3000+ deel 62
dinsdag 24 augustus 2010 om 19:27
Dit is 3000+. Wees welkom maar wees geen troll
Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT
We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Happy new topic!
Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT
We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Happy new topic!
woensdag 25 augustus 2010 om 23:11
Maar begin ook lichtelijk in de stress voor de vakantie te schieten":
nog 2 dagen werken, zaterdag hele dag weg tot 's avonds laat, wil nog wat mensen bezoeken, iig nog naar zoons, dingen kopen voor de vakantie, mijn kleding uitzoeken, e-reader kijken, spullen verzamelen en niks vergeten, bieb....pffff
nog 2 dagen werken, zaterdag hele dag weg tot 's avonds laat, wil nog wat mensen bezoeken, iig nog naar zoons, dingen kopen voor de vakantie, mijn kleding uitzoeken, e-reader kijken, spullen verzamelen en niks vergeten, bieb....pffff
woensdag 25 augustus 2010 om 23:36
woensdag 25 augustus 2010 om 23:44
Pop het is eerder dat dat gedoe me nog iets te vers in het geheugen ligt, en dat het voelt als een hak naar mij......
*ik die altijd een grote bek heeft over dingen maar dat in haar eigen leven heeft laten gebeuren. Ben blij dat mijn ogen open gegaan zijn zeg. En dat ik er nu achter ben dat het allemaal niet zo hoorde en dat het allemaal heel anders kan*
*ik die altijd een grote bek heeft over dingen maar dat in haar eigen leven heeft laten gebeuren. Ben blij dat mijn ogen open gegaan zijn zeg. En dat ik er nu achter ben dat het allemaal niet zo hoorde en dat het allemaal heel anders kan*
woensdag 25 augustus 2010 om 23:56
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 25 augustus 2010 @ 23:44:
*ik die altijd een grote bek heeft over dingen maar dat in haar eigen leven heeft laten gebeuren. Ben blij dat mijn ogen open gegaan zijn zeg. En dat ik er nu achter ben dat het allemaal niet zo hoorde en dat het allemaal heel anders kan*Beter laat dan niet Sgap.
*ik die altijd een grote bek heeft over dingen maar dat in haar eigen leven heeft laten gebeuren. Ben blij dat mijn ogen open gegaan zijn zeg. En dat ik er nu achter ben dat het allemaal niet zo hoorde en dat het allemaal heel anders kan*Beter laat dan niet Sgap.