3000+ deel 61
vrijdag 20 augustus 2010 om 21:12
Alweer 60 topics samen vol gekletst.
Een lach en af en toe een traan. Het komt allemaal langs op z'n tijd. Dan zeggen ze "het is maar internet" Dat klopt!
Maar op een andere manier hadden deze mensen elkaar nooit leren kennen.
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
* Let op: je bent lid na drie postings.
You can check out any time... but you can never leave!!
Een lach en af en toe een traan. Het komt allemaal langs op z'n tijd. Dan zeggen ze "het is maar internet" Dat klopt!
Maar op een andere manier hadden deze mensen elkaar nooit leren kennen.
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
* Let op: je bent lid na drie postings.
You can check out any time... but you can never leave!!
maandag 23 augustus 2010 om 21:37
Voor mij is het sinds ik 40 ben in ieder geval echt orde op zaken stellen.
Ik heb nu een huis, mijn kinderen (ook oudste is bij mama neergestreken)mijn werk en ben economisch onafhankelijk.
En dan ook nog een lieve lief.
Mij hoor je niet meer klagen hoor!
Maarruh, hoe is het met jullie dan?
Ben erg benieuwd.
Ik heb nu een huis, mijn kinderen (ook oudste is bij mama neergestreken)mijn werk en ben economisch onafhankelijk.
En dan ook nog een lieve lief.
Mij hoor je niet meer klagen hoor!
Maarruh, hoe is het met jullie dan?
Ben erg benieuwd.
maandag 23 augustus 2010 om 21:38
Mag ik nog even mijn beklag doen......? Ik vind het helemaal niets dat dochter naar school gaat. Ik ben er helemaal onrustig en gestresst van. Wat moet je er nou mee als je dochter zegt na eerste dag wennen: mama, ik was wel een beetje verdrietig hoor, ik heb jou gemist. Op de tweede dag wennen hartstikke gezellig is totdat ze uit de auto stapt bij school en ontroostbaar begint te huilen. Vanochtend bij het ontbijt tegen mij zegt dat als ze alle dagen naar school moet ze mij dan niet meer ziet. En vervolgens op het KDV zich aan mij vastklampt terwijl ze daar notabene al 4 jaar komt (en morgen dus voor het laatst).
Donderdag brengt en haalt Graaf haar (hij vrij, ik werken) maar vrijdag ben ik de klos, in mijn eentje...... Ik ben er niet tegen bestand geloof ik.
Sorry, onwijs zeur- en mutsenverhaal maar het zit me behoorlijk hoog en kan het niet uiten hier omdat ze alles oppakt qua gevoelens en Graaf zegt gewoon dat we er doorheen moeten. Ja, dat snapt mijn kont nog wel......
Donderdag brengt en haalt Graaf haar (hij vrij, ik werken) maar vrijdag ben ik de klos, in mijn eentje...... Ik ben er niet tegen bestand geloof ik.
Sorry, onwijs zeur- en mutsenverhaal maar het zit me behoorlijk hoog en kan het niet uiten hier omdat ze alles oppakt qua gevoelens en Graaf zegt gewoon dat we er doorheen moeten. Ja, dat snapt mijn kont nog wel......
maandag 23 augustus 2010 om 21:41
maandag 23 augustus 2010 om 21:41
Mijn leven begon bij 20...... eindelijk weg bij mijn ouders en samen met Graaf......
En nou vergeet ik ook nog in bovenstaand epistel dat ik vanochtend tranen met tuiten zat te huilen toen collega vroeg hoe het was gegaan met dochter en school. En nog genanter dat ik in huilen uitbarste toen we haar weg hadden gebracht, midden in de gang van school. De locatieleidster loodste me haar kantoor in, hoe genant...... Ik ben echt een weke muts geworden vrees ik. Waar is die stoere bitch die met leven begon met haar 20ste......
En nou vergeet ik ook nog in bovenstaand epistel dat ik vanochtend tranen met tuiten zat te huilen toen collega vroeg hoe het was gegaan met dochter en school. En nog genanter dat ik in huilen uitbarste toen we haar weg hadden gebracht, midden in de gang van school. De locatieleidster loodste me haar kantoor in, hoe genant...... Ik ben echt een weke muts geworden vrees ik. Waar is die stoere bitch die met leven begon met haar 20ste......