Gezondheid alle pijlers

Contactlenzen

23-08-2010 10:19 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, wat is een goede site om lenzen via het internet te bestellen? Alvast bedankt.
Ben je al bij een goede opticien geweest?
Je moet inderdaad wel eerst naar een opticien, zodat je precies je sterkte, cilinder, radius etc. weet. En je moet tussendoor ook je ogen laten checken. Maar op zich kun je heel goed via internet je lenzen bestellen, dat doe ik ook altijd en het scheelt mij als ik me niet vergis zo'n 40 euro per half jaar voor exact hetzelfde merk lenzen. Ik bestel ze altijd bij Lensway.nl (voorheen Mylenses), al een jaar of 5 en nog nooit problemen mee gehad. Snelle levering, goede service etc.
Ja ik ga regelmatig, maar ik woonde in het buitenland en bestelde ze online daar. Nu zoek ik dus een site hier, ik neem aan dat het ook hier vrij veel scheelt met een opticien.
nee joh gewoon even naar specsavers gaan, kost niet veel en dan worden ze toch even nagekeken (je ogen dan) of ze nog de goede sterkte hebben. Ze worden daarna (als je daarvoor kiest) gewoon thuis afgeleverd.

dacht dat het rond de 12 euro per maand was, voor maandlenzen incl. vloeistof.
lees zelfs dat het kan vanaf 6,95

linkje
Bedankt, ik zal eens kijken hoeveel het met hun is, ik heb wel daglenzen.
Het viva forum wordt ineens aangevallen door een invasie van lenzen aanbieders en mensen die spontaan problemen hebben met het inzetten van hun lenzen.

Ik zeg: "harde aanpak tegen die spam"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven