3000+ deel 61
vrijdag 20 augustus 2010 om 21:12
Alweer 60 topics samen vol gekletst.
Een lach en af en toe een traan. Het komt allemaal langs op z'n tijd. Dan zeggen ze "het is maar internet" Dat klopt!
Maar op een andere manier hadden deze mensen elkaar nooit leren kennen.
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
* Let op: je bent lid na drie postings.
You can check out any time... but you can never leave!!
Een lach en af en toe een traan. Het komt allemaal langs op z'n tijd. Dan zeggen ze "het is maar internet" Dat klopt!
Maar op een andere manier hadden deze mensen elkaar nooit leren kennen.
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
* Let op: je bent lid na drie postings.
You can check out any time... but you can never leave!!
maandag 23 augustus 2010 om 11:32
Succes Spring!
Pop.. das niet aardig van ze!
Appel is ook al goed bezig!
Sgaapie is aan het behangen.... succes
En ik .. euh... ik heb al gesport en op verzoek van 1 van de bewoners hier in het complex het hele trappenhuis en berging gestofd... met stoffer en blik.. en als er nu nog 1 gaat zeiken over een vlieg... dan doe ik ze wat....
Pop.. das niet aardig van ze!
Appel is ook al goed bezig!
Sgaapie is aan het behangen.... succes
En ik .. euh... ik heb al gesport en op verzoek van 1 van de bewoners hier in het complex het hele trappenhuis en berging gestofd... met stoffer en blik.. en als er nu nog 1 gaat zeiken over een vlieg... dan doe ik ze wat....
maandag 23 augustus 2010 om 11:47
maandag 23 augustus 2010 om 12:27
Nou niet echt enorm. Ik kan geen boeren laten (nooit gekund ook) aan soms als er dan gas dwars ligt heb ik last van borrelen. Zit een beetje tussen een boer en een hik in. Vroeger had ik dat heel soms vervelend wel want ik kan het echt niet tegen houden en het houd best even aan. Toen later kwam het vaker zeker als ik prik dronk dus dat drink ik niet meer. Nu krijg ik er ook last van met sappen en dan zo heftig dat ik geen adem meer kan halen en ga hyperventileren. Moet ff naar gekeken worden mis me sapjes
maandag 23 augustus 2010 om 12:35
Ibi.. wel gaan he morgen!
Hoi Chris
En Hela... ben je jarig???
Appel lekker relaxen.. en ja de vliegenplaag kwam uit mijn berging.... dus....
Nou hier mailbox opgeschoond
94 vacatures bekeken... 1 was echt supergaaf dus meteen gebeld.. chips... 40 uur en minder kon echt niet grrrrr
Toen vond ik nog een leuke... bereidheid voor 12 koopzondagen te werken en een koopavond vast... niet handig met Mini......
Archhhhh
Nu dus maar even douchen.. bed verschonen.... en dan nog even cwi shit regelen....
Hoi Chris
En Hela... ben je jarig???
Appel lekker relaxen.. en ja de vliegenplaag kwam uit mijn berging.... dus....
Nou hier mailbox opgeschoond
94 vacatures bekeken... 1 was echt supergaaf dus meteen gebeld.. chips... 40 uur en minder kon echt niet grrrrr
Toen vond ik nog een leuke... bereidheid voor 12 koopzondagen te werken en een koopavond vast... niet handig met Mini......
Archhhhh
Nu dus maar even douchen.. bed verschonen.... en dan nog even cwi shit regelen....
maandag 23 augustus 2010 om 12:37
maandag 23 augustus 2010 om 12:43
quote:friezinnetje schreef op 23 augustus 2010 @ 12:37:
Wat een kaauuttteee weer zeg! Gadverdamme.
Ik vind dit echt zulk heerlijk alles-mag-niets-moet-weer (behalve dan als je moet werken). Ik mag dus van alles vandaag, en hoef helemaal niets. Alleen boodschappen doen, maar dat vind ik leuk. Allemaal gezonde dingetjes in huis halen.
Wat een kaauuttteee weer zeg! Gadverdamme.
Ik vind dit echt zulk heerlijk alles-mag-niets-moet-weer (behalve dan als je moet werken). Ik mag dus van alles vandaag, en hoef helemaal niets. Alleen boodschappen doen, maar dat vind ik leuk. Allemaal gezonde dingetjes in huis halen.