Nagellak kletstopic
dinsdag 10 augustus 2010 om 21:33
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
Eyeko
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
Enchantra
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.

zaterdag 21 augustus 2010 om 10:01
Nfu Oh staat ook op mijn verlanglijstje, als ik dinsdag salaris heb ontvangen, mag ik bestellen 
Heb zo'n 180 lakjes inmiddels, maar geen Nfu Oh, shame on me...
Over nagellakwieltjes: ik heb ook al mijn lakjes hierop gedaan, maar als er 1 kleur vol is, pak ik gewoon een nieuw wieltje. Ik heb bv heel veel bruin, en daar 2 wieltjes van 20 van vol, en ben gewoon verder gegaan op een 3e.
Die dingen kosten geen drol, dus heb er genoeg van op voorraad liggen.
Kreeg net mijn pakje van Enchantra binnen, met o.a. een Konad stempelsetje, dus daar ga ik ook even mee klooien dit weekend, lijkt me erg leuk om te doen !
(had ook nagellak remover besteld, 500 ml, dus kan genoeg klooien haha)

Heb zo'n 180 lakjes inmiddels, maar geen Nfu Oh, shame on me...
Over nagellakwieltjes: ik heb ook al mijn lakjes hierop gedaan, maar als er 1 kleur vol is, pak ik gewoon een nieuw wieltje. Ik heb bv heel veel bruin, en daar 2 wieltjes van 20 van vol, en ben gewoon verder gegaan op een 3e.
Die dingen kosten geen drol, dus heb er genoeg van op voorraad liggen.
Kreeg net mijn pakje van Enchantra binnen, met o.a. een Konad stempelsetje, dus daar ga ik ook even mee klooien dit weekend, lijkt me erg leuk om te doen !
(had ook nagellak remover besteld, 500 ml, dus kan genoeg klooien haha)

zaterdag 21 augustus 2010 om 11:37
Ik denk dat ik maar voor de veilige grijze ga.....dat is het meest neutrale. Ook niet verkeerd in deze situatie. Ik klap zondagavond wel de roze er op
Daar had ik nog helemaal niet aan gedacht! Daar wordt ik vast ook zwaar gefrustreerd van........ Misschien is het op te lossen door voor bijvoorbeeld alle roze kleuren een nieuw nagelwiel te reserveren....dan zitten in iedergeval de kleuren nog wel bijelkaar.
Ben benieuwd naar je glitterlakje!
Daar had ik nog helemaal niet aan gedacht! Daar wordt ik vast ook zwaar gefrustreerd van........ Misschien is het op te lossen door voor bijvoorbeeld alle roze kleuren een nieuw nagelwiel te reserveren....dan zitten in iedergeval de kleuren nog wel bijelkaar.
Ben benieuwd naar je glitterlakje!

zaterdag 21 augustus 2010 om 14:06
Snoopy, Ik zag laatst Nfu Oh bij een andere webwinkel ook te koop. Kan me alleen totaal niet herinneren welke. Er worden er zoveel gepost. Zal zo even gaan terugspitten.
Rozigst, ben superbenieuwd naar je foto!
Tijgermeisje, ja verdunner bestaat. Kan je gewoon bij de Douglas kopen.
Ik moest vanochtend op de was wachten ( ) voordat ik wegging en was die copyright red ondertussen helemaal zat (het is zo'n uitgesproken kleur) dus ben weer eens even met de Konad gaan klooien en het ging best goed! Hier het resultaat. Morgen (of vandaag) haal ik alles er weer af. Kan geen rood meer zien
[foto verwijderd ivm herkenbaarheid]
Rozigst, ben superbenieuwd naar je foto!
Tijgermeisje, ja verdunner bestaat. Kan je gewoon bij de Douglas kopen.
Ik moest vanochtend op de was wachten ( ) voordat ik wegging en was die copyright red ondertussen helemaal zat (het is zo'n uitgesproken kleur) dus ben weer eens even met de Konad gaan klooien en het ging best goed! Hier het resultaat. Morgen (of vandaag) haal ik alles er weer af. Kan geen rood meer zien
[foto verwijderd ivm herkenbaarheid]

zaterdag 21 augustus 2010 om 14:32
Gezien ik toch aan het spitten was heb ik gelijk een lijstje gemaakt met de webshops die het meest gebruikt worden hier. Zwup, deze kan je gelijk in de OP plakken. (Dit mag toch wel???)
Engeland
Beverly Beaute
Eyeko
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
JS Internationals
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek
Beauty Queen
Nail Polish Fashion
Enchantra
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Engeland
Beverly Beaute
Eyeko
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
JS Internationals
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek
Beauty Queen
Nail Polish Fashion
Enchantra
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
zaterdag 21 augustus 2010 om 16:26
Oh wow indigo, hoe krijg je dat er zo mooi strak op? Ziet er mooi uit!
Voor de rest ook weer errug veel interessante lakjes geplaatst zie ik.. Leuk ook die zwarte met die kleuren erdoor heen, is dat één nagellak of zijn het twee soorten?
Ik ben trouwens nóg enthousiaster geworden over met Seche Vite topcoat, aangezien ik vandaag gewerkt heb en het niet eens heeft gechipt! (is normaal standaard na een dag werken). M'n french manicure zit er nog perfect op.
Ga volgende week denk ik mijn blauwe van China Glaze proberen. Ben benieuwd of zo'n merk nu echt fijner smeert ofzo. En dan wil ik ook meteen de nieuwe imageplates van Konad uitproberen.
Kan daar eigenlijk ook 'gewone' nagellak voor gebruikt worden? Ik heb nu van die speciale nagellak (duur), maar ik las pas op een blog die hier ergens gelinkt wordt, dat zij 'gewone' nagellakkleuren gebruikte. Zou wel een stuk meer variatie geven. Ook maar eens proberen volgende week!
Ik merk dat ik het wel moeilijk vind om iets uit te gaan proberen, omdat ik graag wil dat het in één keer lukt en het er dan ook niet meteen weer af wil halen. Maarja, is natuurlijk wel leuk om een keer wat anders te doen.
Ik ga nog even wat blogs lezen en webshops bekijken (zonder te kopen...)
Voor de rest ook weer errug veel interessante lakjes geplaatst zie ik.. Leuk ook die zwarte met die kleuren erdoor heen, is dat één nagellak of zijn het twee soorten?
Ik ben trouwens nóg enthousiaster geworden over met Seche Vite topcoat, aangezien ik vandaag gewerkt heb en het niet eens heeft gechipt! (is normaal standaard na een dag werken). M'n french manicure zit er nog perfect op.
Ga volgende week denk ik mijn blauwe van China Glaze proberen. Ben benieuwd of zo'n merk nu echt fijner smeert ofzo. En dan wil ik ook meteen de nieuwe imageplates van Konad uitproberen.
Kan daar eigenlijk ook 'gewone' nagellak voor gebruikt worden? Ik heb nu van die speciale nagellak (duur), maar ik las pas op een blog die hier ergens gelinkt wordt, dat zij 'gewone' nagellakkleuren gebruikte. Zou wel een stuk meer variatie geven. Ook maar eens proberen volgende week!
Ik merk dat ik het wel moeilijk vind om iets uit te gaan proberen, omdat ik graag wil dat het in één keer lukt en het er dan ook niet meteen weer af wil halen. Maarja, is natuurlijk wel leuk om een keer wat anders te doen.
Ik ga nog even wat blogs lezen en webshops bekijken (zonder te kopen...)

zaterdag 21 augustus 2010 om 16:32
Wat betreft de lijst, alles jullie uit je hoofd weten hoe het met verzendkosten e.d. zit is het ook handig om dat erbij te zetten. Kan je meteen kijken waar je het goedkoopst uit bent
Spoken, weet niet precies welke zwarte je bedoelt? Zo'n duochrome? Of zaten er glitters doorheen?
Ik heb laatst gestempeld met gewone lak, maar dat viel behoorlijk tegen (wit). Het dekte niet zo goed als de lakken van Konad. Heb nu gewoon wit van Konad gekocht. Volgens mij stempelt China Glaze ook heel goed. Er bestaan ook lijsten met fijne stempel lakken.
Spoken, weet niet precies welke zwarte je bedoelt? Zo'n duochrome? Of zaten er glitters doorheen?
Ik heb laatst gestempeld met gewone lak, maar dat viel behoorlijk tegen (wit). Het dekte niet zo goed als de lakken van Konad. Heb nu gewoon wit van Konad gekocht. Volgens mij stempelt China Glaze ook heel goed. Er bestaan ook lijsten met fijne stempel lakken.

zaterdag 21 augustus 2010 om 16:34
zaterdag 21 augustus 2010 om 16:38

zaterdag 21 augustus 2010 om 16:43
Oh nee Elle! Balen is dat, ik heb ook een gesneuvelde van vorige week. Groeit langzaam weer aan.
Het stempelen is zo gebeurd, was ik vergeten om te vertellen. Je bent in 10 minuutjes (beetje enthousaist misschien) een kwartier klaar en de lak is meteen droog. Je kan gelijk van alles doen, in je tas rommelen, je handen insmeren, noem maar op.
Het stempelen is zo gebeurd, was ik vergeten om te vertellen. Je bent in 10 minuutjes (beetje enthousaist misschien) een kwartier klaar en de lak is meteen droog. Je kan gelijk van alles doen, in je tas rommelen, je handen insmeren, noem maar op.
zaterdag 21 augustus 2010 om 22:36
OK, ik heb t toch best lang volgehouden dit topic te negren maar helaas...ben ziek en verveel me dus deze week toch toegegeven..
Inmiddels dus ook een verlanglijstje klaarstaan bij TD en vandaag de Paradoxal van Chanel gekocht (voor liefhebbers, hij is al in veel winkels uitverkocht dus als je m wilt moet je wsl snel zijn)
Indigo, ik vind jouw nailart prachtig gedaan..snap niet hoe je dat zo netjes doet.
Zelf zou ik nooit nailart dragen of van die megaglitterlak zoals Roz heeft besteld, ik vind dat, voor mij, veel te opvallend. Denk trouwens ook niet dat dat gewaardeerd gaat worden op mijn werk, zie die mannen nu al vaak naar mijn nagels kijken zo van
Dus ik hou t op 1 kleur, niet al te schreeuwerig, maar draag dus wel bijv. OPI Blue my Mind of Chanel Nouvelle Vague
En vrees dat mijn collectie binnenkort wel zal groeien met dank aan dit topic
Inmiddels dus ook een verlanglijstje klaarstaan bij TD en vandaag de Paradoxal van Chanel gekocht (voor liefhebbers, hij is al in veel winkels uitverkocht dus als je m wilt moet je wsl snel zijn)
Indigo, ik vind jouw nailart prachtig gedaan..snap niet hoe je dat zo netjes doet.
Zelf zou ik nooit nailart dragen of van die megaglitterlak zoals Roz heeft besteld, ik vind dat, voor mij, veel te opvallend. Denk trouwens ook niet dat dat gewaardeerd gaat worden op mijn werk, zie die mannen nu al vaak naar mijn nagels kijken zo van
Dus ik hou t op 1 kleur, niet al te schreeuwerig, maar draag dus wel bijv. OPI Blue my Mind of Chanel Nouvelle Vague
En vrees dat mijn collectie binnenkort wel zal groeien met dank aan dit topic
zondag 22 augustus 2010 om 11:12
Zwart! Hoi!
Ik heb helaas geen foto gemaakt van de Return to paradise met Nfu Oh nr. 60 eroverheen.
Ik was gister nog even om boodschapjes, daarna wat onderdelen opgehaald, en toen kreeg ik een briljante ingeving: Zwarte nagels met Nfu Oh nr. 54 (de blauwe dus)
Dus ik heb ze gister zwart gelakt, zal er straks nog even een laagje blauw overheen doen.
Gister zat ik steeds bij vriend in de auto mijn nagels onder zijn neus te drukken: Lieverd, kijk eens! Mooi he Mooi he?
Ik heb helaas geen foto gemaakt van de Return to paradise met Nfu Oh nr. 60 eroverheen.
Ik was gister nog even om boodschapjes, daarna wat onderdelen opgehaald, en toen kreeg ik een briljante ingeving: Zwarte nagels met Nfu Oh nr. 54 (de blauwe dus)
Dus ik heb ze gister zwart gelakt, zal er straks nog even een laagje blauw overheen doen.
Gister zat ik steeds bij vriend in de auto mijn nagels onder zijn neus te drukken: Lieverd, kijk eens! Mooi he Mooi he?
zondag 22 augustus 2010 om 11:18