3000+ deel 62

24-08-2010 19:27 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is 3000+. Wees welkom maar wees geen troll





Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT



We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.







Happy new topic!




Happy New Topic



Pffff, wat gaat het weer hard.
Chooc, prima OP!
Zo... ik heb gegeten... nu naar de winkel om een offerte uit te werken.. pffffffff...



is het al bijna weekend????
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Succes Bi



Graafinnetje.. je hebt helemaal gelijk. tis niet tof!
anoniem_111304 wijzigde dit bericht op 24-08-2010 20:07
Reden: duh a te weinig :)
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Krijg net een mailtje dat U2 in december naar Australie gaat voor een paar concerten. Vervolgens vraag ik aan Graaf of we toevallig in december nog een weekje weg wilden, dan kon ik tickets regelen. Zegt die lummel: nou regel maar, ga maar alleen, dan is dat nog voor je verjaardag (heb niets gehad toen van hem).



Maar laat ik het maar niet doen, naar Ierland, Duitsland en Belgie voor ze afreizen vind ik wel genoeg.......... Ga geen 24 uur in mijn eentje vliegen en daar naar toe zonder het met hem te kunnen delen.
Alle reacties Link kopieren
Josje, kijk je uit dat je ogen in de kassen blijven?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Zo kadootje voor vriendinnetje Mini ingepakt.. die heeft morgen een feessie



Nu gelijk maar even voicemail van vriendinnetje van mij ingesproken of ze tijd heeft voor een bakkié.. die is alleen op woensdag vrij maar woont een stukkie rijden.. kijk dat kan dus morgen
Alle reacties Link kopieren
Ik hoef toch niet alles terug te lezen....
Alle reacties Link kopieren
Graaf je hebt gelijk hoor, is nie leuk nie.

Maar naar Aussie voor U2?? Gaaf!



Jos, what's loos?
Alle reacties Link kopieren
Ja Josje.. we zitten tussen mafketels hiero
Alle reacties Link kopieren
Euh Graaf.. das wel heel erg Fan zijn
Alle reacties Link kopieren
Jos, daar ben je zo klaar mee, met bijlezen.



De laatste 1000 posts zijn er eigenlijk maar 5

Dus dan ben je zo klaar
Alle reacties Link kopieren
Nou Freak, ik heb overdag de soap een beetje bijgelezen (stiekem op de mobiel tijdens het werken), maar om zes uur ben ik afgehaakt om te gaan eten en nu kijk ik istie vol en is er al een nieuwe. Let je even niet op
Alle reacties Link kopieren
Das wel gaaf graafje!!
Alle reacties Link kopieren
Nou ik heb de laatste bladzijde idd wel gelezen, daar staat weinig op!
Alle reacties Link kopieren
Tja, je moet er wat voor over hebben Graaf
Alle reacties Link kopieren
Het vol lullen ging ongeveer zo Josje..
Alle reacties Link kopieren
quote:josje37 schreef op 24 augustus 2010 @ 20:11:

Nou ik heb de laatste bladzijde idd wel gelezen, daar staat weinig op!En de rest is ook zo, dus niks gemist
Alle reacties Link kopieren
quote:apppel schreef op 24 augustus 2010 @ 20:11:

Het vol lullen ging ongeveer zo Josje..Huh... nu kan het niet meer!
Alle reacties Link kopieren
grobbebol



die houden we erin :0
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het gezien Apppel. Hoeft niet meer
Alle reacties Link kopieren
quote:FrreaK schreef op 24 augustus 2010 @ 20:09:

Ja Josje.. we zitten tussen mafketels hiero
Alle reacties Link kopieren
quote:FrreaK schreef op 24 augustus 2010 @ 20:10:

Euh Graaf.. das wel heel erg Fan zijn



Valt wel mee hoor. 5 jaar geleden had ik het zeker gedaan maar nu niet meer. Verder dan Europa zal ik niet gaan voor ze. Er zijn maar een paar bands waar ik het land voor uit ga. Helaas is het niet zo praktisch om dat te doen en financieel al helemaal niet.



Maar jij bent een Billyfreak las ik? Zal ik mijn Billy's en halve Billy's eens gaan tellen? En dan heb ik ook nog een paar Benno's (of was het nou Bruno....).
Alle reacties Link kopieren
Zijn het mafketels of bannelingen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven