3000+ deel 62

24-08-2010 19:27 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is 3000+. Wees welkom maar wees geen troll





Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT



We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.







Happy new topic!
Alle reacties Link kopieren
Haai Bankje en Apppel
Alle reacties Link kopieren
Vakantie??? Dit is mijn tweede week alweer Bi! Ben al weer bijna aan vakantie toe1
Klinkt goed Friez.Ik had vanavond gebakken aard met sla en een stukje kip.
Alle reacties Link kopieren
Apppel, inderdaad is zelfgemaakte lekkerder. Maar daar had ik geen zin in vandaag. Ik bak er zelf een ei bij is dat ook goed?
Josje... dat wist ik niet! Maar liep het niet lekker en werk je nu wel in diezelfde branche?





*ben ondertussen eten aan het maken*
Eet smakelijk iedereen
Alle reacties Link kopieren
Hai allemaal
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam thuis te zitten met een burnout omdat ik alle stress niet meer aan kon. Tijdens het opbouwen van mijn uren kwam ik erachter dat ik als ik door zou gaan zo weer thuis zou komen te zitten.
Ik ga dit weekend naar een optreden van de Shoes
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk wist ik diep in mijn hart al wel dat ik geen ondernemer was, maar ja, ik was erin gerold. Eerder ondersteunde mijn vader mij qua boekhouding etc. nog, maar toen hij een jaar of zes geleden overleed, moest ik dat ook zelf doen.
Hoi MU
Alle reacties Link kopieren
Haai Mu
Alle reacties Link kopieren
nee bi, geen zelfgemaakte appelmoes hier
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het met jullie?
Ik begrijp het Josje... goed dat je die beslissing hebt genomen!



Haaaai MU...





ik heb straks een dilemma wat ik voor wil leggen, maar ga eerst ff eten oke?



Tot laterrrrr!!
Alle reacties Link kopieren
bah.. het huis waar Milly Boelen vermoord is staat te koop..
Alle reacties Link kopieren
Eind vorig jaar heb ik de moeilijke stap genomen om mijn zaak te gaan verkopen. Het loopt allemaal nog nu, het schiet voor geen meter op.
Alle reacties Link kopieren
Haai MU
Beetje moe,Ik ben steeds voor de wekker wakker (5uur ipv half6)
Alle reacties Link kopieren
Das goed Bi. Ik ben wel straks even eten met vriend en schoonzus, dus ben denk ik tussen zeven en negen niet hier te vinden
Alle reacties Link kopieren
smakelijk bi!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het nu trouwens supergoed naar mijn zin. Ik ben zo blij met mijn baan. Ik had dit veel eerder moeten doen.
Alle reacties Link kopieren
daar wil toch niemand wonen???
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me ook niet Apppel
Alle reacties Link kopieren
Ik ga even wat eten maken en het dan ook maar opeten

Tot straks!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven