positiekleding
dinsdag 24 augustus 2010 om 13:40
over een tijdje zal ik er dan toch aan moeten geloven: het dragen van positiekleding
Aangezien er bij mij in de buurt niet zo veel winkels zijn die deze kleding verkopen (ik woon nu eenmaal niet in de buurt van een grote winkelstad en heb ook geen plannen daar binnenkort heen te gaan) vroeg ik mij af of jullie goede tips hebben om deze kleding online te kopen. Ben uiteraard al op de site van H&M en Esprit enzo geweest maar vond het beetje tegenvallen (stond niet zo veel op). Weten jullie nog leuke sites?
Aangezien er bij mij in de buurt niet zo veel winkels zijn die deze kleding verkopen (ik woon nu eenmaal niet in de buurt van een grote winkelstad en heb ook geen plannen daar binnenkort heen te gaan) vroeg ik mij af of jullie goede tips hebben om deze kleding online te kopen. Ben uiteraard al op de site van H&M en Esprit enzo geweest maar vond het beetje tegenvallen (stond niet zo veel op). Weten jullie nog leuke sites?
woensdag 25 augustus 2010 om 20:55
Ik ben helemaal blij met de positie outlet:
www.positie-outlet.nl
Ze krijgen heel vaak nieuwe dingen binnen, en sinds ik weet dat ze bestaan heb ik daar echt alles vandaan. Alles nieuw, niet dit seizoen maar dat maakt (mij) niks uit, en de helft van de prijs. Binnen een paar dagen heb je het binnen.
Verder heb ik heel veel via marktplaats gekocht, omdat ik al snel positie kleding nodig had en het allemaal duur is. Basics heb ik gekocht bij H&M maar echt veel hebben ze daar niet. En de duurdere merken zijn echt mooier, maar die kocht ik dus 2eh op marktplaats. Gewoon vragen hoe lang en zwaar iemand ongeveer is, dan kan het niet missen
Oh ja en mocht je echt iets heel moois zoeken, in Amsterdam zit een hele goede winkel bij het Gelderlandplein, Ruimschoots heet het. Daar heb ik een mooie jurk voor een bruiloft gekocht. Ze hebben daar ook goedkopere merken en heel duur.
Succes met shoppen!
www.positie-outlet.nl
Ze krijgen heel vaak nieuwe dingen binnen, en sinds ik weet dat ze bestaan heb ik daar echt alles vandaan. Alles nieuw, niet dit seizoen maar dat maakt (mij) niks uit, en de helft van de prijs. Binnen een paar dagen heb je het binnen.
Verder heb ik heel veel via marktplaats gekocht, omdat ik al snel positie kleding nodig had en het allemaal duur is. Basics heb ik gekocht bij H&M maar echt veel hebben ze daar niet. En de duurdere merken zijn echt mooier, maar die kocht ik dus 2eh op marktplaats. Gewoon vragen hoe lang en zwaar iemand ongeveer is, dan kan het niet missen
Oh ja en mocht je echt iets heel moois zoeken, in Amsterdam zit een hele goede winkel bij het Gelderlandplein, Ruimschoots heet het. Daar heb ik een mooie jurk voor een bruiloft gekocht. Ze hebben daar ook goedkopere merken en heel duur.
Succes met shoppen!
woensdag 25 augustus 2010 om 21:15
woensdag 25 augustus 2010 om 21:30
Ik heb tijdens mijn zwangerschap er echt een sport van gemaakt om vooral geen zwangerschapskleding te kopen, maar dingen die ik ook na mijn zwangerschap door kon dragen. Vaak ontkom je er niet aan met broeken (alhoewel ik ook een fijne harembroek van de H&M heb die zeer elastisch is, dus lekker voor mijn buik), maar vaak was het een kwestie van goed zoeken. Zo had ik een rok met elastische band en heel veel lange t-shirts. Zolang de stof maar wat mee rekt, kom je er best goed mee weg. Ik had ook veel jurkjes (ook van Esprit) die een taille hadden die net onder mijn borsten viel. Ideaal vond ik ook de lange t-shirtsjurkjes die ze bij de H&M verkopen, die vallen dan met je dikke buik wel korter, maar zijn dan lang genoeg om je buik te bedekken. Dus gewoon passen of het staat of niet! Voordeel van alles is dat ik het meeste nu gewoon door kan dragen en ik ook tijdens mijn zwangerschap mijn koopdrift niet hoefde in te houden
donderdag 26 augustus 2010 om 16:23
Alle leuke websites zijn genoemd hier! Ik ben zelf erg weg van Mama Licious. Is het mama merk van Vero Moda. En als je online shopt kun je alles heel goedkoop krijgen. Zo heb ik leuke truitjes voor 7 euro en een broek voor maar 23 euro. En de meeste dingen kun je na je zwangerschap nog prima aan hoor. Vind het zonde om je goede jurkjes en hempjes helemaal uit te laten rekken door je buik.
Enne kan iemand dat woord positiekleding even uitbannen? Vreselijk!
Enne kan iemand dat woord positiekleding even uitbannen? Vreselijk!
donderdag 26 augustus 2010 om 21:54
quote:Mapex schreef op 26 augustus 2010 @ 15:56:
Mocht iemand weten waar ze positiebroeken in lengtemaat 38 verkopen, dan hoor ik het graag!
(ik ben bang dat ik het komende half jaar alleen maar rokken zal moeten dragen nl )
Otto heeft broeken in extra lang. Bij mij zat het model niet goed, maar misschien heb jij er wel wat aan?
Ik heb uiteindelijk 2 broeken bij Miss Etam gekocht en daar de zoom uitgehaald (aan de binnenkant stukje band als nieuwe zoom, zodat je maximale uit de lengte haalt). Dat was voor mij lang genoeg, maar ik weet niet of dat voor jou voldoende is (heb zelf lengte 36). Andere tip is broeken met omslag kopen en dan zowel omslag als zoom eruit halen. Maar goed, die tips ken je natuurlijk al...
Mocht iemand weten waar ze positiebroeken in lengtemaat 38 verkopen, dan hoor ik het graag!
(ik ben bang dat ik het komende half jaar alleen maar rokken zal moeten dragen nl )
Otto heeft broeken in extra lang. Bij mij zat het model niet goed, maar misschien heb jij er wel wat aan?
Ik heb uiteindelijk 2 broeken bij Miss Etam gekocht en daar de zoom uitgehaald (aan de binnenkant stukje band als nieuwe zoom, zodat je maximale uit de lengte haalt). Dat was voor mij lang genoeg, maar ik weet niet of dat voor jou voldoende is (heb zelf lengte 36). Andere tip is broeken met omslag kopen en dan zowel omslag als zoom eruit halen. Maar goed, die tips ken je natuurlijk al...
vrijdag 27 augustus 2010 om 19:32
quote:Ikbenelfje schreef op 26 augustus 2010 @ 21:54:
[...]
Otto is volgens de maten op de website nog te kort Maar idd, misschien iets met een flinke zoom.
Dank je wel iig
Mocht iemand anders nog tips hebben hoor ik het graag!
[...]
Otto is volgens de maten op de website nog te kort Maar idd, misschien iets met een flinke zoom.
Dank je wel iig
Mocht iemand anders nog tips hebben hoor ik het graag!
dinsdag 7 september 2010 om 11:48
Ik heb beide keren bijna geen zwangerschapskleding hoeven dragen.
Ik had alleen maar een klein buikje,en kocht gewone stretch jurken in maat 42 ipv 38.
Ik had wel 1 positie jeans van de h&m gewoon maat 38.
Buikbanden waren veel te groot, en vind/vond ik ook heel erg suf.
Het enige wat veel geld gekost heeft waren bh's.
Mijn borsten waren groter dan mijn hoogzwangere buik!
Maar ik ben beide keren ook maar 6 kilo aangekomen,niet helemaal standaard hoor.
Ik had alleen maar een klein buikje,en kocht gewone stretch jurken in maat 42 ipv 38.
Maar ik ben beide keren ook maar 6 kilo aangekomen,niet helemaal standaard hoor.
maandag 13 september 2010 om 12:22
quote:boysmum74 schreef op 07 september 2010 @ 11:48:
Maar ik ben beide keren ook maar 6 kilo aangekomen,niet helemaal standaard hoor.Zaten die jurken dan niet heel raar bij je schouders?
Maar ik ben beide keren ook maar 6 kilo aangekomen,niet helemaal standaard hoor.Zaten die jurken dan niet heel raar bij je schouders?