3000+ deel 62

24-08-2010 19:27 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is 3000+. Wees welkom maar wees geen troll

Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT

We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!

* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

Happy new topic!
Ja ben zelf wel erg blij met dit motto! En het is goed als mensen hem lezen en er even bij stil staan.

*zit chocolatjes inmiddels met dichte ogen te eten*
quote:friezinnetje schreef op 24 augustus 2010 @ 21:19:

AR moeten we nog zoeken naar een nieuwe Ava??ALs je echt leuke kan vinden, graag. Ik zocht iets wat niet te zoet is zoals deze.
quote:FlorisFlorijn schreef op 24 augustus 2010 @ 21:22:

Kan me voorstellen dat je pissig was Bi.

Duh .. ze heeft nog niet eens geantwoord op mijn vraag

*maar begrijpen doe ik het wel *
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 24 augustus 2010 @ 21:22:

Ja ben zelf wel erg blij met dit motto! En het is goed als mensen hem lezen en er even bij stil staan.

*zit chocolatjes inmiddels met dichte ogen te eten*Heel goed meis.... en troosteten... mag!
Mooi motto IBI. Ook wel heel confronterend hoor. Pffff....
Floor wanneer mag ik jullie boekenkast komen neuzen....

ik stel voor 31-12
Is die te heftig voor het forum vinden jullie?
Heb je enig idee, AR? Bloemen, konijntjes
Ieb, ik vind van niet, is juist heel mooi
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 24 augustus 2010 @ 21:26:

Is die te heftig voor het forum vinden jullie?Nee, ik vind van niet
Lekker laten staan Ieb.
Eensch met Roos
en nu duik ik mijn boek nog even in
tot zo of tot morgen

welterusten voor de slapengaanders
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 24 augustus 2010 @ 21:26:

Is die te heftig voor het forum vinden jullie?Nee hoor helemaal niet! Ik vind hem prachtig. Echt waar...
lekker koese alvast, Frreak
zo die ben ik vast voor.. en weer een post erbij .. jaja we moeten het doel van 3000 niet uit het oog verliezen natuurlijk
Ik heb vandaag zo heerlijk gewerkt. Was nog geen halve minuut binnen of ik kon al met een client aan het werk. Die zat te wachten op mijn vervangster maar ik kon direct aan de bak

Coachingsgesprek gehad met leidinggevende (gezegd dat ik echt een vast contract wil ik Nov. en niet weer een verlening van uitzendbureau ze ging hiervoor pleiten bij teammanager) en 2 begeleidingsplannen geëvalueerd en 2 nieuwe geschreven en gelijk bij cliënten langs geweest en ze laten tekenen.

Ook heel leuk er is een collega op dezelfde dag als mij gestart maar die blijkt het werk niet zo goed te kunnen. Nou ben ik haar aan het begeleiden! Vandaag met haar een door haar gemaakt begeleidingsplan besproken. Was nog best even moeilijk want we zijn helemaal gelijk maar ik moest heel kritisch naar haar werk kijken en helaas was er aardig wat wat aangepast moest worden. Heb gezegd dat ze het voor dinsdag aan "moet" passen en nog een begeleidingsplan af moet hebben waarbij ze mijn punten van aandacht heeft meegenomen. Gaan we er dinsdag weer voor zitten.

Heeft ze wel tijd zat voor want ze heeft zelfs minder cliënten gekregen om eerst wat beter te worden in haar werk. Ikzelf doe het er gewoon bij omdat ik het erg leuk vind en ik het ook een eer vind dat ze dit aan mij vragen. Ik bedoel ik ben er nog niet eens in vaste dienst en ben tegelijk met haar begonnen. Ik ga binnenkort ook mee met haar als ze op huisbezoek gaat om haar te observeren en feedback te geven.

Heb al mijn mails gelezen en beantwoord en mijn digitale agenda bijgewerkt!

Ben nu kapot maar op een positieve manier.
Friez Deze vind ik te zoetjes maar die kat, die ik eerst had vind ik weer grijs. Ben er nog niet helemaal uitwat ik zoek volgens mij.. Sorry ik heb veels te vroeg ideeen gevraagd..

Ik van de week wel weer verder en als ik beter weet wat ik wil roep ik wel weer.
quote:spuka schreef op 24 augustus 2010 @ 21:09:

deez bedoel je josje:

[afbeelding]Ja,
Goed bezig IBI!
klinkt goed Ieb
IBI, je mag trots zijn op wat je allemaal nog doet, naast de ziekte van HIH. Met recht: ikbenikenbenertrots op!!
Ok dan laat ik hem staan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven