Rammelende eierstokken DEEL 2

08-04-2010 09:46 2508 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten

xx

NaamLeeftijdSTART..!!N.O.D.ZwangerWanneer uitgerekendNukje33April/Mei 201029 maart 2011janine2000131April 2010 31 januari 2011Boefje29December 2009 18/09/10Frutje30Augustus 201031 augustusPipo31Oktober 2010Verkademeisje30Januari 2010 19/11/2010Assie7831Begin 2011Orchis29begin 2011Orchid34Begin 2010 12-12-10Lavender 32?Spingstof29December 2010Moimoi29April 201026 juniMoos8623juni/juli 2010?Minie86 (gaat voor de tweede)23augustus 2010Meis, 9 sep 2009Hofje7732??[/quote]
Hoi meiden,

de babykamer is zo goed als af! Dus heb een paar foto's gemaild. Voor de nieuwelingen....wij hebben een speciaal Viva mailadres aangemaakt. Als jullie de foto's ook willen zien mail me dan op

vivaboefje at hotmail.com

Fijn weekend iedereen!

ps: Nukje: ik had mijn eerste echo ook met 9 weken!
@ Assie: even een en veel plezier op de verjaardag. Knuffel de kleine maar lekker veel!

Hallo allemaal!

Pfff, veul berichten weer!

@ Romo: Mooi, mooi, mooi er is vooruitgang te zien bij Romoman!

@Assie; volgens mij hebben wij de zelfde man, een schildpad is nog sneller in zijn besluitvormingsproces (kijk maar naar Janineman)

@ Janine; lastig, als iemand om onduidelijke redenen dit soort rare kwaadspreekacties begint. Kan me voorstellen dat het rot is, maar probeer vooral te genieten van je HUGE buik, ben benieuwd naar de foto's

@ Nukje: spannend, spannend, spannend de echo Fijn idd dat je minder misselijk bent

@ Lavender, ik moet dat boek ook maar eens gaan kopen...

@ Pipo; wat balen, verheug je je onwijs op de passessie en dat zit je jurk niet mooi. Kan me voorstellen dat het even slikken en stressen is, maar het komt vast helemaal goed!

@ Boef, ik mail je zo even, ben wel benieuwd!!!

Ik had vrijdag een prachtige dag en moest gisteren bijkomen, dus vandaar een wat late reactie. Wonder boven wonder is mijn Shrek-eye vanaf vrijdag ochtend bijna niet meer te zien, dus ik was helemaal blij. vervolgens had de kapper mijn haar ook nog eens waanzinnig mooi gemaakt (I've got my own Yariiii!) en was mijn make up waterproof, want god, wat heb ik hier en daar een traantje weg moeten pinken.

Maar alles was top, weer was prachtig, bruidspaar dolverliefd en ik heb heerlijk met mijn eigen man op de dansvloer staan swingen

Het mooiste van alles is nog wel dat Springstofman ineens wat concreter met een huwelijk bezig was en zomaar sprak over als wij trouwen dan... moet je ook zo´n mooie jurk aan/worden mijn broetjes getuigen/wil ik het ook zo

zucht... zou er dan een aanzoek in de verte aan komen?

(gezien het besluitvormingsproces van springstofman is dat in 2013, maar toch...)
@boefje: mooie kamer! Heel gaaf...
Springstof: fijn dat de vrijdag geslaagd was en je alles zonder shrek oog hebt kunnen aanschouwen

Ja onze mannen mogen best een peper in hun reet gebruiken! haha

Verjaardag gisteren was leuk. Ze hadden een strandtent afgehuurd en echt schandalig veel cadeautjes ontvangen voor een baby van 1. maar ja.....heb ik natuurlijk even hard aan meegedaan. En omdat het zo druk was heb ik 'm eigenlijk helemaal niet vastgehouden/gekuffeld. Het jochie was op een gegeven moment ook echt zo moe van alle indrukken en ging steeds naar een anders stel, terwijl hij gewoon met z'n loop(bak)fiets wou spelen.

Straks verjaardag van schoonmoeder......daar gaat neefje ook bij zijn en zal ik in de groep 'moeten' gooien dat mijn broer en zijn vrouw ook een kindje verwachten. Nou ja, gewoon weer heel blij overkomen, etc. Daar word je soms ook wel moe van, maar ja......

Ga nu even de kamer van Boef kijken. Ben je al helemaal uitgerust??
@ Springstof: HA! Kijk, daar zijn ze: de eerste tekenen van een zich op een nieuw leven voorbereidende Springstof-man!! En ookal zijn ze klein, en bijna niet waarneembaar... het zijn de eerste tekenen!! Over een tijd zegt ie dingen als 'mochten wij ooit een kind hebben'... en dan denk jij 'hoe bedoel je, mochten wij ooit?!' maarrrrr.... dat is het teken dat hij zich in een verre toekomst voorstelt om daadwerkelijk aan een kroost te gaan beginnen en that's a start!

(of ben ik nu echt te pep-talkerig bezig? )

Bij mij wisselen de (hormonale?) stemmingswisselingen elkaar af. Zojuist had ik mijn wekelijkse zondagmiddagdip ( zo'n 'ik-kan-niet-genieten-van-het-feit-dat-ik-niets-moet'-gevoel) en dan ga ik me ineens zorgen maken over het feit dat ik me de laatste tijd zo goed voel. Misselijkheid weg? Geen duidelijke zwangerschapskwaaltjes? Dan is er vast iets mis!! Ik word dan overspoeld met schuldgevoelens over broodjes parmaham (mag ik dat nou wel of niet?!) en kopjes koffie (zou cafeine ervoor kunnen zorgen dat ik een onrustig kind krijg?) en maak mezelf dan een uur lang helemaal gek. Vervolgens heb ik dan (gelukkig!) m'n moeder aan de lijn die me doodkalm vertelt dat er 'in haar tijd' bijna geen enkel voedingsadvies werd gegeven, en dat ze zich tijdens haar zwangerschap tegoed heeft gedaan aan filet americain en zachtgekookte eitjes en dat ik ook zonder gebreken op de wereld ben gekomen (alhoewel... zou dat verklaren waarom ik... NEE NUKJE, stop met piekeren!!)

Heerlijk, zo'n ontspannen zondagmiddag!

Nukje, STOP PIEKEREN EN GA EENS LEKKER ONBEZORGD ZWANGER ZIJN JIJ!!!

(zo, helpt dat?)

Haha thanx voor de peptalk honey! Springstofman is wel bezig met later kindjes, daarom heeft ons future-offspring ook al een naampje: Ooitje-Misschien, maar echt opschieten doet hij er niet mee, want

1) Ik moet eerst afstuderen

2) Springstofman is zoals jullie weten er heilig van overtuigd dat hij superschietzaad heeft en het dus toch wel in 1x raak is

@Boef: MOOOOOOOOOOOOOOOI, lekker stoer kinderkamertje!
Pipo, wat balen zeg, van je jurk! Heel slordig dat ze dit niet goed afgewerkt hebben. Een jurk is - naast een nogal kostbare koop - ook heel veel emotie. Die moet gewoon perfect zijn. Goed dat jullie het aangegeven hebben!

Wat een lief kamertje, Boef! En, hoevaak loop je er even binnen?

Springstof, ik vind het ook wel een goed teken, hoor! Hij denkt er in ieder geval positief over, ik ken ook mannen die op een bruiloft tegen hun vriendin zeggen dat "al die poppenkast voor hen niet hoeft". Nou, lekker dan. Dit is echt een stuk beter!

Hier om me heen merk in een zwangerschapsexplosie. Ineens raken er allerlei mensen om me heen ook zwanger, en ook snel. Drie meiden in 1 maand en eentje na 2 maanden. Allemaal rond de 30... Kan dus prima, hoor!

Ik ben weer terug van vakantie. We hebben echt een super week achter de rug!

Frutje, nog gefeliciteerd met je huwelijk. Fijn dat je een mooie dag hebt gehad!

Janine, wat een gezeur op hyves zeg. Ik snap dat je het je aantrekt, want zoiets is niet leuk om te horen, maar leg het naast je neer. Zeg tegen die gezamelijke vriendin dat je geen behoefte hebt om dingen te horen die de vriendin van je ex over jou zegt/schrijft. Jij weet zelf het beste hoe het echt is gegaan, en wat jij voelt voor je kindjes.

Ik heb ook vaak geroepen dat ik niets met kinderen had. Dat ik er echt niet voor mijn dertigste aan wilde beginnen etc. Nu ben ik 25 en lijkt het mij helemaal geweldig om moeder te worden.

Zou kunnen dat iemand in mijn omgeving dat raar gaat vinden, maar dat ik niet mijn probleem. Mijn gevoel is gewoon verandert.

Jij moet nu lekker genieten van je zwangerschap. Die muts is het absuluut niet waard dat jij hiermee gaat zitten. Laat de hyve van je ex voorlopig met rust. En geniet! Jij en je dierbaren weten hoe het zit, dat is belangrijk!

Vervelend trouwens dat je werkgever niet positief reageerde. Gaat er nog een gesprek plaatsvinden?

Ik heb mijn kinderwens tijdens de vakantie heel goed naast mij neer kunnen leggen. Mijn vriend dacht er volgens mij meer aan doen ik. In het hotel waar wij verbleven, zaten veel gezinnen. Op een gegeven moment zaten er een vader en moeder met een baby in het zwembad, zegt mijn vriend ineens: "Gaan wij de volgende vakantie ook met een kindje op vakantie?" Hij zei het met een grappig stemmetje (klinkt vast vreemd, maar wij zijn soms een beetje maf). Ik heb het maar een beetje weggelacht en er niet meteen op ingegaan.

Maar dat klinkt positief toch? Ik laat het een beetje rusten en laat hem er mee komen.

@Romo: welkom!
Zo vicodin, dat klinkt zeker positief! Goed hoor, dat je er niet te veel mee bezig bent geweest en vicodinman blijkbaar wel!

dat komt helemaal goed!

Boef: wat is de kamer mooi geworden!!! Kan me voorstellen dat je vaak even het kamertje inloopt, het goed in je opneemt, etc.

Lekker hoor, straks ligt jullie kindje er echt!

Verkademeisje: dat klinkt positief....die zwangerschapsexplosie en allemaal snel zwanger. Ik hoop ook nog steeds dat dat straks het geval zal zijn. Dus ik ben niet weg te slaan van dit topic....haha

Nukje: relax!!!!! Probeer te genieten dat je je goed voelt. Je hoeft echt niet altijd kwaaltjes te hebben en als je de 'erge' dingen laat staan qua eten/drinken.....zal de rest best meevallen.Probeer het troste gevoel maar naar voren te halen Je bent zwanger, voelt je goed, bent helemaal gestopt met AD, etc. Dat is wel wat waard.

Gisteren een hele tijd met neefje op schoot gezeten. Zo'n rustig mannetje. Heerlijk. Zelfs Assieman heeft 'm een hele tijd op schoot gehad. En hij gaat harstikke leuk met die kleine om....je zag ook de spastische houding van "hoe hou ik een baby vast" al heel snel verdwijnen. Echt mooi.....maar helaas nog geen opmerkingen over onze situatie. Volgende week gaan we een avondje oppassen. Even alleen met de baby frutten. Lekker.
@Assie: wat leuk dat je op gaat passen. Kunnen jullie vast mooi oefenen

@Vico: hey, dat zijn positieve geluiden! Klinkt als een goede tactiek.

@Springstof: hmmm, van een huwelijk komt een huwelijk, toch? Zou je het leuk vinden om te trouwen of maakt het je/jullie niet zoveel uit.

Hier weinig nieuws. Ik merk dat ik echt zenuwachtig begin te worden. Nog ruim een maand te gaan. Vind het echt een rotgevoel (en ook nergens voor nodig als ik rustig naar de zaken kijk) dus ik hoop dat het snel overwaait.

P-man is door naar de tweede ronde voor de functie waar hij op gereageerd had. Als hij het wordt, zit er dit jaar nog een verhuizing naar een nieuwe stad aan te komen. Zit in een spannende/drukke fase van mijn leven dus er gaat genoeg rond in mijn hoofd!
quote:pipo79 schreef op 23 augustus 2010 @ 10:18:

P-man is door naar de tweede ronde voor de functie waar hij op gereageerd had. Als hij het wordt, zit er dit jaar nog een verhuizing naar een nieuwe stad aan te komen. Zit in een spannende/drukke fase van mijn leven dus er gaat genoeg rond in mijn hoofd!

Spannend!! Assieman heeft vrijdag het zoveelste gesprek, nu over de arbeidsvoorwaarden etc. Hij had liever via de mail een aanbod gekregen.....hij weet namelijk echt nog niet of hij de baan gaat aannemen....ligt helemaal aan het bod. En nu weer een gesprek, maar met een ander MT lid erbij. Toch blijft het spannend.

Voor jullie helemaal. Verhuizen naar een andere stad! Is wel erg gaaf hoor....ik hoop dat het gaat lukken.

En probeer niet te zenuwachtig te zijn. het moet een blije dag zijn....het zal sowieso geslaagd zijn.....en als er iets niet helemaal loopt zoals gepland, hebben de gasten het vaak totaal niet door. Dus relax, probeer het als een feestje te zien
Ja Assie! Je hebt helemaal gelijk. Maar de perfectionist in mij steekt de kop op... Grrrr. Dat is helemaal niet handig. Want dan krijg ik gedachten als ja we doen het maar 1x dus het moet wel helemaal GOED zijn. Maar dat wordt het ook! Als we maar ja zeggen en samen heel erg van de dag kunnen genieten dat is het meest belangrijke.

Ik ga nu even BabyBoefs kamer bekijken.
@Assie en Pipo: wat spannend van jullie mannen! Zeker als er dan ook nog een verhuizing in het verschiet ligt. Pipo, is dat dan niet lastig met jouw baan?

De trouwerij waar we vrijdag waren was echt leuk. Ze zagen er stralend uit en ze konden hun ogen niet van elkaar afhouden. Heel lief.

Maar toch denk ik dan: voor mij hoeft dat allemaal niet. Denkt vriend gelukkig ook, dus geen discussies daarover, dat scheelt weer. Maar als je zoiets leuk vindt, dan kan het ook echt de mooiste dag van je leven zijn, je zag ze echt met volle teugen genieten!

Dus pipo: relax! Jullie lopen op schema met de voorbereidingen. Je jurk is even shit, maar daar heb je nog een paar weken voor om 'm helemaal goed te krijgen. En als de grote dag daar is, dan zullen jullie ook vreselijk genieten!

Ik genoot vooral weer van het kindje van onze vrienden die ook bij de trouwerij waren. Zo heerlijk blij, rustig en makkelijk! Doe mij daar het recept maar van!

Ooh, en Boefje, wat een leuk kamertje! Dat wiegje... zwijmeldezijmel... Maar dat hadden we al een keer gezien he? Het hele kamertje ziet er gewoon echt lief uit. Wachtend op babyboef!
Thanks voor de peptalk dames, dat had ik echt even nodig. Af en toe herken ik mezelf even niet terug momenteel!

Boefje, wat een lief kamertje. De zwitsalgeur spat bijna van het scherm af, mmmmm.

@Orchis: ik kan nu naar mijn werk fietsen maar zal dan met de trein moeten. We gaan zeg maar in het midden wonen van onze banen wonen.

Ik wil op den duur iets in de buurt zoeken dan.
Geen probleem Pipo: daar zijn we voor!!! Jullie weten mij ook weer uit een enorme kinder-dip te trekken

Het dal is weer iets minder diep....haha

Wanneer horen jullie meer over de tweede ronde van P-man?

En volgt na het tweede gesprek het arbeidsvoorwaardengesprek, of wordt dat direct al meegenomen?

Het blijft in ieder geval heel spannend. Wie weet wonen jullie volgend jaar in een ware gezinswoning (met extra kamers), is de babykamer al ingericht en ben je aan het genieten van je verlof!
Jaaaa Assie! Dat klinkt me als muziek in de oren. Natuurlijk ben ik al op Funda te vinden Over een paar weken pas tweede gesprek ivm vakantie van Pman en iemand bij het betreffende bedrijf. Geduld is een schone zaak en wij kunnen alvast even aan het idee wennen.

Fijn dat je kinderdal weer wat minder diep is. 't Gaat met ups en downs he. Ik vind het nu weer veel enger en spannender worden denk aan de vrijheid die we kwijt zullen raken. Koud watervrees denk ik? Om mij heen allemaal vriendinnen die ook willen/gaan beginnen. Hopelijk lukt het allemaal en wie weet zijn we samen zwanger? Dan is het hopelijk ook minder moeilijk om die witte wijn te laten staan haha.
Het gaat zeker met ups en downs.....maar ik denk er nog steeds meerdere keren per dag aan. Dus echt relaxed sta ik er nog niet in
Assie, goed teken hoor, dat je vriend zo rustig met de baby wilde zitten. En oppassen helpt dan ook wel, gelukkig is het een rustig kindje Het is wel een goede manier om voor hem te kijken hoe zoiets nou is...

Wat een goede gesprekken hebben jullie mannen op het werk, spannend! Pipo, hoe zit het met jullie vrienden? Hebben jullie nog een beetje een sociaal netwerk in die nieuwe plaats? Leuk hoor, en dan ook een nieuw huis, dan kun je dat idd meteen kindproof uitzoeken

Zenuwen horen er trouwens volgens mij wel een beetje bij, hoor Pipo. 't Is toch ook spannend? Maar waar gaat het om? Dat jullie een superdag hebben, en dat gebeurt volgens mij toch wel.

Hier beginnen soms wel de zenuwen voor de bevalling, hoor. Onze zwangerschapsgymjuf vertelt ook graag het meest negatieve scenario, zodat we maar goed voorbereid zijn. En ik merk dat er meer vragen gaan spelen: met mijn kans op een hoge bloeddruk en mijn medicijnen, wordt het dan sneller een keizersnede? Het kindje wordt meteen na de bevalling meegenomen om te controleren of het hartje niet te langzaam klopt (door mijn medicatie) en er wordt meteen bloed geprikt. Wat zijn dan de risico's? En laten ze me na 40 weken verder lopen, of gaan ze het dan halen? Volgende week maar eens aan mijn gyn vragen, maar ja, met (dan) 29 weken vindt hij het vast nog te vroeg om het daarover te hebben... 't Is wel een beetje een hork, die ook maar 5 minuten de tijd heeft...

Boef, krijgen we straks ook een babyfoto te zien?? Vind pasgeboren baby's altijd zó schattig! Als ze schoongepoetst zijn, dan... En hoe bevalt je verlof?

Vicodin: zeker positief zo'n opmerking!
@assie: tja, soms is de kinderdip heel diep, en dan ineens valt het wel weer mee en ben je weer een paar weken dichterbij 2011. Lekker veel afleiding zoeken. En tussendoor idd de man een beetje kneden, lukt dat met zo'n oppas-sessie?

Volgens mij zou de mijne er alleen maar door worden afgeschrikt, en anders ik wel ;) Maar je eigen kind is toch altijd het geweldigst, zeggen ze dan!

@verkademeisje: kan me de zenuwen helemaal voorstellen! Hoe is het nu met je bloeddruk, nog altijd OK door de medicijnen?

Ik vertel de leerlingen op school ook altijd lekker bloederige verhalen over bevallen. Vind ik gewoon lollig. Ze zijn pas 14, ze mogen nu best een beetje bang zijn, dan raken ze tenminste niet ongewenst zwanger . Maar als ze uitgegild zijn dan nuanceer ik het wel altijd hoor. Als al die miljarden vrouwen het kunnen, dan wij ook!

Trouwens het topic van Johnnycake gezien? 'Ze wil een baby' (sorry, weet niet hoe ik moet linken). Echt superlollig om het eens van een mannelijke kant te lezen!
Ja, ik zag gisteren ook dat topic van Johnny! Hieruit blijkt maar weer hoe belangrijk het is om voor mannen alles op een rijtje te zetten

Mijn bloeddruk is oké, begint wel weer wat te stijgen. Bovendruk zit zo rond 135-140 en onderdruk tussen 70 en 75. Onderddruk is dus prima, bovendruk kan wat lager. Maar de gynaecologen zijn nog erg tevreden, dus dat geeft rust. Ik ben voor de zomer geminderd met medicijnen, dus het lijkt me dat ik zonder problemen evt. weer terug kan naar eerdere, hogere dosering.

Het lezen van de achtergronden van een bevalling helpt trouwens wel, dan weet je iig wat er gebeurt en waarom. Dus daar ben ik druk mee bezig.

Werk ze vandaag!
@springstof:Dat boek heeft idd wel positieve effecten, heb hem gisteren zelfs het topic van johnycake laten zien en erbij gezegd van `goh, dat had jij kunnen schrijven´ vond hij wel eluk.

tenminste dat denk ik aan zijn reactie te zien.

@assie en pipo: wat heerlijk dat jullie mannen verder zijn in de sollicitatieprocedures. geeft positieve vooruitzichten. ook met het oog op jullie kinderwens.

als de man tenslotte lekker in zijn vel zit als het om werk gaat, dan lijken kinderen ook ineens niet meer zo eng.

En pipo voor wat betreft je jurk. je hebt helemaal gelijk dat je wil dat hij perfect is. jij loopt erin en jij moet je er prettig en bovenal de mooiste en gelukkigste vrouw van die dag in voelen.

de verkoopster heeft dus maar te luisteren.

@orchis: kan helemaal begrijpen dat de kinderdip soms echt aanwezig is. het is ook niet echt een onderwerp wat je weer makkelijk loslaat op het moment dat je ermee geconfronteerd wordt.

@vicodin: ziet er naar uit dat het voor jouw zeker de goede kant op gaat.

@verkademeisje: vind 29 weken helemaal niet vroeg om over de bevalling na te denken. en helemaal niet in jouw situatie.

je hebt tenslotte een aantal zaken waar je rekening mee hebt te houden. en jij bent degene die moet bevallen dus heb je er ook recht op om te weten waar je eventueel rekening mee moet houden of dat nu vroeg of laat is.

hier lijkt het wel of we echt een pech week hebben.

eerst vrijdag een autoongeluk. gelukkig hebbenwe er niets aan overgehouden, alleen de auto van lavenderman is totalloss.

verder staat nu tot overmaat van ramp ook nog eens mijn auto met pech stil voor de deur en het duurt even voor dat hij naar de garage kan.

je zou bijna denken dat we op een ander vlak toch wel heel veel geluk moeten hebben.

verder worden er hier nu wel concretere plannen gemaakt voor de toekomst.

lavenderman stond daar nooit zo bij stil, maar nu is het dan toch echt zo ver er gaan een aantal zaken veranderen zodat andere dingen ook een reeele mogelijkheid worden. (lees kids)
@Verkademeisje: in de beoogde stad heb IK niet echt een sociaal netwerk. Maar het mijne is op 15/30 mins met de trein. Dat is wel te doen toch? Ik moet toegeven dat ik doordeweeks nog vrij weinig onderneem 's avonds. Dat was eerst wel anders maar ik merk dat ik dat icm een fulltime baan niet zo goed meer trek. P-man is gelukkig ook wat rustiger geworden. Hij heeft overigens wel een netwerk in de 'nieuwe stad'. Er wonen twee goede vrienden van hem. 1 van de vriendinnen daarvan is trouwens wel leuk, dus dat scheelt weer.

@Lavender: klinkt goed, plannen voor de toekomst! Wat houden die precies in ? En schrikken zeg dat ongeluk! Gelukkig hebben jullie niks...
Zo Lavender: dat is inderdaad veel autopech. gelukkig hebben jullie niets! En is er ook positief nieuws. Toekomstplannen.....zozo, durft lavenderman die stap te zetten!

Verkademeisje: kan me voorstellen dat je je nu met de bevalling bezig begint te houden. Ik zou er toch een beetje bang voor zijn.....je weet dat het wel goed komt; zoveel vrouwen doen het en ze staan vaak al snel weer achter een kinderwagen te "huppelen". Maar het onbekende.....hoeveel pijn het echt gaat doen, of je de weeen kan opvangen, de rust kan behouden, het kindje er gezond uitkomt, etc.

Ik zou al jouw vragen idd gewoon aan de gyn voorleggen. Bij jou is het toch nog extra spannend en word er misschien sneller naar een keizersnede gegrepen. Goed om te weten, zodat je je er op voor kan bereiden.

Orchis: geen idee hoor, of Assieman positiever over kinderen wordt met een oppassessie. Is voor ons ook nieuw Maar omdat het z'n neefje is (van zijn zus), heb ik zo'n idee dat het voor hem iets dichterbij komt. En hopelijk ziet hij hoe heerlijk ik het vind....(ja, ik zal wel weer teveel hopen op een happy end......zul je zien dat ie de hele avond huilt....)
Hoi!!

Zoo wat een berichten! Na drie drukke dagen eindelijk weer tijd om te reageren :-)!

@ Vicodin: Dankjewel!! Mooi dat je zo'n lekkere vakantie hebt gehad en zo te lezen zit er toch wel wat aan te komen bij Vicodinman, hij is er wel mee bezig in elk geval!!

@ Springstof: Goed dat je shrek-eye precies op tijd verdwenen was en dat het zo'n heerlijke dag was!! Hier nog geen vrienden met trouwplannen, maar lijkt me echt gaaf om zo'n dag mee te maken!! Springstofman moet alles denk ik gewoon veel om zich heen zien om er gewend aan te raken?

@ Nukje: Hoe is het nu met je?! Heerlijk zwanger aan het zijn hoop ik en vooral ervan aan het genieten?! Wel doen hoor!!

@ Boefje: Ben heel benieuwd naar je kinderkamertje, vind die vaak zooo mooi!! Hoe voel je je verder? Komt wel snel dichterbij nu!!!

@ Verkademeisje: Spannend zeg, het komt nu echt dichterbij! En zoals hier al gezegd is, zeker in jouw geval is het logisch dat je je er zoveel mee bezig houdt! Gewoon zorgen dat je antwoord krijgt op alle vragen die in je hoofd opkomen, daar heb je recht op!

@ Pipo: Spannend zeg, dat werk van Pman!! En 15-30 min trein is wel te overzien!! Wel fijn dat Pman er al mensen kent en als die vriendin leuk is dan ken jij ook zo weer iemand en wie weet hoe snel dat gaat :-)!! Nu lekker beetje rond aan het kijken naar huisjes?! Met extra kamertjes?

@ Lavender: Wat een pechweek zeg!!! Nu tijd voor een week vol geluk en meevallers lijkt me zo!! Gelukkig hebben jullie er zelf niets aan overgehouden!! En ben idd ook benieuwd naar de concretere plannen van Lavenderman!! Klinkt als een mooie vooruitgang :-)!!

@ Assie: Zo te horen was je verjaardag erg leuk!! Leuk he om Assieman dan met een baby'tje te zien? Dat heb ik met Romoman wel altijd!! En wie weet hoe het gaat met oppassen, sowieso super dat jullie dat gaan doen!! Heerlijk met zo'n baby'tje bezig zijn!! En tja ik kan me goed voorstellen dat het met ups en downs gaat, logisch ook dat je er toch elke dag wel mee bezig bent! Elke keer dat ik het probeer te vergeten komt er wel een baby reclame of zie ik op straat een zwanger iemand en hup, daar gaan mn gedachten weer...

@ Orchis: Hier ook vrienden met een heerlijk en rustig klein meisje, heb ook al gevraagd hoe ze dat gedaan hebben !!

Ben benieuwd naar het topic van Johnnycake, zo maar eens opzoeken!!

@ Janine: Hoe is het met jou??

Hier verder weinig nieuws. Druk maar erg leuk weekend gehad en nu weer aan het werk... Op naar het volgende weekend :-)!!

Werk ze allemaal vandaag!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven