3000+ deel 62
dinsdag 24 augustus 2010 om 19:27
Dit is 3000+. Wees welkom maar wees geen troll
Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT
We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Happy new topic!
Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT
We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Happy new topic!
dinsdag 24 augustus 2010 om 21:04
quote:Gravinnetje schreef op 24 augustus 2010 @ 21:03:
[...]
Ik weet het niet, waarom denk je dat? Maar qua regio klopt het niet zo denk ik.
Ik zit trouwens aan de chinese crackers.die heeft haar boeken ook op chronoligsche, alfebetische, schrijver en verhaal lijn en nog wat andere dingen in de boekenkast staan
[...]
Ik weet het niet, waarom denk je dat? Maar qua regio klopt het niet zo denk ik.
Ik zit trouwens aan de chinese crackers.die heeft haar boeken ook op chronoligsche, alfebetische, schrijver en verhaal lijn en nog wat andere dingen in de boekenkast staan
dinsdag 24 augustus 2010 om 21:07
Nou de rest van mijn kasten ( op nieuwe billy met zwarte boeken na) is een zooitje.. en vriendin kan morgen niet... duh he... wat gaat Freak doen morgen
Juistum de allerlaatste dozen uitpakken ( ze woont hier al 4 maanden) en dan de kast en billy in de hal opnieuw inrichten!
En oh ja oud collega bellen ivm goed woordje van die tweede sollie van gisteren
En oh ja.. achter die aanvullende dinges aan
Pfff freak krijgt het nog druk morgen
Juistum de allerlaatste dozen uitpakken ( ze woont hier al 4 maanden) en dan de kast en billy in de hal opnieuw inrichten!
En oh ja oud collega bellen ivm goed woordje van die tweede sollie van gisteren
En oh ja.. achter die aanvullende dinges aan
Pfff freak krijgt het nog druk morgen