positiekleding
dinsdag 24 augustus 2010 om 13:40
over een tijdje zal ik er dan toch aan moeten geloven: het dragen van positiekleding
Aangezien er bij mij in de buurt niet zo veel winkels zijn die deze kleding verkopen (ik woon nu eenmaal niet in de buurt van een grote winkelstad en heb ook geen plannen daar binnenkort heen te gaan) vroeg ik mij af of jullie goede tips hebben om deze kleding online te kopen. Ben uiteraard al op de site van H&M en Esprit enzo geweest maar vond het beetje tegenvallen (stond niet zo veel op). Weten jullie nog leuke sites?
Aangezien er bij mij in de buurt niet zo veel winkels zijn die deze kleding verkopen (ik woon nu eenmaal niet in de buurt van een grote winkelstad en heb ook geen plannen daar binnenkort heen te gaan) vroeg ik mij af of jullie goede tips hebben om deze kleding online te kopen. Ben uiteraard al op de site van H&M en Esprit enzo geweest maar vond het beetje tegenvallen (stond niet zo veel op). Weten jullie nog leuke sites?
dinsdag 24 augustus 2010 om 13:45
Ik heb zelf geen positiekleding op internet gekocht, omdat ik het toch lastig vind. Je hebt ineens andere maten, dus passen is dan toch het beste.
Kun je niet een keer een dagje gaan shoppen in een grote stad? Lekker dagje uit met je zus of vriendin ofzo. Is gezellig hoor, en je komt geheid met heel wat spullen thuis.
Ik heb trouwens kleding gekocht bij o.a. C&A, Prenatal, La Lignia en Miss Etam.
Kun je niet een keer een dagje gaan shoppen in een grote stad? Lekker dagje uit met je zus of vriendin ofzo. Is gezellig hoor, en je komt geheid met heel wat spullen thuis.
Ik heb trouwens kleding gekocht bij o.a. C&A, Prenatal, La Lignia en Miss Etam.
dinsdag 24 augustus 2010 om 13:55
www.bellyfashion.nl
Snelle en goede service vond ik. Ik heb wel bewust besteld bij iets wat bij mij in de buurt zat, omdat ik het met positiekleding erg moeilijk vond om de maat in te schatten en ik bestelde ivm fulltime baan, dan kon ik evt bij niet passen in t weekend even naar de winkel zelf.
Zo had ik bij Esprit een spijkerbroek maat 36 en bij H&M 42 nodig.
Snelle en goede service vond ik. Ik heb wel bewust besteld bij iets wat bij mij in de buurt zat, omdat ik het met positiekleding erg moeilijk vond om de maat in te schatten en ik bestelde ivm fulltime baan, dan kon ik evt bij niet passen in t weekend even naar de winkel zelf.
Zo had ik bij Esprit een spijkerbroek maat 36 en bij H&M 42 nodig.
dinsdag 24 augustus 2010 om 14:03
Ik heb juist wel veel besteld via internet. Bij esprit kun het kosteloos terugsturen, dus je kunt makkelijk 2 maten bestellen. Wel valt het me op dat positiekleding vaak groter valt, dus ik heb nu vaak 38 i.p.v. 40. Verder heb ik ook veel geleend, je hebt het immers maar zo'n korte tijd nodig. En inderdaad, de Hema is een goede.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
dinsdag 24 augustus 2010 om 14:19
Mama-licious is inderdaad leuk, maar ik vind de kwaliteit niet super, de stof wordt snel pillig. Maar goed, het kost ook niet zoveel in vergelijking met sommige andere merken.
Weet iemand toevallig vanaf wanneer de winterjassen te koop zijn?
Verder heb je online: www.Goodmoodmom.nl/Zwangerschapskleding
www.mamaenzo.nl/zwangerschapsmode
www.hipenzwanger.nl
www.babyonboard.nl
Weet iemand toevallig vanaf wanneer de winterjassen te koop zijn?
Verder heb je online: www.Goodmoodmom.nl/Zwangerschapskleding
www.mamaenzo.nl/zwangerschapsmode
www.hipenzwanger.nl
www.babyonboard.nl
dinsdag 24 augustus 2010 om 14:39
ik zit nu op de wehkamp-site met Mama-licious. 18 pagina's met kleding, dus denk dat ik hier wel wat leuks tussen zal kunnen vinden.
Winterjassen, ja, daar zit je ook nog mee. Heb nu best een wijde jas, maar of ik die kan blijven dragen? Wel een duur grapje om speciaal een winterjas aan te schaffen voor zo'n korte tijd.
Winterjassen, ja, daar zit je ook nog mee. Heb nu best een wijde jas, maar of ik die kan blijven dragen? Wel een duur grapje om speciaal een winterjas aan te schaffen voor zo'n korte tijd.
dinsdag 24 augustus 2010 om 14:49
Ik ben half november uitgerekend en hoop eigenlijk dat ik het zonder winterjas ga redden. Ik ben dan natuurlijk met verlof, dus helemaal tiptop hoef ik er dan ook weer niet uit te zien. Ik heb een gore tex jas en met een fleece eronder is die warm genoeg, mits het niet - 30 wordt. Alhoewel ik het de vorige keer super warm had aan het eind van mijn zwangerschap.
Tulpje, je zou ook eens op mp kunnen kijken.
Tulpje, je zou ook eens op mp kunnen kijken.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
dinsdag 24 augustus 2010 om 14:58
Of je een nieuwe winterjas nodig hebt, hangt er ook vanaf af wanneer je bent uitgerekend. Ik ben nu 7 maanden zwanger en pas mijn zomerjack (sportjack) en mijn trenchcoat-achtige jas (zonder ceintuur, dat staat nu zo raar) nog steeds. Dat zal over twee maanden niet meer lukken, maar dan vind ik het ook niet zo heel erg om tijdelijk een jack van mijn man aan te hebben.
Maar goed, dat is natuurlijk ook helemaal afhankelijk van hoe je groeit...
Ik heb overigens mijn broeken bij Miss Etam en H&M gekocht. Dat kost niet al te veel en ik heb er ook niet meteen enorm veel gekocht, want je draagt het toch maar kort. Ik merk nu dat ik vooral jurkjes/rokken met leggings draag. Dat zit nu veel lekkerder en dat rekt ook veel langer mee.
Maar goed, dat is natuurlijk ook helemaal afhankelijk van hoe je groeit...
Ik heb overigens mijn broeken bij Miss Etam en H&M gekocht. Dat kost niet al te veel en ik heb er ook niet meteen enorm veel gekocht, want je draagt het toch maar kort. Ik merk nu dat ik vooral jurkjes/rokken met leggings draag. Dat zit nu veel lekkerder en dat rekt ook veel langer mee.
woensdag 25 augustus 2010 om 16:17
Herkenbaar! Ik ben ook op zoek. Ik heb al in winkels gekeken en op internet, maar ik kan alleen geen kleinere maten vinden. Ik heb normaal maat 34. Heeft iemand misschien nog een suggestie?
Oja, Mamalicious vond ik in het echt groot uitvallen, dus mocht je die op internet gaan bestellen, dan kun je misschien een maatje kleiner overwegen?
Oja, Mamalicious vond ik in het echt groot uitvallen, dus mocht je die op internet gaan bestellen, dan kun je misschien een maatje kleiner overwegen?
woensdag 25 augustus 2010 om 16:38
quote:MissMD schreef op 24 augustus 2010 @ 13:55:
www.bellyfashion.nl
Zo had ik bij Esprit een spijkerbroek maat 36 en bij H&M 42 nodig.Goeie site is dat! En goedkoop.
www.bellyfashion.nl
Zo had ik bij Esprit een spijkerbroek maat 36 en bij H&M 42 nodig.Goeie site is dat! En goedkoop.
woensdag 25 augustus 2010 om 16:46
quote:Baudolino schreef op 25 augustus 2010 @ 16:36:
Noppies heeft mooie spijkerbroeken in maat 34.
Klopt! Erg fijne broeken, en goede kwaliteit. Wel wat duurder dan bijv. Mamalicious.
Mijn ervaring is alleen wel dat ook Noppies redelijk groot valt. Ik heb normaal maat 36/38, en bij mij zaten de Noppies broeken in maat 34 nog ruim.
Noppies heeft mooie spijkerbroeken in maat 34.
Klopt! Erg fijne broeken, en goede kwaliteit. Wel wat duurder dan bijv. Mamalicious.
Mijn ervaring is alleen wel dat ook Noppies redelijk groot valt. Ik heb normaal maat 36/38, en bij mij zaten de Noppies broeken in maat 34 nog ruim.