3000+ deel 62
dinsdag 24 augustus 2010 om 19:27
Dit is 3000+. Wees welkom maar wees geen troll
Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT
We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Happy new topic!
Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT
We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Happy new topic!
dinsdag 24 augustus 2010 om 20:07
Krijg net een mailtje dat U2 in december naar Australie gaat voor een paar concerten. Vervolgens vraag ik aan Graaf of we toevallig in december nog een weekje weg wilden, dan kon ik tickets regelen. Zegt die lummel: nou regel maar, ga maar alleen, dan is dat nog voor je verjaardag (heb niets gehad toen van hem).
Maar laat ik het maar niet doen, naar Ierland, Duitsland en Belgie voor ze afreizen vind ik wel genoeg.......... Ga geen 24 uur in mijn eentje vliegen en daar naar toe zonder het met hem te kunnen delen.
Maar laat ik het maar niet doen, naar Ierland, Duitsland en Belgie voor ze afreizen vind ik wel genoeg.......... Ga geen 24 uur in mijn eentje vliegen en daar naar toe zonder het met hem te kunnen delen.
dinsdag 24 augustus 2010 om 20:08
dinsdag 24 augustus 2010 om 20:14
quote:FrreaK schreef op 24 augustus 2010 @ 20:10:
Euh Graaf.. das wel heel erg Fan zijn
Valt wel mee hoor. 5 jaar geleden had ik het zeker gedaan maar nu niet meer. Verder dan Europa zal ik niet gaan voor ze. Er zijn maar een paar bands waar ik het land voor uit ga. Helaas is het niet zo praktisch om dat te doen en financieel al helemaal niet.
Maar jij bent een Billyfreak las ik? Zal ik mijn Billy's en halve Billy's eens gaan tellen? En dan heb ik ook nog een paar Benno's (of was het nou Bruno....).
Euh Graaf.. das wel heel erg Fan zijn
Valt wel mee hoor. 5 jaar geleden had ik het zeker gedaan maar nu niet meer. Verder dan Europa zal ik niet gaan voor ze. Er zijn maar een paar bands waar ik het land voor uit ga. Helaas is het niet zo praktisch om dat te doen en financieel al helemaal niet.
Maar jij bent een Billyfreak las ik? Zal ik mijn Billy's en halve Billy's eens gaan tellen? En dan heb ik ook nog een paar Benno's (of was het nou Bruno....).