3000+ deel 62

24-08-2010 19:27 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is 3000+. Wees welkom maar wees geen troll





Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT



We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.







Happy new topic!
Alle reacties Link kopieren
Graafje, ben jij mijn collega soms??
He het plaatje staat in de OP
Alle reacties Link kopieren
He Viefje, bedankt voor het plaatje!
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 24 augustus 2010 @ 21:01:

Had dus beter kaasstengels kunnen kopen Friez!Maar die kruimelen zo in bed, IBI
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje schreef op 24 augustus 2010 @ 21:01:

Graafje, ben jij mijn collega soms??



Ik weet het niet, waarom denk je dat? Maar qua regio klopt het niet zo denk ik.



Ik zit trouwens aan de chinese crackers.
Alle reacties Link kopieren
quote:Gravinnetje schreef op 24 augustus 2010 @ 20:54:

[...]





Dan moet ik echt boven gaan tellen, ik dacht uit mijn hoofd 5 of 6 normale Billy's, 2 of 3 halve Billy's en ook 2 of 3 Benno's.Oh een walhalla voor Freak
Alle reacties Link kopieren
Zo, heb weer 2 wenkbrauwen en nu een maskertje op mijn gezicht
Ik ben moe!! En verschrikkelijk boos geworden op stiefdochter!
Alle reacties Link kopieren
quote:Gravinnetje schreef op 24 augustus 2010 @ 21:03:

[...]





Ik weet het niet, waarom denk je dat? Maar qua regio klopt het niet zo denk ik.



Ik zit trouwens aan de chinese crackers.die heeft haar boeken ook op chronoligsche, alfebetische, schrijver en verhaal lijn en nog wat andere dingen in de boekenkast staan
Goedzo Pop!!
Alle reacties Link kopieren
Uhm, Billie's, halve Billie's, Benno's



Alle reacties Link kopieren
Nou de rest van mijn kasten ( op nieuwe billy met zwarte boeken na) is een zooitje.. en vriendin kan morgen niet... duh he... wat gaat Freak doen morgen



Juistum de allerlaatste dozen uitpakken ( ze woont hier al 4 maanden) en dan de kast en billy in de hal opnieuw inrichten!



En oh ja oud collega bellen ivm goed woordje van die tweede sollie van gisteren



En oh ja.. achter die aanvullende dinges aan



Pfff freak krijgt het nog druk morgen
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje schreef op 24 augustus 2010 @ 21:04:

[...]





die heeft haar boeken ook op chronoligsche, alfebetische, schrijver en verhaal lijn en nog wat andere dingen in de boekenkast staan Ow dan zijn we toch collega's Friez
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
dus denk erom.. mede forumsters.. geen rellen geen trollen geen oplichters



FreaK heeft geen tijd morgen
Alle reacties Link kopieren
Gaat nie goed plaatjes plakken, maar wat zijn in godsnaam Billie's Benno's......
Alle reacties Link kopieren
Oh en dat mini zakje hamkaas chips was lekker
Alle reacties Link kopieren
quote:spuka schreef op 24 augustus 2010 @ 21:07:

[...]





Ow dan zijn we toch collega's Friez



Oh nu zijn wij ineens collega's??



Zie je wel, het wordt hier steeds vreemder!
Alle reacties Link kopieren
deez bedoel je josje:



Alle reacties Link kopieren
Als je een plaatje gevonden hebt Josje, dan moet je dat plaatje op de originele website bekijken en dan die url gebruiken, je hebt nu de google url gebruikt, daarom lukt t niet.
Alle reacties Link kopieren




He een nieuw topic??!!

Fijn, ik was dat konijntje bovenaan elke pagina toch al zat. Ben op zoek naar een nieuw ava. Nog ideeen?
Alle reacties Link kopieren
De Billykast van Ikea:

Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje schreef op 24 augustus 2010 @ 21:08:

[...]





Oh nu zijn wij ineens collega's??



Zie je wel, het wordt hier steeds vreemder!Ja, vond het gisteren al zo'n pokke-end rijden naar mijn werk.
Alle reacties Link kopieren




en de benno
Alle reacties Link kopieren
Boekenkasten van Ikea



Jos

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven