Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic

10-08-2010 21:33 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft

Have fun!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Ik zit ook te kijken bij zoiets van Konad.

En ik wil graag die Peacock Feather van Nubar.

En 2 kleurtjes van Nfu, maar die 2 kleurtjes van Nfu zijn alleen al met verzenden ruim 25 euro
Echt? Hoe duur zijn die lakjes wel niet??
Die van Nfu zijn geloof ik 7,95 per stuk en dan nog 4,95 verzendkosten, maar het is ook nog exclusief btw, dus komt er ook nog 19 % bij op......... dus..........
Dank jullie wel! Zijn er meiden die ook nog daar iets willen bestellen zodat we samen kunnen doen? Echt, hoe leuk ik het ook vind, 9 is teveel :P

Ik ga van de week hier bij de parfurmerie even kijken en kleurtjes van Opi uitzoeken
Je hoeft er geen 9 te bestellen hoor, blauwbloempje. Je kan er ook 4 of 5 bestellen. De verzendkosten blijven echter wel 18 dollar voor dat doosje.

Als je toch samen wilt bestellen, wil ik wel met je meedoen (mits het een beetje handig kan met het overgeven van de lakjes omdat we bv dichtbij elkaar wonen).
Bah,das toch best prijzig Elle.

Op een of andere manier heb ik er altijd meer moeite mee om 25 euro voor 2 lakjes of 1 setje konad ofzo uit te geven dan precies hetzelfde bedrag voor 5/6 lakjes ofzo.
Dat heb ik dus ook, vandaar dat ik die lakjes nog maar even laat zitten
Ik wil er ook nog wel een paar bij hoor als er samen besteld gaat worden

Dus afnemers genoeg

Waar woon jij ergens BlauwB?
Ow en Zwup, die Russian Navy heb je die nog?

Ik had 'm niet besteld dus als je 'm nog kwijt wilt
Jahoor, je mag hem hebben

Ik ga hem never nooit op doen. Het is trouwens de Russian Navy matte hè.
He wat leuk dat jullie mee willen doen! Ik woon in Arnhem. En jullie? Weet dat ik er geen 9 hoef te kopen maar is toch zonde anders he Ik denk dat ik er aan 3 of 4 meer dan genoeg heb!
Wij wonen allebei in het hoge noorden van dit land

Dat wordt even denken.....
Kan china glaze door de brievenbus? Dan is het misschien wel op te lossen.
Goed idee Heb alleen geen idee! Iemand?
Goedemorgen,

Ik krijg, hoop ik , deze week mijn China Glaze binnen van TD dus dan kan ik wel zien of het door de brievenbus past.

Maar denk het wel toch?

Ik heb ook wel eens een flesje op Ebay gekocht en dat ging ook door de brievenbus, dus zou niet weten waarom CG niet.
quote:Zwup schreef op 22 augustus 2010 @ 22:05:

Jahoor, je mag hem hebben

Ik ga hem never nooit op doen. Het is trouwens de Russian Navy matte hè.

Ja, de matte had je geschreven

Maar kun je anders een nagel lakken en een fotootje hier plaatsen.

Zou het zonde vinden als ik 'm ook niet op zou doen.
quote:indigoblue schreef op 21 augustus 2010 @ 16:32:

Spoken, weet niet precies welke zwarte je bedoelt? Zo'n duochrome? Of zaten er glitters doorheen?

Ja ik bedoelde de Nfu 60, had niet helemaal goed gekeken. Die op de foto over een laag zwart gelakt is. Supermooi vind ik, maar wel erg duur (inderdaad de verzendkosten, maximaal 3 lakjes kunnen door de brievenbus staat er op de site, en dan zijn verzendkosten 2 euro. Maar is op eigen risico en ik weet niet of ik dan een enveloppe met stukjes glas en glitter krijg )

Nagelwielen ga ik nog even niet aan beginnen (das confronterend ivm hoeveelheid lakjes). Ik vind het altijd zonde om m'n lak er al af te halen als het er nog heel mooi uitziet, maar ben ook wel weer erg benieuwd naar m'n andere lakjes.. (wat een problemen hé..keuzes keuzes keuzes.. )
Hoe bestel je bij trans design zonder eerst te betalen? Je moet toch een creditcardnummer opgeven?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Goedemorgen allemaal

Spijker, volgens mij moet je gewoon bestellen, maar niet betalen. Als je hebt ingevuld dat je graag een "small flat rate box" wilt sturen ze je een mailtje met de herziene verzendkosten. Iedereen hier betaalt geloof ik met paypal. Maar Zwup heeft er alle verstnd van!!

Haha, grappig dat jullie misschien ook aan de Konad gaan. Ik heb ook flink getwijfeld voordat ik wat kocht. Inderdaad winkelmandje vol, winkelmandje leeg, site afsluiten....en dan toch weer gaan kijken

Ik heb vanmorgen gestempeld met Konad wit en dat was echt een wereld van verschil met die Hema en Essence lakken. Het is deze keer dus goed gegaan qua kleur. De bloemen op de goede plek krijgen op mijn nagel vond ik nog behoorlijk lastig.

Zoals je ziet is de afstand tussen de bloemetjes niet altijd gelijk, en bij de pink zat ik veel te dichtbij de rand. En het is gewoon niet overal even netjes. Pff...wel een gepiel zo, maar ik denk dat je er wel steeds handiger in wordt. Ik ben natuurlijk net begonnen! Maar nu zit je er ook bovenop, als ik mijn hand gewoon voor mijn gezicht hou, zie je al die details niet.

Ik wilde eigenlijk op 1 vinger een klein steentje in het midden van 1 bloemetje, maar mijn steentjes zijn te groot.

[foto verwijderd ivm herkenbaarheid]

Ik heb nog steeds een bestelverbod dus...helaas Als ik weer aan het werk ben en mijn eerste salaris binnen heb mag ik van mezelf een bestelling doen
Het hoge noorden geldt voor Elle en Zwup? En wat is het hoge noorden? (Ik zit ook in het noorden)

Zal vandaag niet zoveel posten, hopelijk een foto, voel me niet goed vandaag.
quote:Rozigst schreef op 23 augustus 2010 @ 10:37:

Het hoge noorden geldt voor Elle en Zwup? En wat is het hoge noorden? (Ik zit ook in het noorden)

Zal vandaag niet zoveel posten, hopelijk een foto, voel me niet goed vandaag.

Beterschap Roz, een griepje?

Het noorden hier is Drenthe.

Ik zal niet voor Zwup spreken, ik weet niet of ze het wil vermelden hier
Mooi hoor Indigo, maar inderdaad wel een gepriegel lijkt me.

Ik denk er nog even over na of ik wel zo priegelig kan werken

Mijn nagels lijken op die van jou trouwens, en dezelfde is afgebroken.

Ik krijg langzamerhand een squoval vorm aan mijn nagels, ik vijl alle dagen een beetje bij alleen aan de bovenkant.
quote:Spijker schreef op 23 augustus 2010 @ 09:17:

Hoe bestel je bij trans design zonder eerst te betalen? Je moet toch een creditcardnummer opgeven?

Heb je geen paypal Spijker?

CC weet ik niet, ben bang dat je dan gelijk al betaald hebt.

Maar toen ik 9 flesjes nagellak aangeklikt had en de bestelling doorklikte nadat ik alle gegeven ingevuld had, kreeg ik in mijn beeldscherm wel de optie van 18 dollar, dus heb ik op verzenden geklikt.

Kreeg later de bevestiging dat ik betaald had!

Dus ik verwacht ze deze week
Dankje, geen griepje, gister feestje gehad Mijn hemel.

Drenthe is dichtbij, ik zit in Friesland.
Oh, maar ik drink niet zo vaak, lees: vorig jaar met oud en nieuw heb ik 1 glas gehad, daarvoor ook eeuwen niet.

Maar gister wel weer dus, en ik voelde me ook redelijk goed, maar nu. Als ik mijn hoofd draai, komen mijn hersenen later nog een keer erachteraan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven