A perfect day again...

29-04-2009 04:27 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een fris nieuw topic waar we weer 5.000 3000 berichtjes met elkaar kunnen delen. Delen om te steunen, te adviseren, te lachen en huilen en om gewoon gezellig te kletsen!!!!
Ja meiden... echt zeikweer is het... is ook altijd zo goed voor mijn motivatie ... not!

Maar goed ben al wezen sporten en op verzoek van (anonieme portiekbewoner) alle vliegen van de vliegenplaag uit mijn berging op geruimd... dus het hele portiek met stoffer en blik gedaan en de berging ( voor de tweede keer deze week.. maar ja ze waren nog niet allemaal dood )

Grr haat anonieme briefjes

Maar goed.. nu maar even wat vacatures sites afsnuffelen op zoek naar De baan...
Ach ja, anonieme briefjes..... Dan was het hier anders gisteravond. Een heftige burenflatbewonersruzie die op de parkeerplaats plaatsvond . Genoeg galerijbekijks.
Sja.. zo'n flatbewonersruzie is inderdaad niet meer anoniem. Kan me voorstellen dat je liever hebt dat ze even aanbellen en vragen of je op wilt ruimen, Freak. Is wel zo vriendelijk!

't Weer is echt niet normaal! Gelukkig vanmorgen slechts miezerregentje, toen k op de fiets zat enik hoop voor terugweg wind mee!
Later is nu
FrreaK, onze DE banen, waren vrees ik onze voormalige banen.... (zowel in werk als in salaris).

*stuurt terugwegwindmee naar Dreamer*
Gaan er van hier (buiten FrreaK en mij) nog mensen naar de Enschede-meet?
Thee heb je gebeld en gemaild... leuke vacature maar niet voor mij.. ik heb gebeld naar werving en selectie bureau maar is voor 40 uur.

Wel nu gebeld en gemaild met voormalige werkgever voor functie van Zorg & Welzijn assistent.... duimen jullie
FrreaK, sms en mail gelezen, straks me verder in verdiepen.

Geen telefoon gehoord, maar ben ook de deur uit geweest.

Ik duim!
Thanks!

We spreken elkaar toch nog wel..grinn
Neee.. ga niet naar Enschedemeet. Hier waait het hard, maar volgens mij mee! Duim maar even door dan

doei
Later is nu
Jammer Dreamer (van de meet).
IK heb niet eens gekeken wanneer enzo. Weet nog niet eens over wedstrijden van LD, maar weet wel dat ik m'n overgebleven vrije tijd liever met kleine groepjes bekenden doorbreng, dat met zo'n massa. Hoewel ik zo geloof dat het heel gezellig zou zijn. Zonder sport van LD zou ik er misschien ook over gedacht hebben, nu dus totaal niet. (en ik zou slaapplek hebben in de buurt.. daar wel )
Later is nu
Dat doet jouw hondje toch nooit Dee

Mooie docu was dat heb ik ook gezien.

Lekker van varen, ik vond het wel balen dat er zo weinig zon was, maar varen is altijd leuk.

Hoe gaat het werken Dreamer, zeker niet fijn dat de wekker zo vroeg afliep? Mijn haar zit ook altijd zo goed op de verkeerde momenten zelfs als ik bij de kapper zit denk ik opeens hmm eigenlijk kan het beter zo blijven

Kan me voorstellen dat je niet blij bent met je haar zo Thee, gedoe allemaal. Ik gok nog een wijntje

Wij waren uitgenodigd om uit eten te gaan, was heerlijk, alleen wilde de meeste daarna nog naar de kroeg, dus zaterdag was ff een mindere dag;-)))

En ik probeer in te loggen bij mn mobile account, wat steeds niet lukt, lastig om die code in te typen omdat ik niet goed zie of het hoofdletters etc moeten zijn. Als ze nou een mailtje zouden sturen kan ik kopieren.
.
He Twin en Dreamer

Jammer Dreamer... maar wel begrijpelijk!

He en ik ben goed bezig... heb zelfs nog een sollie de deur uit gedaan vandaag.

En eindelijk dat weekje werken gedeclareerd via een omweg... maar komt vast goed!

Cwi gebeld.. en formulier is binnen.. pfff

Ik ben echt goed bezig geweest

Zelfs ook nog veel in huishouden gedaan
Oh en echt harde wind hier.. mijn planten zijn zelfs uit de potten gewaaid op mijn balkon
Ik waaide heerlijk naar huis
Later is nu
Dat geloof ik meteen!
Dan waaide je de goede kant op Dreamer

Zeker goed bezig geweest Freak, respect hoor!

En ook respect voor Thee die zoveel moeite heeft gedaan om iemand hier op het forum te helpen, dat blijkt nu een oplichtster te zijn, bah!!
.
Ja van mij ook een dikke
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Thee
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Dank jullie. Zit hier nog steeds flabbergasted te wezen.

En Dee ook sorry voor jouw moeite en Carlien, ik zal ook dat rechtzetten. Wat een gedoe.... :--|

Ben er wel verdrietig van/over. Niet in de zin van schouderklopje of zo, maar meer van: al zo lang WW/thuis/je nutteloos voelen en dan oprecht van mening zijn dat je iets voor iemand kunt betekenen en toch soort van iets bijdraagt aan 'de maatschappij'.

Zou er op korte termijn, met eten, naar toe gaan. Meerdere dingen koken moet ik echter ook gefaseerd doen, zowel koken als kopen. Was vandaag begonnen en had net de stickers op de diepvriesbakjes geplakt voor dit alles begon.

Nou, niet meer doen dus. Weer wat geleerd.
Hee Thee, geen sorry hoor. Je hebt je hart laten spreken, helaas bleek het iemand die daar misbruik van gemaakt heeft. Ik heb het irl ook een keer gehad, en ergens heel ver weg klonk een stemmetje, ik twijfelde toen ook, maar heb m'n intuitie toen genegeerd.

Dat was een harde (en dure) les. Aangifte doen heeft mij veel goed gedaan, alsof je het heft weer in eigen hand neemt, en het feit dat die persoon toen ook veroordeeld is gaf veel voldoening.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
quote:Demoiselle schreef op 24 augustus 2010 @ 12:23:

Hee Thee, geen sorry hoor. Je hebt je hart laten spreken, helaas bleek het iemand die daar misbruik van gemaakt heeft.

Precies! Ik heb niks gegeven wat ik niet kon missen, maar jij hebt er tijd en vertrouwen ingestoken, dat vind ik echt erg (van die Gumkop dan he, niet van jou). Dat iemand willens en wetens zo anderen weet te bespelen, bah! :puke:

*jaaaaah, heb ik ein-de-lijk een goede reden voor de kotssmiley gevonden*
Dat meen je niet? OH Thee, wat erg voor je

Ongelooflijk, dit soort mensen. Ik zou net morgen actie gaan ondernemen, maar dat hoeft dus niet meer, blijkt. Nouja, kasten moeten toch opgeruimd, dus wat dat betreft.. maar rotstreek van anderen hoef jij je niet schuldig over te voelen. ZIJ WEL!!

Ik zit hier over te werken, morgen weer. Alles met dank aan storm/regen en zieke collega. Blijkt dat de Anne Frankboom niet de enige is, die omgewaaid is. Verder is iedereen ook gelijk bang voor nog bestaande bomen, dat ze omwaaien (want hij beweegt zo heen en weer in de wind)

IK heb gisterenavond heerlijk eind gewandeld met Milo.. mooi geluid, wind door de bomen
Later is nu
Goedemiddag dames!

Tijd om (voorlopig?) het forum gedag te zeggen, ik zei het al eerder, maar het lukt me niet goed. Dus ik ga m'n account op non actief laten zetten, wellicht dat dat helpt.

Het was me een genoegen, en wellicht tot later (ja, ik laat toch maar een klein kiertje open ).

AAaahh Dee. wat jámmer! Echt.. maar als je het zelf beter vindt voelen, natuurlijk gewoon doen.

Tot (spoedig?) ziens!
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven