Laars met bont
dinsdag 13 november 2007 om 09:43
Goedemorgen!
Al een tijdje ben ik op zoek naar een laars met een bontrand(je) Het liefst in het zwart of bruin. (Geen Uggs) Ik kan ze alleen nergens vinden, zelfs niet op internet Of er een hakje onder zit of een redelijke platte zool maakt me niet uit. Ik vind het gewoon lekker om in de winter van dat soort laarzen te hebben die ik over mn spijkerbroek kan trekken. En zo'n bont randje vind ik geinig staan.... maar het lijkt wel of ze dit jaar mij niet gegund zijn.
Heeft iemand ze misschien ergens gezien op internet of in de stad? Je zou mij erg blij maken!
Goretjes Nadam
Al een tijdje ben ik op zoek naar een laars met een bontrand(je) Het liefst in het zwart of bruin. (Geen Uggs) Ik kan ze alleen nergens vinden, zelfs niet op internet Of er een hakje onder zit of een redelijke platte zool maakt me niet uit. Ik vind het gewoon lekker om in de winter van dat soort laarzen te hebben die ik over mn spijkerbroek kan trekken. En zo'n bont randje vind ik geinig staan.... maar het lijkt wel of ze dit jaar mij niet gegund zijn.
Heeft iemand ze misschien ergens gezien op internet of in de stad? Je zou mij erg blij maken!
Goretjes Nadam
dinsdag 13 november 2007 om 10:22
Als je toch al leren schoenen draagt, wat maakt het dan uit of er net op dat ene stukje nog haar aan het dierenvelletje zit?
ik snap nooit dat mensen zo'n enorme ophef maken over bont, als ze vervolgens zelf wel een leren jas, een leren broek, leren schoenen en een leren tas hebben.
laarzen met een bontrandje zijn echter op dit moment niet echt in de mode denk ik. Vorig jaar zag je ze nog heel veel, maar gingen ze allemal in de uitverkoop. Ik denk dus dan ze er niet meer zijn.
ik snap nooit dat mensen zo'n enorme ophef maken over bont, als ze vervolgens zelf wel een leren jas, een leren broek, leren schoenen en een leren tas hebben.
laarzen met een bontrandje zijn echter op dit moment niet echt in de mode denk ik. Vorig jaar zag je ze nog heel veel, maar gingen ze allemal in de uitverkoop. Ik denk dus dan ze er niet meer zijn.
dinsdag 13 november 2007 om 10:42
Speciaal voor Krengiserweer een quote uit het boek 'Praktisch Idealisme' van Natasja van den Berg en Sophie Koers:quote:Bontjassen kosten veel dieren het leven, terwijl we van de meeste bontdieren het vlees niet eten. [...] Anderzijds zijn de verhoudingen tussen onze vleesconsumptie en leerbehoefte zo dat er genoeg leer gemaakt kan worden als bijproduct van de vleesindustrie. Alleen voor bepaalde luxe soorten leer worden apart dieren geslacht.
dinsdag 13 november 2007 om 11:12
dinsdag 13 november 2007 om 12:00
quote:Nadam schreef op 13 november 2007 @ 11:12:
Iemand vroeg waarom ik geen Uggs wilde... heel simpel.. omdat ik ze niet mooi vind.
Ok, dan geef ik je weinig kans om nog zulke laarzen te kopen. Ik zag vorige week namelijk nog nep-Uggs bij Schuurman Schoenen.
Misschien kun je eens bij Aktieschoen (o.i.d.) kijken, misschien dat ze ze daar nog verkopen.
Iemand vroeg waarom ik geen Uggs wilde... heel simpel.. omdat ik ze niet mooi vind.
Ok, dan geef ik je weinig kans om nog zulke laarzen te kopen. Ik zag vorige week namelijk nog nep-Uggs bij Schuurman Schoenen.
Misschien kun je eens bij Aktieschoen (o.i.d.) kijken, misschien dat ze ze daar nog verkopen.
zondag 20 december 2009 om 15:51
Ik heb deze
www.luxist.com/photos/tom-ford-does-fur/1118549/
zijn lekker warm en zeer modieus!
sandra-kim
www.luxist.com/photos/tom-ford-does-fur/1118549/
zijn lekker warm en zeer modieus!
sandra-kim
zondag 20 december 2009 om 16:11
zondag 20 december 2009 om 16:34
zondag 20 december 2009 om 16:49
Djeeeeeeeeeeeeeeeeeeezzzzzzzzzz wat hebben velen onder ons vandaag. HALLO ze zoekt schoenen geen discussie over bont! Zoals ze al eerder vermeldt... gaat het om nep bont....fake....synthetisch.......geen lieve konijntjes, vosjes of wat dan ook!
TO: Ik zoek ze ook en heb ze nog niet gevonden behalve Uggs. Die vind ik wel leuk maar veeeeeeeeeel te duur.
TO: Ik zoek ze ook en heb ze nog niet gevonden behalve Uggs. Die vind ik wel leuk maar veeeeeeeeeel te duur.
zondag 20 december 2009 om 20:10
zondag 20 december 2009 om 20:14