Pakketje terug zien te krijgen....

24-08-2010 14:15 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Door een hele stomme fout van mijn vriend (hij heeft het verkeerde huisnummer doorgegeven bij het plaatsen van een bestelling ) is ons pakketje bij iemand anders afgeleverd.

Het is hier in de buurt en ik ben al een aantal keer langsgeweest, maar mevrouw is totaal niet te bereiken.

Bij de buren gevraagd, maar zij weten alleen dat ze thuis is (niet op vakantie bijv.) en verder niks (geen telefoonummer o.i.d.).

Ik ben al dagen bezig om haar te spreken te krijgen, maar er wordt gewoon niet opengedaan.

Iemand suggesties?
Briefje door de brievenbus?
Misschien is ze gevallen?
Briefje!

Of even bij de buren vragen, misschien zijn ze op vakantie en is het pakketje daar bezorgd.
Oh sorry, ik lees een beetje selectief!
Ben je al een keer onder etenstijd langsgeweest? Wij zijn ook nogal uithuizig (werk/sport etc.), maar rond etenstijd wel altijd thuis.
Roep eens door de brievenbus. Als je gekerm hoort kun je met gerust hart de politie/brandweer bellen. Zij blij, jij je pakketje.
Gooi een ruit in, dan reageert ze wel.
Dankjuliewel voor de reactie. Ik ben op alle tijden al eens langsgeweest (ook etenstijd). Ze is niet op vakantie volgens de buren.

Ik ga het inderdaad maar eens met een briefje proberen.

@milo: ik denk niet dat ze gevallen is . Ik ben nu al zo vaak aan de deur geweest en in het halletje kan ik zien dat er de hele tijd iets verandert (dan staan er schoenen, dan een tas etc.)

Die ruit ingooien is wel erg verleidelijk!
Misschien iemand die in nachtdienst werkt? Een briefje lijkt me het beste idee.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Misschien vond ze het wel een leuk pakketje!
Voor de postbode doet ze dus wel open?

Verkleed jezelf als postbode, neem een interessant uitziende kartonnen doos mee en bel aan. Hebbes!

Maar serieus: lastig, geen idee hoe dit aan te pakken behalve blijven proberen. Heb je al op het raam geklopt ofzo? Misschien doet de bel het niet.
je weet wel zeker dat ze het pakketje heeft aangenomen en niet geweigerd? zou ik namelijk doen als er wordt aangebeld voor een pakket waarvan ik niets afweet.
Misschien was zij ook niet thuis toen het pakje bezorgd werd en ligt het nu bij het postkantoor of een nabijgelegen DHL punt. Daar zou je even over kunnen informeren.
quote:milo schreef op 24 augustus 2010 @ 14:33:

Misschien vond ze het wel een leuk pakketje!Het is een studiespecifiek (duuuuurrrrr) boek
Wat zat er in, een vibrator?

Etenstijd is een rekbaar begrip, de één eet om 17.00, de ander om 21.00 uur...
Ik vind het nogal bijdehand dat zij zelf het pakketje niet bij jullie heeft langsgebracht. Ook al klopt het nummer niet, je naam staat er toch op?
quote:Cateautje schreef op 24 augustus 2010 @ 14:39:

Misschien was zij ook niet thuis toen het pakje bezorgd werd en ligt het nu bij het postkantoor of een nabijgelegen DHL punt. Daar zou je even over kunnen informeren.Dat had TO dan geweten. Er ligt dan een briefje in de brievenbus.
quote:troetelbeertje30 schreef op 24 augustus 2010 @ 14:42:

[...]

Dat had TO dan geweten. Er ligt dan een briefje in de brievenbus.ja bij buurvrouw, niet bij TO.
quote:troetelbeertje30 schreef op 24 augustus 2010 @ 14:42:

[...]

Dat had TO dan geweten. Er ligt dan een briefje in de brievenbus.In de verkeerde brievenbus
quote:Zamirah schreef op 24 augustus 2010 @ 14:40:

Wat zat er in, een vibrator?

In dat geval begrijp ik wel dat ze niet opendoet!
de kans is groot dat zij dat pakketje gewoon weer teruggestuurd/gegeven heeft. ik zou even contact met de afzender opnemen.
quote:troetelbeertje30 schreef op 24 augustus 2010 @ 14:41:

Ik vind het nogal bijdehand dat zij zelf het pakketje niet bij jullie heeft langsgebracht. Ook al klopt het nummer niet, je naam staat er toch op?

Weet jij hoe iedereen in de straat heet? (ik weet namelijk de achternaam van mijn buurvrouw geen eens)

Is er een mogelijkheid dat het geweigerd is?

Telefoonnummer in het telefoonboek opzoeken? En anders inderdaad een briefje in de bus doen.
quote:Honingmeloen schreef op 24 augustus 2010 @ 14:45:

[...]

In dat geval begrijp ik wel dat ze niet opendoet!
Normaal zal ik zeggen, laat de opdrachtgever een klacht indienen. Maar in dit geval heeft hij zelf de fout gemaakt en is het pakket waarschijnlijk gewoon op het opgegegevn adres afgeleverd.

Dus blijven proberen, ga stalken. Ze zal toch eens de deur uitgaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven