3000+ deel 61
vrijdag 20 augustus 2010 om 21:12
Alweer 60 topics samen vol gekletst.
Een lach en af en toe een traan. Het komt allemaal langs op z'n tijd. Dan zeggen ze "het is maar internet" Dat klopt!
Maar op een andere manier hadden deze mensen elkaar nooit leren kennen.
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
* Let op: je bent lid na drie postings.
You can check out any time... but you can never leave!!
Een lach en af en toe een traan. Het komt allemaal langs op z'n tijd. Dan zeggen ze "het is maar internet" Dat klopt!
Maar op een andere manier hadden deze mensen elkaar nooit leren kennen.
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
* Let op: je bent lid na drie postings.
You can check out any time... but you can never leave!!
maandag 23 augustus 2010 om 12:48
maandag 23 augustus 2010 om 12:53
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 23 augustus 2010 @ 12:49:
Chris ik woon in Rotterdam. Lief van jeIk woon in Amsterdam, dus dat ligt helaas niet naast de deur. Ik ga even nadenken of ik iets voor je kan betekenen. Praktische hulp ligt vanwege de afstand, wat moeilijk, maar is er een andere manier waarmee ik je blij kan maken? Een leuk leespakket van tijdschriften ofzo (voor als je even een moment rust hebt). Ik bedenk ook maar wat...Misschien een stom idee.
Chris ik woon in Rotterdam. Lief van jeIk woon in Amsterdam, dus dat ligt helaas niet naast de deur. Ik ga even nadenken of ik iets voor je kan betekenen. Praktische hulp ligt vanwege de afstand, wat moeilijk, maar is er een andere manier waarmee ik je blij kan maken? Een leuk leespakket van tijdschriften ofzo (voor als je even een moment rust hebt). Ik bedenk ook maar wat...Misschien een stom idee.
maandag 23 augustus 2010 om 13:35
Succes Spring....
Ah en ik heb het CWI gebeld en word teruggebeld binnen nu en 24 uur..... jaja
En ik heb gebeld met mijn oude school ivm openstaande vacature en ik word net teruggebeld dat ze wel al bezig zijn met mensen uit te nodigen maar ik mag nog solliciteren.. ga dus meteen mijn CV met motivatie mailen.....
Duimen jullie!
Ah en ik heb het CWI gebeld en word teruggebeld binnen nu en 24 uur..... jaja
En ik heb gebeld met mijn oude school ivm openstaande vacature en ik word net teruggebeld dat ze wel al bezig zijn met mensen uit te nodigen maar ik mag nog solliciteren.. ga dus meteen mijn CV met motivatie mailen.....
Duimen jullie!
maandag 23 augustus 2010 om 14:38
Thanks
En joh niet te geloven.. CWI heeft teruggebeld.. en mijn papieren zijn binnen gekomen...pfffft
Verder ook nog even gezwabberd
Bed verschoond
Was gedaan
ZIt nu al in de droger
Papieren voor Mini's bezoek aan schoolarts morgenochtend zijn ook in orde
Nou zeg... ik ben best goed bezig geweest vandaag!
En joh niet te geloven.. CWI heeft teruggebeld.. en mijn papieren zijn binnen gekomen...pfffft
Verder ook nog even gezwabberd
Bed verschoond
Was gedaan
ZIt nu al in de droger
Papieren voor Mini's bezoek aan schoolarts morgenochtend zijn ook in orde
Nou zeg... ik ben best goed bezig geweest vandaag!