Good Luck!
dinsdag 24 augustus 2010 om 14:13
Ik heb de vervanger nog een keer gebeld en het cb, maar moet echt via m'n eigen huisarts een verwijsbrief regelen. Gelukkig is hij niet aan het leegbloeden, dan was 3 weken wachten vervelender geweest
Amaal, jee, wat een slaapkop die A! Lekker hoor! Mannen wel op tijd wakker nu weer voor school?
Compu, wat lief dat CB al lacht! Fijn dat het uiteindelijk wel goed ging met CG.
Mal, hoe is het bij jou? Al wat minder misselijk?
Amaal, jee, wat een slaapkop die A! Lekker hoor! Mannen wel op tijd wakker nu weer voor school?
Compu, wat lief dat CB al lacht! Fijn dat het uiteindelijk wel goed ging met CG.
Mal, hoe is het bij jou? Al wat minder misselijk?
dinsdag 24 augustus 2010 om 18:19
Gmkp?
Mamax, ik was heel erg op tijd vanmorgen mar L ging over de zeik dat hij zijn rugtas zelf op moest op de fiets dus uiteindelijk wel te laat op school. Maar juf had de deur nog open en stond in de opening.
L vanmiddag 1e zwemles ging goed.
A haar 1e 2 prikken . Ze is er echt niet lekker van. Hadden L en B nooit last van. Zal die pneu prik wel zijn. Stom zeg, mijn arme baby
Mamax, ik was heel erg op tijd vanmorgen mar L ging over de zeik dat hij zijn rugtas zelf op moest op de fiets dus uiteindelijk wel te laat op school. Maar juf had de deur nog open en stond in de opening.
L vanmiddag 1e zwemles ging goed.
A haar 1e 2 prikken . Ze is er echt niet lekker van. Hadden L en B nooit last van. Zal die pneu prik wel zijn. Stom zeg, mijn arme baby
dinsdag 24 augustus 2010 om 20:53
Arme Desteny, wil ze wel een beetje slapen Amalia? Leuke foto's hoor op de groep.
mamax, wat stom dat je niet snel terecht kan. Is het erg bij Maxi dan, dat scheel kijken of verschilt het per dag?
Enka, hoe was het op school, oei lekker bramenjam!
Compu, wat snel dat CB-tje al lacht zeg! Schattig!
mamax, wat stom dat je niet snel terecht kan. Is het erg bij Maxi dan, dat scheel kijken of verschilt het per dag?
Enka, hoe was het op school, oei lekker bramenjam!
Compu, wat snel dat CB-tje al lacht zeg! Schattig!
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 24 augustus 2010 om 21:05
Nee hoor Star. Ik moest gewoon werken. Godzijdank nu weer weekend
Zo, dames, welke taart ga ik bakken voor de taartbakwedstrijd op school? Vorig jaar heeft een choco-frambozen taart gewonnen. Die dus niet.
Hai Amaal, welkom thuis!
Arme popje! Geen zin om prikken een tikkie uit te stellen?
Kokos, gaat tie? Kleine man weer thuis en hopelijk een ietsepietsie rustiger?
Mamax, hopelijk kan je na deze weken snel bij oogarts terecht. Misschien nu vast afspraak maken? Dat kan natuurlijk wel al nu?
Bridge, gij bikkel. Goed bezig op werk! Wanneer begint je studie ook al weer?
He Star, hoest?
Mal, aan de kots. Mooi balen! Stel ik voor de meet toch even uit te stellen want dat schiet dan niet op. Beterschap wijffie. Hopelijk helpen de pillen goed.
He Compu! Je klinkt gelukkig
Bloed is echt normaal hoor. Alles de 1e 6 weken kan. Ook opnieuw gaan bloeden. Ander vk bellen als je ongerust bent he?
Hoe ging het vandaag met CG in de bus? Iets beter dan gisteren?
Bammie
Wordt het niet weer eens tijd voor een bakkie samen?
Hellie, wij moeten ook nog steeds afspreken. Schiet niet op zo
Enka, vertel eens, hoe gaat het dan op die school? Ik ben wel benieuwd of de verschillende typen onderwijs nou daadwerkelijk dingen anders doen of dat mijn gevoel juist is (etiket voor de sjeu, de methodes zijn vrijwel gelijk want iedereen streeft toch stiekem hetzelfde doel na: zelfstandige kinderen die hun grenzen aan kunnen geven).
Juud, hoest ondertussen met de boobies meis? Helemaal naar je zin? Heb jij helemaal blij in bikini gelopen deze zomerT?
Naat, hoest met joe en de man? Gaat hij nog steeds lekker?
Cin, kom nog eens een gezellig verhaal vertellen!!! Altijd humor jou stukken!
Zo, nu moet ik even een cadeautje verzinnen voor mijn vader (zondag jarig)
Zo, dames, welke taart ga ik bakken voor de taartbakwedstrijd op school? Vorig jaar heeft een choco-frambozen taart gewonnen. Die dus niet.
Hai Amaal, welkom thuis!
Arme popje! Geen zin om prikken een tikkie uit te stellen?
Kokos, gaat tie? Kleine man weer thuis en hopelijk een ietsepietsie rustiger?
Mamax, hopelijk kan je na deze weken snel bij oogarts terecht. Misschien nu vast afspraak maken? Dat kan natuurlijk wel al nu?
Bridge, gij bikkel. Goed bezig op werk! Wanneer begint je studie ook al weer?
He Star, hoest?
Mal, aan de kots. Mooi balen! Stel ik voor de meet toch even uit te stellen want dat schiet dan niet op. Beterschap wijffie. Hopelijk helpen de pillen goed.
He Compu! Je klinkt gelukkig
Bloed is echt normaal hoor. Alles de 1e 6 weken kan. Ook opnieuw gaan bloeden. Ander vk bellen als je ongerust bent he?
Hoe ging het vandaag met CG in de bus? Iets beter dan gisteren?
Bammie
Wordt het niet weer eens tijd voor een bakkie samen?
Hellie, wij moeten ook nog steeds afspreken. Schiet niet op zo
Enka, vertel eens, hoe gaat het dan op die school? Ik ben wel benieuwd of de verschillende typen onderwijs nou daadwerkelijk dingen anders doen of dat mijn gevoel juist is (etiket voor de sjeu, de methodes zijn vrijwel gelijk want iedereen streeft toch stiekem hetzelfde doel na: zelfstandige kinderen die hun grenzen aan kunnen geven).
Juud, hoest ondertussen met de boobies meis? Helemaal naar je zin? Heb jij helemaal blij in bikini gelopen deze zomerT?
Naat, hoest met joe en de man? Gaat hij nog steeds lekker?
Cin, kom nog eens een gezellig verhaal vertellen!!! Altijd humor jou stukken!
Zo, nu moet ik even een cadeautje verzinnen voor mijn vader (zondag jarig)
dinsdag 24 augustus 2010 om 22:03
Pfff wat een gedoe zeg op hele forum!
Die is erg lekker Suus! Gaat het om lekker of om mooi? De Bagels en Beans cheesecake is ook erg lekker!
(opleiding start 10 september)
Amalia: mooie foto's op de groep!!! Wat een lekker moppie zeg!
Mamax: na raar hoor dat je zo moet wachten. Gelukkig niet ernstig, maar toch...
Enka: ja spannend, maar wel enorm leuk! Veel zin in!
Compu: hier ook Sab en werkte super! Leuk: lachen!!!
Die is erg lekker Suus! Gaat het om lekker of om mooi? De Bagels en Beans cheesecake is ook erg lekker!
(opleiding start 10 september)
Amalia: mooie foto's op de groep!!! Wat een lekker moppie zeg!
Mamax: na raar hoor dat je zo moet wachten. Gelukkig niet ernstig, maar toch...
Enka: ja spannend, maar wel enorm leuk! Veel zin in!
Compu: hier ook Sab en werkte super! Leuk: lachen!!!
dinsdag 24 augustus 2010 om 22:23
Suis, ik wilde wel uitstellen maar ik zie altijd tegen die prikken op en ik dacht: dan zijn we, ehh ze er sneller vanaf ook. L en B hadden nooit zo'n Laar. Overigens was ze net weer het vrouwtje en ligt ze heerlijk te slapen. Maar ik hou rekening met een nachtelijke snack vannacht....
Ik heb wat gemist geloof ik toen ik op vakantie was: dat hele knopjes en buttons gedoe ofzo? Hoe heftig is dat?
En dat topic van gmkp... Ik heb even wat gelezen maar ken die hele griet niet. Hoop ophef.
Hou op met die witte choco cheese cake! Ben een lijn poging aan het doen. Yoghert met cornflakes, fruit, salade, fruit, rauwkost en wel normaal maar minder dan gewoonlijk avondeten. Vult goed maar zoet en chips lonkt!!
Ik heb wat gemist geloof ik toen ik op vakantie was: dat hele knopjes en buttons gedoe ofzo? Hoe heftig is dat?
En dat topic van gmkp... Ik heb even wat gelezen maar ken die hele griet niet. Hoop ophef.
Hou op met die witte choco cheese cake! Ben een lijn poging aan het doen. Yoghert met cornflakes, fruit, salade, fruit, rauwkost en wel normaal maar minder dan gewoonlijk avondeten. Vult goed maar zoet en chips lonkt!!
dinsdag 24 augustus 2010 om 22:37
Haiii.
Mamax: Ik neem aan dat als er echt spoed bij was dat ze wel door verwijzen hoor, ook al is het niet je eigen arts. Zeker bij kinderen.
Compu: Hoe is het vandaag gegaan met Cg?
Hel: 70 euro voor anderhalf uur is hartstikke goed, dat is statistisch gezien meer dan ik verdiende op de nachtmarkt per uur . Veel spullen is eigenlijk wel belangrijk. Lege kramen trekt mensen minder is mijn ervaring. Maar dan duurt zo,n markt wel erg kort?
En om de gezelligheid draait het, als dat goed is zijn de opbrengsten leuk, maar van minder belang.
Suze: Haiii, ja leuk!
Bridges: Spannend van de opleiding, zal wel wat doorzettingsvermogen vergen denk ik. pfff lijkt me best zwaar met gezin & werk er ook nog eens bij.
Amalia: Wat sneu voor je meisje fijn dat ze nu lekker ligt te slapen. Leuk dat de zwemles goed ging bij L. Zitten jullie nu in het bad waar als de kinderen hun armen uitstrekken het plafond raakt?
Enne is meisje al in maat 62, of past ze nog wel in 56?
Mal: Rustig aan hoor, dikke knuf
Mamax: Ik neem aan dat als er echt spoed bij was dat ze wel door verwijzen hoor, ook al is het niet je eigen arts. Zeker bij kinderen.
Compu: Hoe is het vandaag gegaan met Cg?
Hel: 70 euro voor anderhalf uur is hartstikke goed, dat is statistisch gezien meer dan ik verdiende op de nachtmarkt per uur . Veel spullen is eigenlijk wel belangrijk. Lege kramen trekt mensen minder is mijn ervaring. Maar dan duurt zo,n markt wel erg kort?
En om de gezelligheid draait het, als dat goed is zijn de opbrengsten leuk, maar van minder belang.
Suze: Haiii, ja leuk!
Bridges: Spannend van de opleiding, zal wel wat doorzettingsvermogen vergen denk ik. pfff lijkt me best zwaar met gezin & werk er ook nog eens bij.
Amalia: Wat sneu voor je meisje fijn dat ze nu lekker ligt te slapen. Leuk dat de zwemles goed ging bij L. Zitten jullie nu in het bad waar als de kinderen hun armen uitstrekken het plafond raakt?
Enne is meisje al in maat 62, of past ze nog wel in 56?
Mal: Rustig aan hoor, dikke knuf
dinsdag 24 augustus 2010 om 22:43
Hier de school ook weer begonnen, en heb een heel blij kind. Hij vind het weer geweldig op school. Vandaag meteen een vriendje mee naar huis ( terwijl ik me had voorgenomen deze week rustig te houden qua vriendjes ).
Hij heeft het dus helemaal naar zijn zin.
Morgen een bekend nieuw kindje in de klas, dus dat was ook al erg leuk.
Na 2 nachten succesvol met een knijpkat geslapen te hebben, Werd vandaag het nachtlampje bezorgd!
Ik had beloofd dat ik een oplossing zou zoeken zodat hij het minder eng zou vinden in bed, en dat we het tot die tijd met de knijpkat gingen doen. Mama wat heb je dat toch goed bedacht zeg, goede ideeen heb jij
Ik was sporten vanavond, maar hoorde van man dat zelfs het licht op de overloop niet aan hoefde, want hij had immers zijn lichtvriendje. zat hem toch wel dwars dat donker.
Zo blij, echt fijn dat hij rustig ging slapen.
Hij heeft het dus helemaal naar zijn zin.
Morgen een bekend nieuw kindje in de klas, dus dat was ook al erg leuk.
Na 2 nachten succesvol met een knijpkat geslapen te hebben, Werd vandaag het nachtlampje bezorgd!
Ik had beloofd dat ik een oplossing zou zoeken zodat hij het minder eng zou vinden in bed, en dat we het tot die tijd met de knijpkat gingen doen. Mama wat heb je dat toch goed bedacht zeg, goede ideeen heb jij
Ik was sporten vanavond, maar hoorde van man dat zelfs het licht op de overloop niet aan hoefde, want hij had immers zijn lichtvriendje. zat hem toch wel dwars dat donker.
Zo blij, echt fijn dat hij rustig ging slapen.