3000+ deel 61

20-08-2010 21:12 3059 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer 60 topics samen vol gekletst.

Een lach en af en toe een traan. Het komt allemaal langs op z'n tijd. Dan zeggen ze "het is maar internet" Dat klopt!

Maar op een andere manier hadden deze mensen elkaar nooit leren kennen.

* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

* Let op: je bent lid na drie postings.

You can check out any time... but you can never leave!!
Hoeft niet chris maar vind het wel netjes. Mensen schrijven daar best fijne dingen en/of geven adviezen.

Maar idd, ik reageer gewoon niet
CN is trouwens door 6 naar jouw topic gestuurd geloof ik (zie modtopic psyche)
Chris, ik verdenk jou op een of andere manier als CN kloon hoor:)

Maar ik schrijf op een andere pijler waar wat namen langsgekomen zijn die ik even bij een engeltje neergelegd heb....
@dingussgaap ik denk dat je een 'niet' vergeten bent
quote:chocolover schreef op 24 augustus 2010 @ 18:42:

Hoeft niet chris maar vind het wel netjes. Mensen schrijven daar best fijne dingen en/of geven adviezen.

Maar idd, ik reageer gewoon niet

En anders schrijf je gewoon alleen bedankt.

Ik ga overigens ook eens wat vaker op jouw topic kijken. Ik herken namelijk wel een aantal dingen die jij schrijft. Over je down voelen enzo, en therapie. Ik heb daar nog wel een vraag over. En wat medicijnen betreft een tip.
Meiden, als we niet meer vertrouwen, dan verliezen we onszelf als 3000+ èn geven we onze StalkerT te veel ruimte en eer.
Wat lief! Die 6 toch!

Het is zo'n fijn topic

*maar dit is nu mijn thuis *
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 24 augustus 2010 @ 18:42:

Chris, ik verdenk jou op een of andere manier als CN kloon hoor:)

En bedankt.

Ik ben er niet van overtuigd hoor meiden... ik heb CN op de boerderie, volledig met voor- en achternaam en foto.

Ik heb aan Angel gevraagd of ze die conclusie heeft getrokken op basis van IP-checks of op basis van haar manier van posten. Als het dat laatste is dan vind ik dat nog wel een discussie waard.
Waarom is 6 lief chooc kan niks vinden.

Ik ben poppedotje, the one and only! athans, ik heb nog een verdwaalde nick van lang geleden, dat was zegmaarU, heeft 1 post op haar naam en ik weet het wachtwoord niet meer.......

Maar ik ben echt! echt waar!
Ik ga even eten maken (andijvie met geitenkaas en wildgemarineerd tofugehakt). Kom vanavond nog wel even terug, want in het kader van leef-je-droom (van vorige week) wil ik graag nog jullie mening.
Ja maar Bi, je kunt toch elke foto en naam plaatsen??

Kan zo een foto van internet afhalen en een naam verzinnen. Dat zegt ook niet alles
Bianca40, 55 seconden geleden

Ik ben er niet van overtuigd hoor meiden... ik heb CN op de boerderie, volledig met voor- en achternaam en foto.

heb je aluitleg aan haar gevraagd?
Voor ieb, mod op psyche

VivaAngel6, 2 weken geleden

CN, er zijn een paar topics hier op psyche waar je je misschien kunt aansluiten. Ik denk bijvoorbeeld aan ´goede dag, slechte dag´. Daar kun je van je af schrijven, zowel de positieve alsook de negatieve dingen.

Gewoon een topic voor jezelf openen mag uiteraard ook.

Veel geluk met je nieuwe woonplek.
Bi, ik moet zeggen dat ik er ook aan twijfel. Heb cn nog gemaild en het kwam wel oprecht over. Nou ja we wachten nog maar ff af. Wat vandaag wel duidelijk is gebleken (zie ook gumkop) is dat je helaas niet iedreen kan vertrouwen. Aan de andere kant wil ik ook niet te wantrouwend zijn.
Ik heb volgens mij nog 2 nicks, maar ben glad vergeten wat die waren (excuus: oud). Ben er ineens nieuwsgierig naar. Ga maar eens mailen om ze te vragen.
Chris ik ben idd een niet vergeten in die zin
Bi ben je er nog?
friezinnetje, 46 seconden geleden

Ja maar Bi, je kunt toch elke foto en naam plaatsen??

Kan zo een foto van internet afhalen en een naam verzinnen. Dat zegt ook niet alles

idd! ik vertrouw haar voor geen cent.
Misschien is ze psychotisch? Misschien is ze steeds ww kwijt?

Ik vind het maar raar..
Ik ga even eten en naar een vriendin.

Dikke voor jullie
Ik forum deze maand ook vanaf 5 verschillende ip adressen... o jee o jee o jeee straks denken ze nog dat sgaap en sgaaplief de zelfde persoon zijn GRIJNZ...
Ik neem aan dat 5 een ipcheck heeft gedaan anders is dit totaal ongegrond natuurlijk, op schrijfstijl een permaban geven.
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 24 augustus 2010 @ 18:51:

Chris ik ben idd een niet vergeten in die zin Dat had ik wel door. Vond hem wel grappig eigenlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven