Goede dag, slechte dag

24-09-2009 13:13 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik in Stap voor Stap alleen maar positief mag wil schrijven, open ik dit topic. Soms heb ik goede dagen, vaak heb ik kutdagen. En dat moet ik kwijt. En dat wil ik hier kwijt. En zo zijn er vast nog meer mede forummers. Iedereen is welkom! Lees wat je wil lezen!

Ik ben Choco, was ben depressief en gediagnosticeerd met een angststoornis met depressieve gedachten en gevoelens.

Ik zit aan de AD en oxazepam en ik kom niet veel buiten ik ben weer bezig mijn leven op te pakken. Ik hoop dat ik hier mijn verhaal kwijt mag doe gewoon elke dag hier mijn verhaal en nodig anderen ook uit dit hier te doen. Want dit forum helpt me.
anoniem_77625 wijzigde dit bericht op 04-11-2009 13:32
Reden: OP aangepast
% gewijzigd
Choco, beterschap!

Fijn om je weer hier te lezen Violetje!

Maar vervelend dat het niet goed gaat.

Het klinkt inderdaad wel alsof alles samenkomt. Heftig hoor!

Gelukkig zijn met jezelf is volgens mij inderdaad het belangrijkste! Goed dat je dat inziet.

Jij bent het belangrijkste in je leven. De mensen om je heen kunnen helaas komen en gaan of je kan juist besluiten om bewust het contact met iemand te beeindigen, maar je hebt wel altijd met jezelf te maken. Je kan nooit afstand nemen van jezelf en dan is het belangrijk dat je gelukkig bent met jezelf.

Die angst om alleen te zijn en te blijven herken ik heel goed...

Dikke knuffel terug, voor iedereen hier.

Even de puf niet meer (ook niet om uitgebreid te reageren, sorry), maar ik kom hier wel weer uit!!
Beterschap Choco!

Wat een raar verhaal van CN en alle andere persoonlijkheden die ze had...

Anderen een
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Ik ben zo kwaad op mijn spv'er dat ik hem eruit gegooid heb. Heb map en pasje terug gegeven en de deur dicht gedaan. Hij heeft mijn vertrouwen enorn beschadigd. In janken uitgebarsten toen hij weg was puur uit woede. Hij heeft later gebeld om excuus aan te bieden en een soort van oplossing. Heb gezegd dat ik er nog over moet nadenken. Heb geen nieuwe afspraak staan met hem.
Ibi
Wat vervelend IBI! Wat naar dat hij je vertrouwen beschadigd heeft.

Knuffel voor iedereen!
Mag ik ook?

Ik zit aan de paroxetine, 40 mg en ben het aan het afbouwen

vandaag 30 mg genomen, voor het eerst

en ik voel me zo rot.

Op het werk loopt het niet lekker, mijn vriend is internationaal vrachtwagenchauffeur en kan dus niet snel thuis zijn

mijn zoontje is bij mijn ouders

ik heb knallende ruzie met mijn ouders

en ook nog migraine

stel ik me nou aan?
He grungy, tuurlijk mag jij ook

He wat rot zeg! Ben je in overleg aan het afbouwen?

En nee je stelt je niet aan, mijn schoonzusje heeft ook migraine en kan dan niks aan. Bel je ouders als je migraine weg is en leg ze uit dat het even niet lekker ging/gaat. En je mag altijd komen schrijven hier!

Ieb, wazzup?! Als je het hier niet kwijt wilt weet je me te vinden!
IBI

Wat vervelend. Wel assertief dat je zo gehandeld hebt.

Anderen een
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
grungy, welkom hier, voor jou. Wat knap dat je aan het afbouwen bent met de paroxetine.

IBI: wat moon zegt, goed dat je zo assertief gehandeld hebt.

Meid, wat krijg jij toch een hoop voor je kiezen.

Hoi allemaal, ik ben er nog hoor, maar m'n laptop is nog steeds niet terug, ik ben echt kwaad op ze.

Verder gaat het vrij slecht. Zit een beetje in een afwacht-periode. Tot m'n laptop terugkomt, tot m'n therapie echt gaat beginnen, tot m'n vriend een baan heeft...

Hug voor iedereen!
Hoe gaat het met iedereen?

Ik heb goed nieuws: ik ben klaar met therapie Ik blijf nog wel, mag zelf bepalen wanneer ik weg ga. Ik ga in samenwerking met het trajectbureau uitzoeken wat ik wil qua opleiding of werk. Ben benieuwd en houd jullie uiteraard op de hoogte!

Liefs!
Hoe gaat het met iedereen? Dit topic was zo ver naar beneden gezakt!

Hier gaat het best wel slecht, ik ben ook nog eens ziek, veel hoesten, heb er gewoon overal pijn van.

En m'n laptop is nog steeds niet gemaakt, ik verveel me dus ook nog eens het leplazerus. Bah bah.
Het is hier wel erg rustig inderdaad!

Choco: goed bezig hoor!

Ste: veel sterkte!

Grungy: welkom! Hoe gaat het nu met je?

Ibi, ook hier nog eens: heel veel sterkte

Violetje: hoe is het met jou?

Bankje:

voor iedereen!
Weer wat beter Ste_?

Hoe is het met de rest? Fijne dag allemaal
Ik voel me nu na het starten met fluoxetine wel wat angstiger maar dan schijnt te kunnen kloppen in het begin. Duurt ook wel een paar weken voor het echt werkt hè?
Ha violetje!

Goed dat je van alles blijft doen!

Ik heb ook een tijd aan yoga gedaan; ik vond het ook fijn.

Hopelijk geeft de ad je wat stabiliteit!

Wat is er?
Ik heb een stressweek. Om iets dat ik eng vind. En dat werkt weer andere dingen in de hand.

Nou ja, het is een beetje het oude verhaal en vind het zo stom om er weer over te beginnen, maar ik voel me alleen en wat angstig.

Eenzaam. Etc.

Ik vind het soms zo zwaar dat je (ik) nooit afstand kan nemen van jezelf. Zolang je leeft heb je altijd met jezelf te maken. Terwijl ik dat soms gewoon niet wil.

Nou ja, ik vind het een beetje lastig om mezelf onder woorden te brengen.

Ook voor jou een
GE
Ha bankje!

Hoe gaat het met jou?
Ik vind het ook gewoon zo stom dat ik maar weer eens heb toegegeven aan angstgevoelens.

Nou ja, niet de hele tijd, heb er ook wel weer positieve dingen tegenover gezet.
quote:green_eyes schreef op 09 september 2010 @ 17:17:

Nou ja, niet de hele tijd, heb er ook wel weer positieve dingen tegenover gezet.Denk dan alleen aan de positieve dingen die je gedaan hebt(weet dat het makkelijker gezegd is )
Het blijft goed gaan en dat is eng ,want je zit eigenlijk te wachten tot er weer van alles gebeurd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven