3000+ deel 62

24-08-2010 19:27 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is 3000+. Wees welkom maar wees geen troll

Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT

We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!

* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

Happy new topic!
Welkom terug Cour. Heb je een leuke dag gehad?
Sjezusss, wanneer is de regen eindelijk op?
He floor, heb je mijn post nog meegekregen? Jij hebt er vast wel iets op te zeggen *hoop dat je dat wilt*
Waar kan ik hem vinden Chooc?
Ik heb het gevonden. Ik ga er even over nadenken ok?
Hallo iedereen!
goedemiddag

pffffff weekend! Wat een k*tweek op therapie zeg

Chooc, ik ga er ook even over nadenken
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Ik moet nog een halve dag en dan weekend!
mijn eerste vakantie week zit er alweer bijna op.... snik
Hee sgaapie. Ja het gaat snel met al die vrije dagen.

Choco... ik ken je natuurlijk IRL ook niet... ik vind je ook een stuk positiever overkomen dan voorheen. Wat me wel opviel was wat je een weekje geleden zei (die avond dat manlief zn koffier ging inpakken en jij zo gemeen niets deed ) dat het uiterlijke schijn was, die vrolijkheid. Dat je je in werkelijkheid helemaal niet zo goed voelde. Misschien kun je daar wat mee?

Over tandjes:

Stiefzoon rende ooit achter zijn zus aan... zus bukte om onder een slagboom door te kunnen... stiefzoon niet en.. KDENNGGG!!! Twee voortandjes er uit... heeft ongeveer tot z'n 8ste jaar geduurd voordat ie weer tandjes had.

Ehhh.. ik ga zo een vette hap eten, dan naar de pedicure en daarna kom ik weer ff terug bij jullie!

Even een berichtje tussen het koken door.....

Het gaat voor geen meter, grote pop kan zich blijkbaar niet genoeg concentreren dus ik sta alles alleen te doen, frustratie alom dus.....

Maar goed, het voorgerecht was heerlijk en de vegetarische lasagna staat in de oven, toetje staat ook al klaar en de arretjescake staat in de koelkast!

Volgende keer laat ik haar 1 gerecht zelf maken en de rest doe ik zelf, 3 gerechten en een tussendoortje is wat hoog gegrepen misschien...... (al had ze dit zelf bedacht)
Jammer pop maar aldoende leert men!

Ik zit te twijfelen HIH had enorme hoofdpijn en slaapt nu net. Maar ja nu staat het eten al een tijdje koud te worden weet niet of ik hem wakker moet maken of niet.
haai Pop, Bi en IBI.

Ik ga even wat eten klaarmaken.
Ik was ff film kijken.

Jazeker Bi, dat neem ik ook echt mee in mijn evaluatie.

Ik voel me gemixt. Aan de ene kant gaat het goed, voel me goed. Aan de andere kant niet.

Als ik stop met de medicijnen (wat uiteindelijk gaat lukken) en met therapie is het zo definitief. Dan moet ik weer werken en een normaal leven leiden. Wat nou als dat me niet lukt? Als die faalangst en negativiteit weer tevoorschijn komt, dan heb ik weer gefaald. En los daarvan, als ik werk willen we een huis kopen. Als het dus misgaat hebben we wel een hypotheek.

Het klinkt heel erg, ik weet het zelf (wat ik nu ga zeggen). Ik heb gisteren uitgesproken op therapie dat ik het wel best zo vind. Nu hebben mensen mindere verwachtingen van me, nu als iets verkeerd/fout/mis gaat kan ik dat op mn ziekte schuiven. En ik vind het vreselijk dat ik zo denk. Hopelijk kan ik dat veranderen, het schijnt een *hoe noem je dat?* voorkombaar verschijnsel te zijn. Maar ik walg dat ik dat denk. Maar aan de andere kant lijkt het me te gek.

Stom eigenlijk. En ook heel triest.
@ Chooc.

Mop. Don't worry. Je komt er wel, want je bent al heel ver!

Pop, het water loopt me in de mond bij het woord arretjescake ,hoe maak jij die? Ik heb al verschillende recepten geprobeerd maar ik krijg nooit die aparte smaak. Ik durf geen rauwe eieren te gebruiken.

Hoe gaat het hier?
Zo, ik ben ook weer thuis van het werken en uit de file
Zo lekker even friet halen (nou ja, vriend gaat het halen)
Morgen nog 1 dagje werken en dan alweer weekend. Het is wel een beetje rustig op het werk, dus heb lekker veel administratie weggewerkt. Heerlijk als dat klaar is
Ik weet niet hoe het daar gaat MU, maar hier gaat het goed

Pff latertje dus Jos. Veel extra files?
Oh ja, choco, je wilde weten wat haptotherapie doet. Het heeft mij heel bewust gemaakt van mijn gedrag en doordat je bewust daarvan bent, kan je het ook veranderen (als je het wilt en als het nodig is)
Ach Fries, ik moest werken tot zes uur, dus eer ik dan weg ben is het kwart over zes en toen was het drukker dan anders dus in plaats van een half uur drie kwartier onderweg geweest
Ik zal je straks wel even wat voorbeelden mailen (ik vind het niet zo prettig om het hier neer te goien), oké?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven