Rammelende eierstokken DEEL 2

08-04-2010 09:46 2508 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten

xx

NaamLeeftijdSTART..!!N.O.D.ZwangerWanneer uitgerekendNukje33April/Mei 201029 maart 2011janine2000131April 2010 31 januari 2011Boefje29December 2009 18/09/10Frutje30Augustus 201031 augustusPipo31Oktober 2010Verkademeisje30Januari 2010 19/11/2010Assie7831Begin 2011Orchis29begin 2011Orchid34Begin 2010 12-12-10Lavender 32?Spingstof29December 2010Moimoi29April 201026 juniMoos8623juni/juli 2010?Minie86 (gaat voor de tweede)23augustus 2010Meis, 9 sep 2009Hofje7732??[/quote]
Zooo ben ik weer :-)!! En...... ik zie weer eigenlijk niets... Dus ik ga er maar vanuit dat ik gewoon niet zwanger ben... Ergens ben ik wel heel opgelucht!!! Heb weer ontzettend lopen klooien met die test dus ik denk sowieso niet dat die dingen voor herhaling vatbaar zijn haha!! Volgende keer maar of een digitale of eentje die gewoon wat handiger is in gebruik!!!

Daarnaast ook nog steeds geen enkel spoortje van ongesteldheid. Gisteravond heel erg veel steken gehad in mn onderbuik, dus dacht van nou daar komt het, maar helemaal niets... Verder nog steeds misselijk en waanzinnig moe, maar verder geen buikpijn meer nu... Erg hoe je lijf je dan voor de gek kan houden he?! Hoop maar dat alles snel op gang komt :-)!!!

@ Assie: Dat vind ik ook heerlijk altijd, lekker met een vriendin daarover kunnen praten!! Hier twee vriendinnen met kleine kinderen en vind het altijd heerlijk als zij er zijn!! Ik vertel ze niet alles, maar vraag ze wel superveel!! Ze weten in elk geval wel hoe graag ik het zou willen!!!

@ Nukje: Fijn om jouw ervaring te lezen!! Ik kan het heeel moeilijk inschatten, maar denk echt dat t hier ook zo ongeveer zo zou gaan... Ben super benieuwd naar je echo vanmiddag en ga heel erg voor je duimen dat alles gewoon goed is en dat je gewoon kunt genieten zonder je druk te maken om het wel of niet aanwezig zijn van de kwaaltjes!!!

Verder gister nog wel goed gesprek gehad. Ging min of meer toevallig... Ik heb te horen gekregen dat ik vanaf oktober een andere, betere en leukere baan kan krijgen. Wel een baan die super druk gaat worden, met meer verantwoordelijkheid enzo... Kortom niet een baan waar je zwanger in wil stappen ook eigenlijk... Romoman zei vervolgens: Wow das helemaal super, dan kunnen we goed gaan sparen en dan hebben we straks snel geld bij elkaar voor een mooi huisje met tuin en een heel lief kindje van ons twee! Ahw toch wel lief he?!
@ Janine: Goed om te horen hoe het met je gaat!! En logisch dat de spanning er nog is... Maar zolang de omtrek van je buik gelijk blijft is er niets aan de hand toch?! Wanneer is je volgende controle precies?! Duimen dat alles gewoon goed komt!!!

Tja, ik denk dat ik mijn streep ook nauwelijks een streep kan noemen eigenlijk... In de test stond dat ik m alleen af mocht lezen na 5 min en dan weg moest gooien... Dat was gister en vandaag was t eigenlijk precies zo, dus denk niet dat t wat is :-)! Wie weet als er nog niets gebeurt dat ik dan maandag of iets nog een keer test met een andere test!! Zou toch ook wel erg snel zijn, na 1 maand!
@romo: raar lijf... Nou ja, even afwachten en dan merk je het vanzelf. Ongesteld of toch nog een streep over een paar dagen.

Gaaf ook van die baan! Dan stel je de boel eventjes uit, maar dan heb je een betere situatie, en je vent ziet het ook zitten. Mooi!

@janine: mooi zo! Goed in de gaten houden en voor het voor de rest gezellig hebben.

@nukje: succes met de echo!

Ik heb gister ook gezellig met een vriendin over 'grote mensen dingen' gepraat. Trouwen, kinderen krijgen en zo. Zij wil graag trouwen, en daar had ze ook al over nagedacht. Ze wil ook wel ooit kinderen, maar ze vond dat ze nog tijd genoeg had. Toen heb ik haar eventjes voorgerekend (wat het bij de mannen ook altijd goed doet ) dat als ze volgend jaar zomer gaat trouwen, ze dan 31,5 is, en als ze daarna een keer aan kinderen gaat denken, ze 32 als ze er voor gaan, en ze misschien wel pas 34 is als ze dat kind ook werkelijk in haar armen heeft liggen.

Zij had net als onze kerels het naieve idee dat als ze op haar 32ste aan kinderen zou gaan denken, dat ze die dan ook a la minute in haar schoot geworpen zou krijgen...

Nou ja, als je dit topic leest kan dat ook wel, maar daar gaan we toch maar niet van uit!

Pfff, net verstandskiezen eruit laten halen. Daar ga ik nog flink last van krijgen, want de onderste wilde niet zo, daar hebben ze mijn halve kaak voor moeten wegboren :(
@ Orchis: Vervelend zeg van je verstandskiezen!!! Romoman had dat ook, zou 10 min duren en dat wilde toen ook niet... halve kaak idd weggeboord... Blegh, sterkte!!!!!!!!!!

En hoe reageerde die vriendin daarop? Dat het ook wel eens een tijdje kon gaan duren? Je hebt natuurlijk wel de hoop dat het meteen lukt als je het wil, maar dat is echt lang niet voor iedereen weggelegd... Zo ben ik nu wel aan t testen 'want het kan ook in 1 keer', maar voor hetzelfde geld ben ik ook nog jaren bezig... aan de andere kant maar goed soms dat je dat niet weet!! Alleen wel goed om daar in je eventuele lange termijnplanning ook ergens wel rekening mee te houden...
@Romo: Ja, die vriendin reageerde wel een beetje geschokt. Ze wil eigenlijk nu nog geen kinderen, en wilde dus nog even een aantal jaar haar kop in het zand steken. Maar nu zag ze in dat ze toch eigenlijk wel eerder 'moet' beginnen dan ze had gedacht.

Klinkt mannelijk he?
hoi hoi,

@janine: wat fijn dat je buik steeds gelijk blijft.

dat is in elk geval positief.

@romo: blijft spannend zo. Lijkt mij dat zolang het niet op gang komt je toch steeds het gevoel hebt dat er iets niet klopt. hoop voor je dat ie snel doorzet

en gefeliciteerd met de baan.

@pipo: hoe lang nog tot de grote dag?

@orchis: wat naar zeg van je verstandskiezen. hoop voor je dat je er niet de hele dag last van hebt.

Het is wat dat je tegenwoordig eigelijk ookal aan vrouwen uit moet gaan leggen hoe het zit met het vrouwelijke lichaam

word dan toch wel tijd dat ze op scholen misschien de biologielessen maar weer eens aan moeten gaan passen.

een combinatie van hoe voorkom ik zwangerschappen tot mijn dertigste en daarnaast hoe houd ik mijn lichaam in conditie om na mijn dertigste nog op een prettige manier zwanger te raken.

@nukje: veel plezier bij de vk vandaag. eindelijk een bevestiging van je zwangerschap.

een van de plannen bij ons is in elk geval dat we allebei moeten gaan solliciteren. een van ons tweetjes zal uiteindelijk bij defensie weg moeten. het is in ons vakgebieden nl niet mogelijk om parttime te werken.

Ben er dus gelijk maar mee begonnen.
@ Orchis: Ja idd nogal mannelijk ;-)!!

@ Lavender: Ja, weet niet zo goed wat ik ermee moet, maar goed ben pas net gestopt met de pil dus het zal wel allemaal ff flink ontregeld zijn!!! Komt vast goed :-)!!! Heb je een idee wat je nu voor iets anders wil gaan doen?! Spannend hoor!!
Hoi meiden,

bedankt voor alle lieve berichtjes over Boefbabies kamertje!! Ik loop er inderdaad de hele dag even binnen. Zaterdag ben ik alweer 37 weken. Vanaf dan kan hij zich elk moment aandienen....de meeste babies worden tussen week 37 en 42 geboren. En natuurlijk krijgen jullie foto's te zien...als eerste baby van dit topic zal ik wel moeten he!!!! En dat vind ik ook heel leuk natuurlijk hoor....

Ik had verwacht dat nu ik vrij zou zijn dat ik heel veel op het forum rond zou hangen maar ik zit in een soort coconnetje. Ik lees wel elke dag mee hoor....maar reageren kost me op de één of andere manier meer moeite. Ben in mijn hoofd voornamelijk met babyboef en schoonmaken enzo bezig....Vind het daarom lastig om op iedereen te reageren en er komen ook zoveel nieuwe bij!!!! Maar nogmaals....ik hou wel alles in de gaten hoor....

@ Janine: Komt vast goed!!!

@ Nukje: Spannend...vandaag je eerste echo?

@ Pipo: Ben benieuwd hoe het gaat met baan van Pipoman. En wat lief dat hij in gemeenschap van goederen wil trouwen.

@ Romo: ik deed 4 dagen voor NOD een test van het Kruidvat en daar had ik ook een ministreepje na een tijdje. Heb die test zowat helemaal uit elkaar gehaald hahaha. Toen maar een digitale gekocht en ik was toch echt (in één ronde) zwanger.... Haal nou maar een digitale en hou ons vooral op de hoogte!!!

Gr. Boefje
Haha Boefje, wat een leuke post van je :)!!! Kan me voorstellen dat je in je hoofd met van alles en nog wat bezig bent en dat hier reageren nu niet meteen het eerste is waar je zin in hebt!!! Zooo spannend dat het bij jou straks elk moment kan gaan gebeuren!!! Is je huis er al helemaal klaar voor ;)?!

En wat betreft die test, ik wacht nog even af omdat ik nu echt niets van die test kan maken en als ik nog een test nodig heb dan komt er zeker een digitale; veel handiger!!

Oh klein vraagje nog: had jij toen je testte ook klachten of was het meer omdat je ongesteldheid uitbleef?? Pff ben dr veel te veel mee bezig merk ik wel...
@ Romo: ik had geen klachten...en het was 4 dagen voor NOD dus ik had nog gewoon ongesteld kunnen worden. Ik had meer last van verschrikkelijke, onbedwingbare testdrang nieuwsgierigheid
Haha tja dat kan natuurlijk ook :-D en nog raak ook gelijk... wow!!
@ Lavender: ik zal je eens iets mafs vertellen: we zijn allebei biologielerares! Ik stond er ook wel van te kijken dat ze zo'n plank voor haar kop heeft.

En ik besteed er idd wel aandacht aan in mijn lessen. Dan krijg ik natuurlijk altijd de opmerking: mevrouw, wilt u geen kinderen? u wordt wel oud hoor!

@Boefje: lang leve de nesteldrang! Wij zijn ook niets meer dan dieren, voortgedreven door onze instincten
@orchis: zit nu even met open mond naar het scherm te staren.

wel supergoed dat je er aandacht aan besteedt ookal zijn het nog kinderen. Het is en blijft een stukje bewustwording

Ik zou me trouwens wel opgelaten voelen als ze zo´n opmerking zouden maken, maar anderszijds leven ze dan ook wel met je mee

@boefje: lekker je eigen ding doen.

zodat je straks als babyboef er is je helemaal zeker weet dat alles zo is als jij dat wilt
@ Lavender: jeetje, wat bizar dat het bij defensie niet mogelijk is om parttime te werken, dat wist ik helemaal niet. Wel goed dat je er nu al over nadenkt en op zoek gaat, ik vind dat je jezelf goed aan het voorbereiden bent. Nu nog een positieve instelling van Lavenderman en jullie zijn er klaar voor .

@ Romo: ja, het zou goed kunnen dat je lichaam je voor de gek houdt. Al is dat een rare uitspraak, want uiteindelijk doe je het zelf - het zit tussen je oren. Normaalgesproken dacht je er niet bij na als je een keer mega-moe was, maar nu... Het grappige was (en dit gaat misschien zweverig klinken, maar ik meen het echt) dat ik de week voor mijn NOD ineens heel ontspannen was, ik voelde me goed, blij, rustig, happy. En op m'n NOD dacht ik ineens "misschien ben ik wel gewoon zwanger". Raar he?! De twee maanden daarvoor was ik er iedere keer zo zenuwachtig over geweest, terwijl ik toen allerlei dingen dacht te voelen.

@ Janine: fijn dat je je goed voelt. Al blijft het moeilijk om ontspannen te zijn, terwijl je je diep vanbinnen toch zorgen maakt. Goed dat je het zelf zo kunt relativeren. Het komt vast allemaal goed!!

@ Orchis: ow, succes met je verstandskiezen (of het ontbreken daarvan ). Een pretje is dat niet.
En dan nu het goede nieuws: Baby-Nuk is alive and kickin' !!!

Het gaat allemaal goed! We konden zelfs de armpjes en beentjes al zien bewegen, wat een bijzonder moment! Er is nu zo'n last van m'n schouders gevallen. Het blijkt dat ik een week verder ben dan gedacht, en de officiele datum waarop ik ben uitgerekend is nu 23 maart 2011.

Jeeeeehhhh! Ik ben zwanger, gezond en helemaal happy!!
@ Nukje: Dankjewel voor je berichtje!! Is fijn om te lezen :-)! Ik weet van mezelf dat ik altijd heel erg bezig ben met wat ik wel en niet voel dus dat het tussen mn oren zit dat kan goed kloppen! En inderdaad al die zogenaamde 'kwaaltjes' (die je wel echt voelt..) ga je dan makkelijk koppelen aan... Nou ja, ik wacht het rustig af :-)! Hoop gewoon dat alles weer op gang komt, ook zodat je weet dat alles wel nog 'werkt'. Heb al met al 5 jaar de pil geslikt en daarvoor had ik een hele regelmatige cyclus...

Hoe is het verder met jou?
Nukje: Suuuuupeeer!!! GEFELICITEEEERD :D!!!! Wow wat moet dat een mooie bevestiging zijn om alles te zien en te weten dat het goed gaat!!!! Ga er maar heeeeeel erg van genieten!!!
Wat fijn zeg nukje. Nu lekker gaan genieten van je zwangerschap!

Nukje: gefeliciteerd!!!! Heel gaaf. Mijn schoonzusje is 29 maart uitgerekend. Leuke babyperiode.

Romo: het kan idd even op zich laten wachten de menstruatie. Hopelijk komt het snel weer op gang. Bij mij was het na 16 jaar pil op dag 26 weer raak. Ben wel benieuwd hoe het ronde 2 zal zijn......soms duurt het een half jaartje voordat er weer een normaal ritme in zit. Wat een gedoe he!

Zo, snel weer aan het werk......het is weer druk! Fijn
Dankje voor de bevestiging Assie!! Blijft toch maar raar allemaal, maar goed kan niets anders doen dan gewoon maar wachten :-)!!

Jij veel succes met werken!!!!
@nukje: wat heerlijk!!! Lekker van genieten, van de wetenschap dat alles goed gaat!

Met m'n kaak gaat het wel OK gelukkig. Maffe ervaring, beetje pijn die met de pijnstillers (tot nu toe) goed uit te houden is. En een hele stoere mannelijke kaaklijn aan een kant
@Nukje Fijn zeg dat je je baby nu echt gezien hebt! Bijzonder moment.

@Romorantin: 'Geen bloed geeft moed' zeg ik altijd maar

Een negatieve test zegt niet dat je niet zwanger bent. Misschien heb je nog te weinig HCG in je urine.

Spannend hoor.

Je kan jezelf ook echt zwanger 'denken' daar ben ik het wel mee eens.

Ik ben er denk ik ook teveel mee bezig, met dat temperaturen enzo. Daar snap ik ook niets van, want volgens mijn grafiek heb ik afgelopen maand niet eens een eisprong gehad! Ik was ook niet zwanger geworden, dus dat zou ook best kunnen.

Nouja ik weet het ook niet, we doen in ieder geval weer erg ons best en dan zal het vast wel weer een keer raak zijn, hoop ik!
Nukje, super!! Gefeliciteerd! Fijn zeg, dat je nu een stuk zekerder bent, het hartje klopt, je kindje beweegt. En het zit er dus ook echt, je hebt nu bewijs

Janine, zou jij weer een nieuw topic willen starten, of staat je hoofd er nu niet zo naar? Snap ik ook prima hoor, dan doet iemand anders het. Maar jij had zo'n mooie tabel gemaakt Nog maar 3 berichten, dan is dit vol! Nieuw topic, nieuwe zwangeren, toch?
ehmmm ja, misschien wil iemand anders dat gaan doen.. tabel kun je gewoon knippen en plakken he..!

wie o wie? ik ga voor assie, die is hier zoooo regelmatig haha

verder net de verloskundige gebeld want ik voel me wel goed, maar bezorgd .. buik voelt bij kleine inspanning wat vol en gespannen aan.. maar dat was normaal. Als ik meer harde buiken had dan nu en langer dan een paar uur moest ik maar terugbellen. pffffff, wat zou ik blij zijn als het volgende week woensdag is.

Nukje!!! wauw.. zo'n kleine die al aan het bewegen is.. mooi om te zien!! gefeliciteerd met kleine Nuk
http://www.telegraaf.nl/v ... en_kind_en_wel_nu___.html

leuk leuk!! goeie tips ook!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven