn vriend is ook altijd weg van mijn nagels

Rozigst, foto!! En ik zou voor paars gaan!

Zwup, super, die OP, heel handig!

Ik ben net begonnen aan Eyeko vintage polish + witte konad bloemetjes poging 2. Ik ben eigenlijk niet zo tevreden over deze Eyeko, hij is te stroperig. Heb na laag 1 wat verdunner erin gegooid en nu, na laag 2 weer nog wat erbij. Sowieso heeft de vintage 3 lagen nodig voor een mooie finish en het gaat hard met die lak. De kleur is wel weer om van te smelten, dus dat maakt al iets goed.

Ik hoop vanavond te kunnen stempelen en hoop, hoop, hoop dat het deze keer gaat lukken!
Nog een positief punt van Eyeko is de droogtijd. Ondanks stroperigheid in no time goed droog.
Zwup, boozyshop heeft ook lage verzendkosten (ik betaalde 1,95 voor een klein pakketje, is toch niet zo duur?) en was ook snel met de levering.
Ik ben toch (sorry ) voor de blauwe gegaan! Als ik in het licht sta lijken het net groene én blauwe glitters, terwijl ze in het potje blauw zijn. Maar dat is afhankelijk van hoe de zon erop schijnt.
Zeg, ff een vraagje, als hebberd zijnde,

Waar is zo'n nagelwiel goed voor?
Dan kan je al je nagellakjes wat makkelijker bewonderen en zien hoe ze er gelakt uit zien.

Ik heb inmiddels een groot deel van mijn nagellak in een grote doos gegooid omdat het de spuigaten uit loopt. De nagelwielen helpen je dan een beetje "overzicht" houden.
Ik vind dat best een goede reden.
Bovendien kosten ze geen drol. Heb er deze week een paar besteld à 75 cent per stuk! Er zitten 20 nagels aan zo'n wiel, dus je kan wel een tijdje doorlakken voor erg weinig geld.
Ik kom net How to Konad tegen en krijg toch wel erg de neiging om toch iets te bestellen.

Maar eens even kijken of ik wat niet al te duurs kan vinden
Nog wat vraagjes Die Opi nagellakken bij Trans Design, kosten die echt maar 5 dollar?? Dat kan toch niet? Hier kosten ze 14 euro?

En weten jullie hoe lang nagellak houdbaar is? Wil best 9 lakjes bestellen maar dan kan ik wrs wel minstens 10 jaar vooruit :P Dikken ze niet helemaal in of drogen ze uit na verloop van tijd?
Dat klinkt goed Roz, zwart met die blauwe erover.... fotootje?

Ja die kosten echt maar iets van 5 dollar en een par centen , die OPI bij TD.

Maar je moet ook geen 10 jaar vooruit willen met 9 kleurtjes BB, reden te meer om vaker te lakken
Zwup, ik zit ook steeds te kijken bij Konad

Hoi Zwart leuk dat je besloten hebt om toch hier te gaan kijken
Roz, idd een fotootje! We zijn nieuwsgierig

Blauwbloempje....10 jaar is wel overdreven lang. Maar je kan nagellak best heel lang bewaren. Mocht het wat dikker worden dan is er thinner speciaal voor nagellakken om het iets dunner en weer bruikbaar te maken. Die 9 lakjes zullen in ieder geval het geld wel waard zijn. Maak je daar maar niet druk om.

Is het erg dat ik deze waterfles heel leuk vind

Zouden jullie hem aanschaffen?

Deze quote staat er op ‘shoot for the moon, even if you miss, you’ll land among the stars’.

Laat maar, hij is niet meer op voorraad. Grrr....ik kan me daar zo aan ergeren. Dat je het pas ziet als je het in je winkelwagentje gooit
Ik zit ook even te kijken bij die How To Konad.

Is dat niet meer? Of moeilijker? Valt dat even mee
Zag je die op boozyshop Zwup?
quote:Rozigst schreef op 22 augustus 2010 @ 20:31:

Ik zit ook even te kijken bij die How To Konad.

Is dat niet meer? Of moeilijker? Valt dat even mee

Ik heb ook al een paar keer een mandje gevuld, en weer leeggekieperd.

Ik ga vast nog wel overstag
Ja, bij boozyshop idd.
quote:Zwup schreef op 22 augustus 2010 @ 20:34:

Ja, bij boozyshop idd.Ik had ze gezien, jammer dat ze uitverkocht zijn
Ja, ik vind hem wel gaaf eerlijk gezegd. Zal eens kijken of hij nog ergens anders te vinden is.
Ik denk dat ik voor deze ga:

Konad nailart Stone set Deze Konad nailart set bestaat uit :

3 Kleine Speciale Polishes-5ml (Rood, Whit, Bluaw)

2 Image Plates (M4, M9)

30 Rhine Stones

1 Schraper

1 Stempel
Waar ga je die bestellen Zwup?
Hij komt van Boozy shop. Maar bijelkaar kost het ruim 20 euro. Dus ik denk er nog even over na.

Heb jij al iets op het oog?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven