Goed én goedkoop in huis..

woensdag 25 augustus 2010 om 20:50
Karwei verf is ook goed hoor. Daar heb je ook de A en de B merken. Verf van de hema ken ik eigenlijk niet. Ik ga toch liever naar een Karwei. Dan heb je nog keuzes uit kleuren. Die kun je daar samenstellen. Weet niet of dat ook bij Hema kan.
Hema heeft geen goedkope gordijnen in ieder geval. Ik vind het samen met het maken best duur. Geen hemawaardige prijzen zeg maar. Misschien dat je bij een tapijtboerderij beter kunt slagen voor gordijnen.
Hema heeft geen goedkope gordijnen in ieder geval. Ik vind het samen met het maken best duur. Geen hemawaardige prijzen zeg maar. Misschien dat je bij een tapijtboerderij beter kunt slagen voor gordijnen.
woensdag 25 augustus 2010 om 20:54
Action is ook erg goedkoop, aanbod uiteraard wel wat beperkt maar wel goedkoop.(juist rollers enzo)
probeer er achter te komen of iemand in je fam/ vriendenkring een pasje heeft van de bouwmaat, da's echt een stuk voordeliger dan de Gamma of Karwei.
Deze laatse 2 hebben hun folder online, las je wat nodig hebt dan kan je even kijken in de folders of dit misschien in de aanbieding ergens is. Dit geldt vast wel ook voor de praxis en hornbach.
probeer er achter te komen of iemand in je fam/ vriendenkring een pasje heeft van de bouwmaat, da's echt een stuk voordeliger dan de Gamma of Karwei.
Deze laatse 2 hebben hun folder online, las je wat nodig hebt dan kan je even kijken in de folders of dit misschien in de aanbieding ergens is. Dit geldt vast wel ook voor de praxis en hornbach.
woensdag 25 augustus 2010 om 21:01
woensdag 25 augustus 2010 om 21:03
Gordijnen worden pas goedkoop als je iemand kent die ze voor je kan maken (of als je ze zelf kunt maken natuurlijk). Dan haal je op de (lapjes)markt voor een prikkie prachtige stoffen en een klosje garen.
Maar gordijnen van de Ikea zijn ook niet duur en zien er volgens mij ook prima uit. Zo lang je niet dagelijks in je gordijnen gaat hangen...
Voor onze muren hebben wij Flexa gebruikt, maar ook Gamma-huismerk. In beide gevallen dekt het prima. Flexa in bijna wit en in een kleur. De huismerk-verf toevallig alleen in kleur. Bij de kleur hadden we zowel van duurder als van huismerk altijd twee lagen nodig. Houtwerk enzo voor binnen hebben we gewoon met huismerk gedaan. Ja, het moet twee keer maar het ziet er nu na vier jaar nog prima uit.
Maar gordijnen van de Ikea zijn ook niet duur en zien er volgens mij ook prima uit. Zo lang je niet dagelijks in je gordijnen gaat hangen...
Voor onze muren hebben wij Flexa gebruikt, maar ook Gamma-huismerk. In beide gevallen dekt het prima. Flexa in bijna wit en in een kleur. De huismerk-verf toevallig alleen in kleur. Bij de kleur hadden we zowel van duurder als van huismerk altijd twee lagen nodig. Houtwerk enzo voor binnen hebben we gewoon met huismerk gedaan. Ja, het moet twee keer maar het ziet er nu na vier jaar nog prima uit.
woensdag 25 augustus 2010 om 21:08
quote:Hemera schreef op 25 augustus 2010 @ 21:03:
En goede kwasten haal je gewoon bij de Gamma? Hoe weet je dat je goede kwasten hebt? (Tis de eerste keer dat ik verhuis en dit soort dingen ga doen. Heb er zin in hoor! Maar wil het graag goed doen enzo..)
Merk je aan de prijs
Maar je kan ook altijd even advies vragen, meot je wel zorgen dat je niet zo'n 16-jarig snotjong voor je hebt, maar iemand met een beetje verstand van zaken.
En goede kwasten haal je gewoon bij de Gamma? Hoe weet je dat je goede kwasten hebt? (Tis de eerste keer dat ik verhuis en dit soort dingen ga doen. Heb er zin in hoor! Maar wil het graag goed doen enzo..)
Merk je aan de prijs
Maar je kan ook altijd even advies vragen, meot je wel zorgen dat je niet zo'n 16-jarig snotjong voor je hebt, maar iemand met een beetje verstand van zaken.
woensdag 25 augustus 2010 om 21:09
quote:Jala5 schreef op 25 augustus 2010 @ 21:04:
haartjes die loslaten, dat doen bijna alle kwasten, de truuk is dat je voordat je gaat verfen je kwast een paar maal stevig langs een schuurpapiertje haalt, deze trekt de losse haren eruit. probleem gelijk een heeel stuk minder.Goeie tip. Maar goedkope kwasten blijven vaak haren loslaten, hoe vaak je ze ook over een stukje schuurpapier haalt.
haartjes die loslaten, dat doen bijna alle kwasten, de truuk is dat je voordat je gaat verfen je kwast een paar maal stevig langs een schuurpapiertje haalt, deze trekt de losse haren eruit. probleem gelijk een heeel stuk minder.Goeie tip. Maar goedkope kwasten blijven vaak haren loslaten, hoe vaak je ze ook over een stukje schuurpapier haalt.
woensdag 25 augustus 2010 om 21:13
woensdag 25 augustus 2010 om 21:18
Ik haal kwasten, rollers, terpetine bij de Action. Heb er zelfs voor boven de slaapkamers te verven witte lak verf van de Action...super goed.
Muurverf haal ik bij de Gamma of Karwei. Gewoon 1 van de goedkoopste potten.
Gordijnen haal ik van die kant en klare....bij de Ikea of Leen Bakker.
Veel succes
Muurverf haal ik bij de Gamma of Karwei. Gewoon 1 van de goedkoopste potten.
Gordijnen haal ik van die kant en klare....bij de Ikea of Leen Bakker.
Veel succes
woensdag 25 augustus 2010 om 21:31
Leuk een nieuw huis. Tenzij je tot de personen behoort die meteen voor zich ziet hoe het moet worden (en ook erg zeker is dat het zo uitpakt) zou ik voor goedkoop tweedehands gaan. Je kan dan later als je zeker weet hoe je behoeften zich ontwikkelen op je gemak je huis opnieuw gaan inrichten.
Behang van 32 euro de rol van je muur afscheuren omdat het toch anders uitpakt dan je dacht, of omdat je de ruimte toch een andere functie of sfeer wil geven, is geen prettige bezigheid.
Behang van 32 euro de rol van je muur afscheuren omdat het toch anders uitpakt dan je dacht, of omdat je de ruimte toch een andere functie of sfeer wil geven, is geen prettige bezigheid.
woensdag 25 augustus 2010 om 21:43
Gordijnen van de Kwantum worden gratis gemaakt.
En is er in alle prijsklassen.
Was voor de huiskamer nog geen 300 euro kwijt en echt zeer tevreden over de kwaliteit.
Op de bovenverdieping allemaal kant en klaar van de leenbakker a 20 euro per gordijn.
Kun je nog eens een nieuwtje voor kopen.
Verf en latex gebruiken wij van het praxis-merk, bevalt prima.
En is er in alle prijsklassen.
Was voor de huiskamer nog geen 300 euro kwijt en echt zeer tevreden over de kwaliteit.
Op de bovenverdieping allemaal kant en klaar van de leenbakker a 20 euro per gordijn.
Kun je nog eens een nieuwtje voor kopen.
Verf en latex gebruiken wij van het praxis-merk, bevalt prima.