3000+ deel 62

24-08-2010 19:27 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is 3000+. Wees welkom maar wees geen troll





Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT



We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.







Happy new topic!
Alle reacties Link kopieren
Zou wel humor zijn gewoon deel 63 openen
Alle rellen zijn weer klaar.
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 25 augustus 2010 @ 00:59:

Zou wel humor zijn gewoon deel 63 openen
Alle reacties Link kopieren
En het dan deel 63 het rel deel noemen
Alle reacties Link kopieren
Alle fakers en dubbelnickers mogen zich dan een deel lang uitleven en mogen dan ophoepelen
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 25 augustus 2010 @ 01:03:

Alle fakers en dubbelnickers mogen zich dan een deel lang uitleven en mogen dan ophoepelen

Lijkt me lollig.

Alle reacties Link kopieren
Gewoon een deel lang ongegeneerd in discussie gaan met jezelf grijnz
Alle reacties Link kopieren
Een tijdelijke neutrale zone voor permabanners en ander gespuis:)
Alle reacties Link kopieren
Ik zie het helemaal voor me. Grijnz
Een soort reünie zeg maar......
Alle reacties Link kopieren
Yep al het tuig even terug
Alle reacties Link kopieren
Toic vol gaat miet lukken mijn ogen beginnen dicht tr vallen
Goedmeurning!!!
Alle reacties Link kopieren
Mogguh!



Ik had een afspraak op werk ergens deze week maar heb geen flauw idee wanneer
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen, ik ben vrij en ben al een half uur wakker en eruit, het moet niet gekker worden
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen op deze zonnige morgen!



En hij begint met een grote grijns door Floor en Sgaap
Alle reacties Link kopieren
Aan het wachten op de woningbouwvereniging. die zouden hier om 8 uur zijn..... Niet dus.... ga zo maar eens bellen geloof ik.'
Alle reacties Link kopieren




Zo zeg ik heb heerlijk gesport



Wel een mega zware les ( ik ga normaal nooit op woensdagochtend)
Alle reacties Link kopieren




Ik heb nog helemaal niets gedaan vandaag! alleen nog maar op de bank gehangen.



Vanmiddag lekker met grote pop bowlen en naar de Mac, en even boodschappen doen want ze gaat morgen voor ons koken!



Haar menu:



Toast met pesto, gegrilde paprika en mozzarella



Vegetarische Lasagna



Schuimtorentjes met tropisch fruit



En we gaan ook nog een chocoladecake maken!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hoofdpijn...... en heb geen zin om de fiets uit de schuur te sjorren en heb ook geen zin om lopend naar de bieb te gaan met kind. Kan kind ook gewoon achter de tv laten zitten natuurlijk maar dit is haar laatste dag samen met mij dus dat vind ik ook weer zo wat...... Zucht.



*sloft naar de keuken voor een bakkie pleur*
Alle reacties Link kopieren
ik ben mijn super behang project aan het uivoeren, iets meer werk als ik bedacht had (what's new bij sgaaaaaaaaaapie)
Alle reacties Link kopieren
goeiemiddag.



Nou zeg wat een rust hier!
Alle reacties Link kopieren
Tis inderdaad wel erg rustig hier (zeker in vergelijking met gisteren )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven