3000+ deel 61
vrijdag 20 augustus 2010 om 21:12
Alweer 60 topics samen vol gekletst.
Een lach en af en toe een traan. Het komt allemaal langs op z'n tijd. Dan zeggen ze "het is maar internet" Dat klopt!
Maar op een andere manier hadden deze mensen elkaar nooit leren kennen.
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
* Let op: je bent lid na drie postings.
You can check out any time... but you can never leave!!
Een lach en af en toe een traan. Het komt allemaal langs op z'n tijd. Dan zeggen ze "het is maar internet" Dat klopt!
Maar op een andere manier hadden deze mensen elkaar nooit leren kennen.
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
* Let op: je bent lid na drie postings.
You can check out any time... but you can never leave!!
zondag 22 augustus 2010 om 22:01
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 22 augustus 2010 @ 22:00:
wilde even een bestelling plaatsen bij albert. Moet het minimaal 70 euro zijn! En die 4,95 bezorgkosten waar ze het over hebben die staan er niet als je echt wil gaan bestellen. Ben gekke henkie niet.
Die 4,95 zijn de minimale bezorgkosten, op rustige tijden. Als je bestelt en je gaat doorklikken dan zie je pas de echte bezorgkosten, en dat kan oplopen tot 8,95!!
Maar dat je voor 70 euro moet bestellen, dat wist ik niet!
wilde even een bestelling plaatsen bij albert. Moet het minimaal 70 euro zijn! En die 4,95 bezorgkosten waar ze het over hebben die staan er niet als je echt wil gaan bestellen. Ben gekke henkie niet.
Die 4,95 zijn de minimale bezorgkosten, op rustige tijden. Als je bestelt en je gaat doorklikken dan zie je pas de echte bezorgkosten, en dat kan oplopen tot 8,95!!
Maar dat je voor 70 euro moet bestellen, dat wist ik niet!
zondag 22 augustus 2010 om 22:02
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 22 augustus 2010 @ 22:00:
wilde even een bestelling plaatsen bij albert. Moet het minimaal 70 euro zijn! En die 4,95 bezorgkosten waar ze het over hebben die staan er niet als je echt wil gaan bestellen. Ben gekke henkie niet. ja belachelijk he? Je betaalt alleen 4,95 als je een week van te voren besteld of zo
wilde even een bestelling plaatsen bij albert. Moet het minimaal 70 euro zijn! En die 4,95 bezorgkosten waar ze het over hebben die staan er niet als je echt wil gaan bestellen. Ben gekke henkie niet. ja belachelijk he? Je betaalt alleen 4,95 als je een week van te voren besteld of zo
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zondag 22 augustus 2010 om 22:03
zondag 22 augustus 2010 om 22:05
wat ik ook zo raar vind is dat je perse 2 dezelfde smaken moet nemen van iets voordat je de tweede gratis kreeg.
Je kon dus niet 1 pak appelsap nemen en 1 pak sinassapel of 1 geur axe en een andere geur axe. Terwijl dat in de winkel dus wel is.
Balen want ze hebben echt een hele boel wat ik wil hebben tweede gratis en de AH is hier ongeveer een kwartier lopen vandaan. Dat word zeulen met die tassen. Wil ook nog eens zware producten dit leek me juist zo'n handige oplossing.
Je kon dus niet 1 pak appelsap nemen en 1 pak sinassapel of 1 geur axe en een andere geur axe. Terwijl dat in de winkel dus wel is.
Balen want ze hebben echt een hele boel wat ik wil hebben tweede gratis en de AH is hier ongeveer een kwartier lopen vandaan. Dat word zeulen met die tassen. Wil ook nog eens zware producten dit leek me juist zo'n handige oplossing.
quote:josje37 schreef op 22 augustus 2010 @ 22:03:
Er was iets met stagediving fout gegaan toch bij die zanger, waardoor een meisje zwaargewond geraakt was?als ik het goed begrepen heb, ging het fout met stagediven met de bassist en heeft de zanger na hun optreden er een eind aan gemaakt.
De dag er voor was er al een geluidsman overleden na een hartinfarct
Er was iets met stagediving fout gegaan toch bij die zanger, waardoor een meisje zwaargewond geraakt was?als ik het goed begrepen heb, ging het fout met stagediven met de bassist en heeft de zanger na hun optreden er een eind aan gemaakt.
De dag er voor was er al een geluidsman overleden na een hartinfarct
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zondag 22 augustus 2010 om 22:06
quote:FlorisFlorijn schreef op 22 augustus 2010 @ 22:05:
[...]
Ja, hij had bij het crowdsurfen een meisje zwaar verwond. Vervolgens is hij op een parkeerplaats in een mast geklommen, heeft zijn polsen door gesneden en is naar beneden gesprongen.Zekerheid voor alles? Eén van die twee was al voldoende geweest om zn doel te bereiken toch?
[...]
Ja, hij had bij het crowdsurfen een meisje zwaar verwond. Vervolgens is hij op een parkeerplaats in een mast geklommen, heeft zijn polsen door gesneden en is naar beneden gesprongen.Zekerheid voor alles? Eén van die twee was al voldoende geweest om zn doel te bereiken toch?