3000+ deel 62

24-08-2010 19:27 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is 3000+. Wees welkom maar wees geen troll





Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT



We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.







Happy new topic!
Alle reacties Link kopieren
Vervelend is dat hè Fries
Alle reacties Link kopieren
Nou idd! Ik ga even op nieuw opstarten.



tot zo!
Alle reacties Link kopieren
Zelfs opstarten duurt lang
Alle reacties Link kopieren
Ik ga even de afwasmachine uitzetten, kan ie effe afkoelen
Alle reacties Link kopieren
Nou idd, het opstarten duurt ook lang.



Maar ik ben er weer!
Alle reacties Link kopieren
nu eerst wat eten klaar maken.
Goeienavond!!!! Zo... mijn dag zit er ook weer op.. ik heb nogeneeens meer tijd om tussendoor op mn werk wat bij te lezen... het is daar veuls te druk!!



Gravinnetje voor je hoofdpijn. En ik ga ook niet naar je wijzen hoor



Apppel nieuwe laarzen... gaaf!!



Josje lekker bij de Oosterburen geweest... Schön!!



Freaky hard gesport... goedzo!!



Choco.. gefeliciteerd met je poesjes!!



Sg ctrl-c ctr-v aaaaaaaaapie_returns... ben je al klaar met je behang-quilt-project?



Friezzzz haaaai... nog wat leuks gedaan?



Ehhhhh.. sorry als ik iemand vergeten ben, ik vond dit rijtje al knap van me, myself and I
Die van mij is ook zo traag, kan niet eens op mn boerderie komen en mn beesten staan op springen!!



Eerst 1 peukie en dan lekker eten maken, gebakken aardappeltjes, cordon-bleu en apppelmoes (sorry Apppel)



En wat bezielt mij om bij thuiskomst van mn werk gelijk weer achter een beeldscherm te kruipen??
Alle reacties Link kopieren
Heel goed Bianca, jij dus lekker druk geweest op het werk? Gaat het al wat beter bevallen of nog steeds niet?
En ik reed net naar huis, maar het lampje van mn benzine brandde (vanochtend al). File bij de afrit dus ik kneep hem... nou was dat knijpen sowieso wel handig want ik moest ongelofelijk plassen.



Ik draaide de benzinedop er af en het was maar goed dat ik hem vast zat, er kwam zo'n luchtvlaag uit dat ie anders echt op de grond was gevallen en, mij kennende, onder de auto was gerold. Hij was echt leeg!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 25 En wat bezielt mij om bij thuiskomst van mn werk gelijk weer achter een beeldscherm te kruipen?? Hoezo verslaafd?
Josje... ik voel nog steeds wel dat dit niet iets is wat ik jaren zal willen doen, maar ik 'mag' steeds meer doen en leer steeds meer waardoor ik lekker zelfstandig bezig kan zijn. Dat maakt het wel leuk! Mn rook-maatjes leer ik nu ook een beetje kennen, en dat maakt het tijdens de rookpauzes wel heel gezellig!



Ik hou het dus met gemak vol tot het echt gaat kriebelen, en dan ga ik gewoon verder zoeken en kan ik ook nog kieskeurig gaan zijn op mn ouwe dag
En ik kan niet wachten tot het vanavond gaat regenen... heerlijk als je thuis zit en niet meer weg hoeft
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig dat het iets beter wordt. En het is inderdaad wel makkelijker om te gaan zoeken vanuit een baan. Volgens mij zijn wij rond dezelfde tijd van eigen baas naar loondienst gegaan of niet?
Alle reacties Link kopieren
Hee Bi!



Ik iets leuks gedaan?? Ik heb gewerkt, dat zegt genoeg toch??
Ja bij mij was het vlak voor mn zomervakantie, ben daar 2 juli ofzo gestart... en jij?



Wat voor bedrijf had jij eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
bami was lekker jos!

zelf gemaakt, ik hou niet van kant en klare meuk..
quote:Bianca40 schreef op 25 augustus 2010 @ 18:06:





En wat bezielt mij om bij thuiskomst van mn werk gelijk weer achter een beeldscherm te kruipen?? Zo verslavend is de 3000 dus
Goedenavond trouwens
Alle reacties Link kopieren
friez bi en chooc!
Ohhhh ja Friezzz... ik dacht dat jij nog vakantie had, maar nu weet ik weer dat je vertelde van je eerste chaotische dag na je vakantie



Zelfgemaakt is altijd lekkerder Appel.... maak jij weleens zelf Apppelmoes?
Haaaaai Bankje!!
Alle reacties Link kopieren
He Appel en Bankje.



Ik zit aan een vitale Bart met schwarzwalder ham, sla, geroosterde paprika, komkommer. Jummie!
quote:bankje schreef op 25 augustus 2010 @ 18:12:

[...]



Zo verslavend is de 3000 dus Yep!! Jullie schuld dus!!
Alle reacties Link kopieren
O dan ben ik toch wel wat eerder gestart Bi. Ik ben officieel op 1 mei begonnen, maar ben daarvoor al met wat uren gestart. In de gezondheidszorg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven