kado bruiloft
vrijdag 13 augustus 2010 om 09:57
Wij moeten eerdaags voor de bruiloft van mijn schoonzusje naar Engeland. Omdat we niet met grote kado's kunnen reizen leek geld ons het beste, ook omdat ze al heel lang samenwonen. Maar gewoon een envelop met geld vind ik ook wel weer wat saai en misschien komt het ook wel te gemakkelijk over. Heeft iemand misschien een idee voor een kado of hoe het geld op een leuke manier in te pakken??
Alvast bedankt!!
Alvast bedankt!!
vrijdag 13 augustus 2010 om 10:40
een cadeau voor je schoonzusje lijkt me echt wel leuker. Ik ben net zelf getrouwd, hoewel het geld echt wel superhandig was merk ik dat ik de cadeaus nu nog steeds echt waardeer.
Zo heb ik een gewelig mooi beeld gekregen, was natuurlijk een risico om te geven, maar iedere keer wanneer ik het zie denk ik terug aan die dag. Een envelop is handig, maar iof dat nu is wat je cadeau wilt geven, denk t niet.
Liever een herinnering.
Het cadeau hoeft toch ook niet letterlijk groot te zijn.
Een kunstwerkje zoals wij hebben gehad (gewoon gallerie binnenlopen en kijken of er misschien iets moois is)
Of misschien een mooi toepasselijk boek en daar voorin een persoonlijke tekst schrijven.
Ik ga nog ff verder bedenken.
Zo heb ik een gewelig mooi beeld gekregen, was natuurlijk een risico om te geven, maar iedere keer wanneer ik het zie denk ik terug aan die dag. Een envelop is handig, maar iof dat nu is wat je cadeau wilt geven, denk t niet.
Liever een herinnering.
Het cadeau hoeft toch ook niet letterlijk groot te zijn.
Een kunstwerkje zoals wij hebben gehad (gewoon gallerie binnenlopen en kijken of er misschien iets moois is)
Of misschien een mooi toepasselijk boek en daar voorin een persoonlijke tekst schrijven.
Ik ga nog ff verder bedenken.
vrijdag 13 augustus 2010 om 11:21
Dit is de tweede keer dat ze trouwt en de eerste keer hadden we geld en champagne kado gegeven maar ze kreeg van heel veel mensen champagne dus ze had zo'n 20 flessen dus dat doen we niet meer. Ze heeft ook al een hotel geboekt voor die avond dus dat is ook geen optie. Een mooi beeld lijkt met wel heel leuk, die ga ik in ieder geval onthouden. Meer ideeen zijn welkom!
vrijdag 13 augustus 2010 om 11:27
Ik vind die mokken van Blond ook altijd wel leuk, die heb je in de 'Bride' versie en de 'Groom' versie. Makkelijk om erbij te geven, maar dan moet diegene er wel van houden natuurlijk..
http://www.blond-amsterdam.nl/#/nl/prod ... detail/121
http://www.blond-amsterdam.nl/#/nl/prod ... detail/122
http://www.blond-amsterdam.nl/#/nl/prod ... detail/121
http://www.blond-amsterdam.nl/#/nl/prod ... detail/122
vrijdag 13 augustus 2010 om 11:34
gepikt van een oud viva forum:
26-04-2010, 22:54
--------------------------------------------------------------------------------
Koop 3 flessen wijn, één die op zijn best is over 5 jaar, één die op zijn best is over 12 en een half jaar, en één die op zijn best is over 25 jaar. Schrijf een handgeschreven kaartje bij elke fles.
Kun je ook in Engeland kopen. Wel erg leuk idee, 't is wel wijn, maar wel met een bedoeling zal ik maar zeggen
26-04-2010, 22:54
--------------------------------------------------------------------------------
Koop 3 flessen wijn, één die op zijn best is over 5 jaar, één die op zijn best is over 12 en een half jaar, en één die op zijn best is over 25 jaar. Schrijf een handgeschreven kaartje bij elke fles.
Kun je ook in Engeland kopen. Wel erg leuk idee, 't is wel wijn, maar wel met een bedoeling zal ik maar zeggen
vrijdag 13 augustus 2010 om 11:42
die van de wijn had ik al gevonden met google maar het zijn geen wijnliefhebbers en ik heb even rondgekekn op internet maar voor een mooi beeldje van brons ben je een vermogen kwijt. Ik vervoer liever niks van glas, heb eerder al meegemaakt dat het toch gebroken was en dat vind ik zonde.
Zelf leek me iets als een gourmetstel ook heel leuk omdat ze dat in Engeland niet kennen, maar mijn vriend vind dat niks ook niet omdat dan je hele koffer vol zit.
Toch wel moeilijk hoor iets leuks verzinnen.....
Zelf leek me iets als een gourmetstel ook heel leuk omdat ze dat in Engeland niet kennen, maar mijn vriend vind dat niks ook niet omdat dan je hele koffer vol zit.
Toch wel moeilijk hoor iets leuks verzinnen.....
vrijdag 13 augustus 2010 om 11:46
vrijdag 13 augustus 2010 om 11:49
het lijkt totaal niet op wat wij hadden, maar misschien vind je t wat, prijs is niet zo hoog.
http://www.artformore.nl/ ... Huwelijk/110/Intens_geluk
http://www.artformore.nl/ ... Huwelijk/110/Intens_geluk
vrijdag 13 augustus 2010 om 11:51
hmmm ik lees even mee. Ik ga binnen 2 maanden zelf trouwen. Overal wordt gevraagd wat we voor cadeau willen hebben.... En om eerlijk te zijn hebben we geen idee!!
We wonen nog niet zo lang samen (net een huis gekocht, daarvoor in huurhuis gewoond). We willen nog een boel meubels kopen/vervangen... Ook moeten we nog gordijnen enzo ophangen. Maar ik wil geen ikeabonnen!
Tzt willen we wel een nieuwe keuken laten plaatsen, deze is te klein.
Oja op de uitnodigingen hebben we een envelopje als cadeautip laten drukken...
We wonen nog niet zo lang samen (net een huis gekocht, daarvoor in huurhuis gewoond). We willen nog een boel meubels kopen/vervangen... Ook moeten we nog gordijnen enzo ophangen. Maar ik wil geen ikeabonnen!
Tzt willen we wel een nieuwe keuken laten plaatsen, deze is te klein.
Oja op de uitnodigingen hebben we een envelopje als cadeautip laten drukken...
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
vrijdag 13 augustus 2010 om 14:05
quote:miss dubbelfriss schreef op 13 augustus 2010 @ 11:51:
hmmm ik lees even mee. Ik ga binnen 2 maanden zelf trouwen. Overal wordt gevraagd wat we voor cadeau willen hebben.... En om eerlijk te zijn hebben we geen idee!! Niet origineel, maar wel 'lekker praktisch' Bij de Bijenkorf hebben ze een online cadeaulijst, waar je vrienden digitaal op af kunnen strepen wat zij kopen. Moet je dus alleen zelf niet naar kijken.
hmmm ik lees even mee. Ik ga binnen 2 maanden zelf trouwen. Overal wordt gevraagd wat we voor cadeau willen hebben.... En om eerlijk te zijn hebben we geen idee!! Niet origineel, maar wel 'lekker praktisch' Bij de Bijenkorf hebben ze een online cadeaulijst, waar je vrienden digitaal op af kunnen strepen wat zij kopen. Moet je dus alleen zelf niet naar kijken.
dinsdag 24 augustus 2010 om 15:58
dinsdag 24 augustus 2010 om 16:20
Ik maak voor bruisparen die geld willen altijd zelf wat. Bij de hema koop ik een fotolijstje wat een beetje diep is. Dan print ik op mooi papier een foto uit (bv de bestemming van de huwelijksreis), en dan vouw ik van een aantal briefjes (geld dus) 2 poppetjes. Muntjes erop als hoofd, en je hebt een heel schattig bruidpaartje. In het lijstje kunnen ze later nog een foto van de dag zelf doen.