3000+ deel 62
dinsdag 24 augustus 2010 om 19:27
Dit is 3000+. Wees welkom maar wees geen troll
Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT
We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Happy new topic!
Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT
We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Happy new topic!
donderdag 26 augustus 2010 om 09:34
Het regent, het regent, de poppedotjes worden nat.......
Bah, ik heb het echt heel erg druk en ik kan nu niet zoveel doen, moet nog tot 11:00 op de kinderen van lief zusje passen...
Heb al wel gestreken, kan het alleen nog niet opruimen...
Straks nog mijn fiets naar de fietsenmaker brengen, die moeten er even een bagagedrager op monteren en even een eerste onderhoudsbeurt geven.
nog even opfrissen straks en vanmiddag even snel langs vrienden, moet ook nog het toetje helpen voorbereiden en helpen met de chocoladecake.
Naja, als ik grote pop nu gewoon lekker leer koken hebben we daar straks profijt van
donderdag 26 augustus 2010 om 10:27
Floor
Sorry, wou je niet bezorgd maken.....
Wij waren toen het gebeurde heel erg geschrokken, en het is een vreemd zicht, ineens 1 tand eruit! maar de andere tand zat los en was scheef gaan staan dus waren we wel blij dat die er ook uit kwam.
Gelukkig is het maar haar melkgebit en krijgt ze over een poos nieuwe tanden!
Ben je al bij de tandarts geweest met haar?
Sorry, wou je niet bezorgd maken.....
Wij waren toen het gebeurde heel erg geschrokken, en het is een vreemd zicht, ineens 1 tand eruit! maar de andere tand zat los en was scheef gaan staan dus waren we wel blij dat die er ook uit kwam.
Gelukkig is het maar haar melkgebit en krijgt ze over een poos nieuwe tanden!
Ben je al bij de tandarts geweest met haar?
donderdag 26 augustus 2010 om 12:30
donderdag 26 augustus 2010 om 12:53
Idd de afspraak ging niet door. Baal er behoorlijk van want een nieuwe afspraak is wss pas over 2 weken. Bij een ander. Want ja, er is een wachtlijst van 2 maanden. Fuckers.
Maargoed ik ben heerlijk naast MM gekropen en heb uitgeslapen. Hij heeft me net wakker gemaakt, koffie stond klaar en er zitten broodjes in de oven
Maargoed ik ben heerlijk naast MM gekropen en heb uitgeslapen. Hij heeft me net wakker gemaakt, koffie stond klaar en er zitten broodjes in de oven