3000+ deel 62
dinsdag 24 augustus 2010 om 19:27
Dit is 3000+. Wees welkom maar wees geen troll
Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT
We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Happy new topic!
Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT
We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Happy new topic!
dinsdag 24 augustus 2010 om 21:24
dinsdag 24 augustus 2010 om 21:36
Ik heb vandaag zo heerlijk gewerkt. Was nog geen halve minuut binnen of ik kon al met een client aan het werk. Die zat te wachten op mijn vervangster maar ik kon direct aan de bak
Coachingsgesprek gehad met leidinggevende (gezegd dat ik echt een vast contract wil ik Nov. en niet weer een verlening van uitzendbureau ze ging hiervoor pleiten bij teammanager) en 2 begeleidingsplannen geëvalueerd en 2 nieuwe geschreven en gelijk bij cliënten langs geweest en ze laten tekenen.
Ook heel leuk er is een collega op dezelfde dag als mij gestart maar die blijkt het werk niet zo goed te kunnen. Nou ben ik haar aan het begeleiden! Vandaag met haar een door haar gemaakt begeleidingsplan besproken. Was nog best even moeilijk want we zijn helemaal gelijk maar ik moest heel kritisch naar haar werk kijken en helaas was er aardig wat wat aangepast moest worden. Heb gezegd dat ze het voor dinsdag aan "moet" passen en nog een begeleidingsplan af moet hebben waarbij ze mijn punten van aandacht heeft meegenomen. Gaan we er dinsdag weer voor zitten.
Heeft ze wel tijd zat voor want ze heeft zelfs minder cliënten gekregen om eerst wat beter te worden in haar werk. Ikzelf doe het er gewoon bij omdat ik het erg leuk vind en ik het ook een eer vind dat ze dit aan mij vragen. Ik bedoel ik ben er nog niet eens in vaste dienst en ben tegelijk met haar begonnen. Ik ga binnenkort ook mee met haar als ze op huisbezoek gaat om haar te observeren en feedback te geven.
Heb al mijn mails gelezen en beantwoord en mijn digitale agenda bijgewerkt!
Ben nu kapot maar op een positieve manier.
Coachingsgesprek gehad met leidinggevende (gezegd dat ik echt een vast contract wil ik Nov. en niet weer een verlening van uitzendbureau ze ging hiervoor pleiten bij teammanager) en 2 begeleidingsplannen geëvalueerd en 2 nieuwe geschreven en gelijk bij cliënten langs geweest en ze laten tekenen.
Ook heel leuk er is een collega op dezelfde dag als mij gestart maar die blijkt het werk niet zo goed te kunnen. Nou ben ik haar aan het begeleiden! Vandaag met haar een door haar gemaakt begeleidingsplan besproken. Was nog best even moeilijk want we zijn helemaal gelijk maar ik moest heel kritisch naar haar werk kijken en helaas was er aardig wat wat aangepast moest worden. Heb gezegd dat ze het voor dinsdag aan "moet" passen en nog een begeleidingsplan af moet hebben waarbij ze mijn punten van aandacht heeft meegenomen. Gaan we er dinsdag weer voor zitten.
Heeft ze wel tijd zat voor want ze heeft zelfs minder cliënten gekregen om eerst wat beter te worden in haar werk. Ikzelf doe het er gewoon bij omdat ik het erg leuk vind en ik het ook een eer vind dat ze dit aan mij vragen. Ik bedoel ik ben er nog niet eens in vaste dienst en ben tegelijk met haar begonnen. Ik ga binnenkort ook mee met haar als ze op huisbezoek gaat om haar te observeren en feedback te geven.
Heb al mijn mails gelezen en beantwoord en mijn digitale agenda bijgewerkt!
Ben nu kapot maar op een positieve manier.
dinsdag 24 augustus 2010 om 21:37