Nagellak kletstopic
dinsdag 10 augustus 2010 om 21:33
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
zondag 22 augustus 2010 om 21:45
Je hoeft er geen 9 te bestellen hoor, blauwbloempje. Je kan er ook 4 of 5 bestellen. De verzendkosten blijven echter wel 18 dollar voor dat doosje.
Als je toch samen wilt bestellen, wil ik wel met je meedoen (mits het een beetje handig kan met het overgeven van de lakjes omdat we bv dichtbij elkaar wonen).
Als je toch samen wilt bestellen, wil ik wel met je meedoen (mits het een beetje handig kan met het overgeven van de lakjes omdat we bv dichtbij elkaar wonen).
maandag 23 augustus 2010 om 07:11
maandag 23 augustus 2010 om 07:13
maandag 23 augustus 2010 om 08:48
quote:indigoblue schreef op 21 augustus 2010 @ 16:32:
Spoken, weet niet precies welke zwarte je bedoelt? Zo'n duochrome? Of zaten er glitters doorheen?
Ja ik bedoelde de Nfu 60, had niet helemaal goed gekeken. Die op de foto over een laag zwart gelakt is. Supermooi vind ik, maar wel erg duur (inderdaad de verzendkosten, maximaal 3 lakjes kunnen door de brievenbus staat er op de site, en dan zijn verzendkosten 2 euro. Maar is op eigen risico en ik weet niet of ik dan een enveloppe met stukjes glas en glitter krijg )
Nagelwielen ga ik nog even niet aan beginnen (das confronterend ivm hoeveelheid lakjes). Ik vind het altijd zonde om m'n lak er al af te halen als het er nog heel mooi uitziet, maar ben ook wel weer erg benieuwd naar m'n andere lakjes.. (wat een problemen hé..keuzes keuzes keuzes.. )
Spoken, weet niet precies welke zwarte je bedoelt? Zo'n duochrome? Of zaten er glitters doorheen?
Ja ik bedoelde de Nfu 60, had niet helemaal goed gekeken. Die op de foto over een laag zwart gelakt is. Supermooi vind ik, maar wel erg duur (inderdaad de verzendkosten, maximaal 3 lakjes kunnen door de brievenbus staat er op de site, en dan zijn verzendkosten 2 euro. Maar is op eigen risico en ik weet niet of ik dan een enveloppe met stukjes glas en glitter krijg )
Nagelwielen ga ik nog even niet aan beginnen (das confronterend ivm hoeveelheid lakjes). Ik vind het altijd zonde om m'n lak er al af te halen als het er nog heel mooi uitziet, maar ben ook wel weer erg benieuwd naar m'n andere lakjes.. (wat een problemen hé..keuzes keuzes keuzes.. )

maandag 23 augustus 2010 om 09:56
Goedemorgen allemaal
Spijker, volgens mij moet je gewoon bestellen, maar niet betalen. Als je hebt ingevuld dat je graag een "small flat rate box" wilt sturen ze je een mailtje met de herziene verzendkosten. Iedereen hier betaalt geloof ik met paypal. Maar Zwup heeft er alle verstnd van!!
Haha, grappig dat jullie misschien ook aan de Konad gaan. Ik heb ook flink getwijfeld voordat ik wat kocht. Inderdaad winkelmandje vol, winkelmandje leeg, site afsluiten....en dan toch weer gaan kijken
Ik heb vanmorgen gestempeld met Konad wit en dat was echt een wereld van verschil met die Hema en Essence lakken. Het is deze keer dus goed gegaan qua kleur. De bloemen op de goede plek krijgen op mijn nagel vond ik nog behoorlijk lastig.
Zoals je ziet is de afstand tussen de bloemetjes niet altijd gelijk, en bij de pink zat ik veel te dichtbij de rand. En het is gewoon niet overal even netjes. Pff...wel een gepiel zo, maar ik denk dat je er wel steeds handiger in wordt. Ik ben natuurlijk net begonnen! Maar nu zit je er ook bovenop, als ik mijn hand gewoon voor mijn gezicht hou, zie je al die details niet.
Ik wilde eigenlijk op 1 vinger een klein steentje in het midden van 1 bloemetje, maar mijn steentjes zijn te groot.
[foto verwijderd ivm herkenbaarheid]
Ik heb nog steeds een bestelverbod dus...helaas Als ik weer aan het werk ben en mijn eerste salaris binnen heb mag ik van mezelf een bestelling doen
Spijker, volgens mij moet je gewoon bestellen, maar niet betalen. Als je hebt ingevuld dat je graag een "small flat rate box" wilt sturen ze je een mailtje met de herziene verzendkosten. Iedereen hier betaalt geloof ik met paypal. Maar Zwup heeft er alle verstnd van!!
Haha, grappig dat jullie misschien ook aan de Konad gaan. Ik heb ook flink getwijfeld voordat ik wat kocht. Inderdaad winkelmandje vol, winkelmandje leeg, site afsluiten....en dan toch weer gaan kijken
Ik heb vanmorgen gestempeld met Konad wit en dat was echt een wereld van verschil met die Hema en Essence lakken. Het is deze keer dus goed gegaan qua kleur. De bloemen op de goede plek krijgen op mijn nagel vond ik nog behoorlijk lastig.
Zoals je ziet is de afstand tussen de bloemetjes niet altijd gelijk, en bij de pink zat ik veel te dichtbij de rand. En het is gewoon niet overal even netjes. Pff...wel een gepiel zo, maar ik denk dat je er wel steeds handiger in wordt. Ik ben natuurlijk net begonnen! Maar nu zit je er ook bovenop, als ik mijn hand gewoon voor mijn gezicht hou, zie je al die details niet.
Ik wilde eigenlijk op 1 vinger een klein steentje in het midden van 1 bloemetje, maar mijn steentjes zijn te groot.
[foto verwijderd ivm herkenbaarheid]
Ik heb nog steeds een bestelverbod dus...helaas Als ik weer aan het werk ben en mijn eerste salaris binnen heb mag ik van mezelf een bestelling doen
maandag 23 augustus 2010 om 11:21
quote:Rozigst schreef op 23 augustus 2010 @ 10:37:
Het hoge noorden geldt voor Elle en Zwup? En wat is het hoge noorden? (Ik zit ook in het noorden)
Zal vandaag niet zoveel posten, hopelijk een foto, voel me niet goed vandaag.
Beterschap Roz, een griepje?
Het noorden hier is Drenthe.
Ik zal niet voor Zwup spreken, ik weet niet of ze het wil vermelden hier
Het hoge noorden geldt voor Elle en Zwup? En wat is het hoge noorden? (Ik zit ook in het noorden)
Zal vandaag niet zoveel posten, hopelijk een foto, voel me niet goed vandaag.
Beterschap Roz, een griepje?
Het noorden hier is Drenthe.
Ik zal niet voor Zwup spreken, ik weet niet of ze het wil vermelden hier
maandag 23 augustus 2010 om 11:25
Mooi hoor Indigo, maar inderdaad wel een gepriegel lijkt me.
Ik denk er nog even over na of ik wel zo priegelig kan werken
Mijn nagels lijken op die van jou trouwens, en dezelfde is afgebroken.
Ik krijg langzamerhand een squoval vorm aan mijn nagels, ik vijl alle dagen een beetje bij alleen aan de bovenkant.
Ik denk er nog even over na of ik wel zo priegelig kan werken
Mijn nagels lijken op die van jou trouwens, en dezelfde is afgebroken.
Ik krijg langzamerhand een squoval vorm aan mijn nagels, ik vijl alle dagen een beetje bij alleen aan de bovenkant.
maandag 23 augustus 2010 om 11:30
quote:Spijker schreef op 23 augustus 2010 @ 09:17:
Hoe bestel je bij trans design zonder eerst te betalen? Je moet toch een creditcardnummer opgeven?
Heb je geen paypal Spijker?
CC weet ik niet, ben bang dat je dan gelijk al betaald hebt.
Maar toen ik 9 flesjes nagellak aangeklikt had en de bestelling doorklikte nadat ik alle gegeven ingevuld had, kreeg ik in mijn beeldscherm wel de optie van 18 dollar, dus heb ik op verzenden geklikt.
Kreeg later de bevestiging dat ik betaald had!
Dus ik verwacht ze deze week
Hoe bestel je bij trans design zonder eerst te betalen? Je moet toch een creditcardnummer opgeven?
Heb je geen paypal Spijker?
CC weet ik niet, ben bang dat je dan gelijk al betaald hebt.
Maar toen ik 9 flesjes nagellak aangeklikt had en de bestelling doorklikte nadat ik alle gegeven ingevuld had, kreeg ik in mijn beeldscherm wel de optie van 18 dollar, dus heb ik op verzenden geklikt.
Kreeg later de bevestiging dat ik betaald had!
Dus ik verwacht ze deze week
maandag 23 augustus 2010 om 11:32