goede raad nodig
vrijdag 27 augustus 2010 om 19:18
Hoi lieve meiden,
Ik heb een half jaar van een jongen niets gehoord, had met hem gekust en was super gezellig (we waren beiden best verliefd) maar daarna een stilte, was er best kapot van en wist me geen raad. En nu eigenlijk nog steeds niet, krijg ik ineens een mailtje dat hij met me wil afspreken. Ik snap er niets van hoe kan ik dit soort dingen aanpakken??
Ik heb een half jaar van een jongen niets gehoord, had met hem gekust en was super gezellig (we waren beiden best verliefd) maar daarna een stilte, was er best kapot van en wist me geen raad. En nu eigenlijk nog steeds niet, krijg ik ineens een mailtje dat hij met me wil afspreken. Ik snap er niets van hoe kan ik dit soort dingen aanpakken??
vrijdag 27 augustus 2010 om 19:21
Hoe weet je dat jullie beiden toen best verliefd waren?
Heeft hij dat gezegd?
Heb jij geprobeerd contact met hem op te nemen in dat half jaar?
Komt hij in zijn mail van nu nog terug op jullie 'radiostilte'? Geeft hij een verklaring?
Wil jij met hem afspreken?
Zo maar wat vragen die bij me opkomen.
Heeft hij dat gezegd?
Heb jij geprobeerd contact met hem op te nemen in dat half jaar?
Komt hij in zijn mail van nu nog terug op jullie 'radiostilte'? Geeft hij een verklaring?
Wil jij met hem afspreken?
Zo maar wat vragen die bij me opkomen.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
vrijdag 27 augustus 2010 om 19:24
Als je gelijk head over heals gaat en aan serieuzere zaken denkt en hij niet is het wellicht niet handig om hem weer te zien.
Als je kan denken: misschien een leuke avond...
Waarom niet?
Als je kan denken: misschien een leuke avond...
Waarom niet?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 27 augustus 2010 om 19:26
vrijdag 27 augustus 2010 om 19:26
quote:bellael schreef op 27 augustus 2010 @ 19:18:
Ik heb een half jaar van een jongen niets gehoord, had met hem gekust en was super gezellig (we waren beiden best verliefd) maar daarna een stilte, was er best kapot van en wist me geen raad.Dat is toch niet logisch? Waarom denk je dat hij ook verliefd was op jou?
Ik heb een half jaar van een jongen niets gehoord, had met hem gekust en was super gezellig (we waren beiden best verliefd) maar daarna een stilte, was er best kapot van en wist me geen raad.Dat is toch niet logisch? Waarom denk je dat hij ook verliefd was op jou?
vrijdag 27 augustus 2010 om 19:28
vrijdag 27 augustus 2010 om 19:34
vrijdag 27 augustus 2010 om 19:39
Ik zet al mijn fiches in dat hij de afgelopen maanden opnieuw met zijn ex heeft lopen rommelen (die blijkbaar nog te veel in zijn hoofd zat op echt open te staan voor jou), en dat dat nu definitief voorbij is.
En nu wil hij eens kijken of jij inderdaad zo leuk bent al hij toen al dacht.
Lijkt me op zich niet per definitie verkeerd,
maar ik zou dus wél even vragen hoe het nu met die ex is.
maar ik zou dus wél even vragen hoe het nu met die ex is.
vrijdag 27 augustus 2010 om 19:45
quote:Broedkippetje schreef op 27 augustus 2010 @ 19:39:
Ik zet al mijn fiches in dat hij de afgelopen maanden opnieuw met zijn ex heeft lopen rommelen (die blijkbaar nog te veel in zijn hoofd zat op echt open te staan voor jou), en dat dat nu definitief voorbij is.
maar ik zou dus wél even vragen hoe het nu met die ex is.Deze gedachtegang heb ik ook precies gehad. Ik ben niet zo'n bikkel om daar naar te gaan vragen. Wil het best doen, echt, maar ik weet niet, hoe ik dat nu gewoon vriendelijk kan gaan doen. Ik hou het liever gezellig. (maar dat is misschien een eigenschap van mij die op sommige momenten niet geheel handig is)
maar ik zou dus wél even vragen hoe het nu met die ex is.Deze gedachtegang heb ik ook precies gehad. Ik ben niet zo'n bikkel om daar naar te gaan vragen. Wil het best doen, echt, maar ik weet niet, hoe ik dat nu gewoon vriendelijk kan gaan doen. Ik hou het liever gezellig. (maar dat is misschien een eigenschap van mij die op sommige momenten niet geheel handig is)
vrijdag 27 augustus 2010 om 19:47
quote:wuiles schreef op 27 augustus 2010 @ 19:41:
[...]
Hij vond jou dus niet leuk genoeg om contact te blijven houden. Welke conclusies trek je daaruit?Ik was ook niet perse vriendelijk toen hij over zijn ex begon (vertelde hem dat ik geen tweede keus wilde zijn). Misschien heb ik hem daarmee afgeketst.
[...]
Hij vond jou dus niet leuk genoeg om contact te blijven houden. Welke conclusies trek je daaruit?Ik was ook niet perse vriendelijk toen hij over zijn ex begon (vertelde hem dat ik geen tweede keus wilde zijn). Misschien heb ik hem daarmee afgeketst.
vrijdag 27 augustus 2010 om 19:53
Ach, tweede keus, tweede keus...
Het gebeurt volgens mij vaak zat dat mensen elkaar op een verkeerd moment tegenkomen (bijvoorbeeld omdat de één nog emotioneel verwikkeld is met een derde) en later alsnog een prima relatie krijgen.
In feite is iedereen ná je eerste relatie een soort van 'tweede keus'.
Ik zou over dat aspect niet al te erg in zitten.
Jullie hebben slechts gezoend, met dat andere meisje had hij geschiedenis, die hij nog moest afsluiten
(Speculeer ik dan maar. Voor hetzelfde geld heeft hij de afgelopen maanden in het gevang gezeten).
Het gebeurt volgens mij vaak zat dat mensen elkaar op een verkeerd moment tegenkomen (bijvoorbeeld omdat de één nog emotioneel verwikkeld is met een derde) en later alsnog een prima relatie krijgen.
In feite is iedereen ná je eerste relatie een soort van 'tweede keus'.
Ik zou over dat aspect niet al te erg in zitten.
Jullie hebben slechts gezoend, met dat andere meisje had hij geschiedenis, die hij nog moest afsluiten
(Speculeer ik dan maar. Voor hetzelfde geld heeft hij de afgelopen maanden in het gevang gezeten).