3000+ deel 61
vrijdag 20 augustus 2010 om 21:12
Alweer 60 topics samen vol gekletst.
Een lach en af en toe een traan. Het komt allemaal langs op z'n tijd. Dan zeggen ze "het is maar internet" Dat klopt!
Maar op een andere manier hadden deze mensen elkaar nooit leren kennen.
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
* Let op: je bent lid na drie postings.
You can check out any time... but you can never leave!!
Een lach en af en toe een traan. Het komt allemaal langs op z'n tijd. Dan zeggen ze "het is maar internet" Dat klopt!
Maar op een andere manier hadden deze mensen elkaar nooit leren kennen.
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
* Let op: je bent lid na drie postings.
You can check out any time... but you can never leave!!
maandag 23 augustus 2010 om 16:19
Ik ben zielig want ik heb vandaag besloten dat ik mn baan echt niet top vind. Maar ik ga het zeker tot het einde van het jaar nog wel volhouden (als ze mij ook zo lang willen) en daarna eens op het gemakkie rondkijken.
Het is gewoon saai, nu al.... ik hoop dat het binnen nu en een paar maanden nog beter gaat worden. Ik wacht nog een week of 4 en dan ga ik er in elk geval eens over praten, dan kan ik het ook beter onderbouwen.... "Het is Saai" is ook zo vaag he
Het is gewoon saai, nu al.... ik hoop dat het binnen nu en een paar maanden nog beter gaat worden. Ik wacht nog een week of 4 en dan ga ik er in elk geval eens over praten, dan kan ik het ook beter onderbouwen.... "Het is Saai" is ook zo vaag he
maandag 23 augustus 2010 om 16:55
maandag 23 augustus 2010 om 17:05
Ik zal ook voor je duimen Freak.
Bi, wat jammer dat je werk zo saai is. Dan is het moeilijk vol te houden.
Ben er even een uurtje tussenuit geweest. Even naar de aldi enzo in Duitsland, maar ze hadden niet wat ik zocht helaas.
Het studeren is wel moeilijk zeg. Wat een moeilijke woorden staan er in mijn boek, haha.
Bi, wat jammer dat je werk zo saai is. Dan is het moeilijk vol te houden.
Ben er even een uurtje tussenuit geweest. Even naar de aldi enzo in Duitsland, maar ze hadden niet wat ik zocht helaas.
Het studeren is wel moeilijk zeg. Wat een moeilijke woorden staan er in mijn boek, haha.