Goede dag, slechte dag

24-09-2009 13:13 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik in Stap voor Stap alleen maar positief mag wil schrijven, open ik dit topic. Soms heb ik goede dagen, vaak heb ik kutdagen. En dat moet ik kwijt. En dat wil ik hier kwijt. En zo zijn er vast nog meer mede forummers. Iedereen is welkom! Lees wat je wil lezen!

Ik ben Choco, was ben depressief en gediagnosticeerd met een angststoornis met depressieve gedachten en gevoelens.

Ik zit aan de AD en oxazepam en ik kom niet veel buiten ik ben weer bezig mijn leven op te pakken. Ik hoop dat ik hier mijn verhaal kwijt mag doe gewoon elke dag hier mijn verhaal en nodig anderen ook uit dit hier te doen. Want dit forum helpt me.
anoniem_77625 wijzigde dit bericht op 04-11-2009 13:32
Reden: OP aangepast
% gewijzigd
Violetje, goed bezig zeg!

Bankje, wel fijn dat je in ieder geval mag werken!
Beterschap bankje. Dat is te regelen met je werk, of werk je al vnl. zittend?
Hoi allemaal.

Het gaat hier nu vandaag iets beter. Heb te horen gekregen dat mijn laptop vandaag opgestuurd gaat worden, dus als het goed is heb ik 'm morgen weer! Gelukkig maar hoor, want het duurde nu al bijna 4 weken en ik begon het echt echt heel erg zat te raken.

Ook heb ik vandaag bij de psych goed uit kunnen leggen wat op dit moment mijn belangrijkste probleem is, en hij begreep het heel goed. Ik ben blij dat ik het duidelijk heb kunnen maken, en dat ik er nu bij geholpen ga worden. Wel nog steeds jammer dat ik er maar een keer in de twee weken terecht kan, maarja, zo gaat het daar.

Verder heb ik een enorm pak papier meegekregen, allemaal vragenlijsten die ik voor een andere psychologe in moet vullen, om te kijken wat daar uitkomt.

Heerlijk, ik vind het zo leuk om vragenlijsten in te vullen. Dus daar kan ik nu mee aan de slag!
Fijn dat het iets beter gaat Ste_! Hopelijk ontvang je je laptop inderdaad vandaag. Fijn dat je goed je verhaal kwijt kon bij de psych, en vragenlijstjes zijn inderdaad leuk om in te vullen ja!
Leuk dat je een weekendje weggaat, geniet ervan!

Ik heb nu m'n laptop weer, ik ben zo blij! Kan eindelijk weer internetten en alles wanneer ik dat wil!
Kan ik me voorstellen, ik zou ook gek worden zonder m'n laptop geloof ik hihi.

In de loop van de dag voel ik me altijd beter, maar die ochtenden blijven toch vreselijk. Ik hoop dat over een paar weken wanneer de AD aanslaat ik ook weer wat beter slaap.
Moet het weekend zo veel mogelijk zitten. Baal behoorlijk ,voelde me vanochtend al down en heb nu helemaal het idee om in bed te kruipen met de dekens over me heen.
Was al om 6 uur wakker. Voel me een stuk beter dan gisteren .Ga straks even wat leesvoer en lekkere hapjes halen .
Hoe voel je je nu bankje? Uiteindelijk nog wel een fijn weekend gehad?

Hier gaat het moeizaam, voel me echt heel erg klote en vind het leven zinloos. Maar ik hou me vast aan de gedachte dat de AD over een tijdje begint te werken. Maar het is nu verdomd zwaar.
Ik ken het Violet Houd idd vast aan de gedachte dat het beter gaat. Kop op!

Ik ben gestopt met roken! Ben er klaar mee! Heb net alles (peuken, shag, hulzen, losse pakjes die rondslingerden) in een vuilniszak gedaan. Tafeltje buiten schoongemaakt, asbak in vaatwasser en zo die vuilniszak weggooien. Dan straks de auto ff stofzuigen en een lekker luchtje erin en dan is die stank ook weg.

Ik kan het, ik kan het! Ik wil het, ik wil het!

Aldus dag 1 in het stoppen met roken traject!
quote:violetje schreef op 11 september 2010 @ 13:00:

Iemand hier ervaring met het opbouwen van AD?

Ik zit nu op dag 4 van fluoxetine (Prozac), nu 10 mg, over 3 dagen 20 mg. Voel me alleen beroerder dan ooit, weet dat het door het opbouwen komt maar vraag me af wanneer ik verbetering kan merken.

Pfff..

Hey Violetje,

ik heb zelf ook ervaring met fluoxetine. Zoals met de meeste AD gaat het (voor zover ik weet) eerst een stuk minder goed, maar als je doorzet is het die moeite echt waard! Na ongeveer 3 weken begon ik echt al verschil te merken en uiteindelijk heeft het mij echt geholpen! Gewoon doorzetten dus, ook al voel je je op dit moment erg beroerd. Het effect komt vanzelf en dat is deze ellende echt wel waard! Succes...
Dank jullie voor de opbeurende berichten, fijn!

Wat goed chocolover, veel succes. Je kan het!
*
Jongens, het is zo goed als uit met mijn vriend, en ik wil echt niet meer door. Ik heb nu helemaal niemand meer, want ik ken hier verder niemand. Ik ben nu helemaal alleen.

Ik heb een ontzettend leeg leven, en ik wil niet meer door. Echt, ik weet niet meer wat ik moet doen.
Even een voor de mensen hier!

Het gaat hier wel goed.
Fijn Green_eyes!

Hier gaat het nog steeds niet zo goed, het opbouwen met AD is heel zwaar. Ik ben ook al een paar dagen thuis van m'n werk en dat vind ik heel erg..

Ste, hoe gaat het nu met je?
Oh ja ik hoor heeel graag positieve verhalen van mensen, dat geeft de burger weer moed. Dus Green_eyes, vertel!
Het gaat hier nog steeds heel erg slecht.
Knuf!! Zorg je wel goed voor jezelf meid? Als je met iemand wil praten laat het weten hoor!

Hier gaat het vandaag aardig goed.
Ja hoor, dat gaat verder allemaal wel oke, dank je.

Ik moet morgen weer naar de psych, en ik ga vanavond of morgen ook de vragenlijsten op de post doen. Ben benieuwd wat eruit komt.
Hoe was het bij de psych? Ik ben gisteren ook geweest toevallig, hij was trots om me hoe ik bepaalde dingen aanpak. Ook hoor ik van mensen dat ik er weer wat beter uit ga zien. Het gaat dus weer ietsje beter hier.

Voor iedereen!
Nee het wordt hier alleen maar erger. Ik ben totaal alleen, en verlies de weinig mensen die ik om me heen heb.

Ik vergooi m'n toekomst door nu niks te doen. Ik kan niet meer door.
Psych schiet maar niet op met tijd hebben voor me en verder wat Ste_ zegt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven