goede raad nodig

27-08-2010 19:18 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi lieve meiden,

Ik heb een half jaar van een jongen niets gehoord, had met hem gekust en was super gezellig (we waren beiden best verliefd) maar daarna een stilte, was er best kapot van en wist me geen raad. En nu eigenlijk nog steeds niet, krijg ik ineens een mailtje dat hij met me wil afspreken. Ik snap er niets van hoe kan ik dit soort dingen aanpakken??
quote:bellael schreef op 27 augustus 2010 @ 19:47:

[...]

Ik was ook niet perse vriendelijk toen hij over zijn ex begon (vertelde hem dat ik geen tweede keus wilde zijn). Misschien heb ik hem daarmee afgeketst.

Ik moet ineens denken aan een:

Gek he?
quote:Broedkippetje schreef op 27 augustus 2010 @ 19:53:

Ach, tweede keus, tweede keus...

Het gebeurt volgens mij vaak zat dat mensen elkaar op een verkeerd moment tegenkomen (bijvoorbeeld omdat de één nog emotioneel verwikkeld is met een derde) en later alsnog een prima relatie krijgen.

In feite is iedereen ná je eerste relatie een soort van 'tweede keus'.

Ik zou over dat aspect niet al te erg in zitten.

Jullie hebben slechts gezoend, met dat andere meisje had hij geschiedenis, die hij nog moest afsluiten

(Speculeer ik dan maar. Voor hetzelfde geld heeft hij de afgelopen maanden in het gevang gezeten).

Dankje voor het meedenken vind dat echt fijn merci

wat bedoel je met in het gevang gezeten? (alleen of gewoon niet weten wat te doen?)
Ik bedoelde het letterlijk.

De bajes dus. De bak, de lik, hotel 'water en brood', etc.

En dat je daarom dus niets van hem hoorde.

Kortom: dat die ex er misschien wel helemaal niets mee te maken had dat hij niets liet horen, dat dat slechts speculatie is.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
quote:wuiles schreef op 27 augustus 2010 @ 19:58:

[...]

Ik moet ineens denken aan een:

[afbeelding]

Gek he?Ja inderdaad vind dat wel een beetje vreemd. Leg eens uit waarom je aan een dood paard denkt??
quote:Broedkippetje schreef op 27 augustus 2010 @ 20:01:

Ik bedoelde het letterlijk.

De bajes dus. De bak, de lik, hotel 'water en brood', etc.

En dat je daarom dus niets van hem hoorde.

Kortom: dat die ex er misschien wel helemaal niets mee te maken had dat hij niets liet horen, dat dat slechts speculatie is.dat letterlijk gevangen gezeten te hebben is het sowieso niet hij heeft een goede baan en een eerlijke jongen dus die kans is waarschijnlijk erg klein.
Gelukkig maar!

(Maar dat was maar een gekscherend voorbeeld, dat snap je wel toch?)
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
quote:laurie86 schreef op 27 augustus 2010 @ 19:57:

Wat wil jij? En waarom wil hij nu opeens wel met je afspreken?

Ik zou mezelf hier denk ik niet lekker bij voelen.Ik voel me er ook een vreemd bij, ik weet nog niet zo goed wat ik wil. Misschien is het wel weer gezellig, misschien een rare niet gemakkelijke ontmoeting. Zit in dubio. Ik wil ook graag weten waarom...
quote:Broedkippetje schreef op 27 augustus 2010 @ 20:06:

Gelukkig maar!

(Maar dat was maar een gekscherend voorbeeld, dat snap je wel toch?)Dat snap ik zeker, maar ik zat alweer te moeilijk te denken, een tweede diepere betekenis van gevangen zitten (dus niet de letterlijke betekenis).
quote:bellael schreef op 27 augustus 2010 @ 20:02:

[...]

Ja inderdaad vind dat wel een beetje vreemd. Leg eens uit waarom je aan een dood paard denkt??ik denk dat je eraan moet trekken... denk ik hoor... zomaar een wild gokje
quote:liselore schreef op 27 augustus 2010 @ 20:14:

[...]

ik denk dat je eraan moet trekken... denk ik hoor... zomaar een wild gokjeik begrijp jou ook niet helemaal, als je het wilt uitleggen heel graag
///
Kijk me na, waar ik ga, ik ga mijn toekomst achterna
///
quote:musicath schreef op 27 augustus 2010 @ 20:19:

Ik vraag me af, waarom het een dilemma voor je is. Hij heeft je een half jaar geleden laten barsten. En nu opdraven omdat het met zijn ex niks is geworden?

Mijn advies: doen wat je zelf wil. Wil je hem zien? Afspreken dan.Ik weet dus niet hoe het gedaan is met zijn ex, is dus nu even speculeren wat er gebeurd is dit halve jaar. Ik denk dat ik hem wel wil zien, maar vind het gewoon vreemd dat hij me ineens mailt. En ik dacht laat ik het even in de groep gooien.
Hij heeft de afgelopen maanden dus met ex doorgebracht. Dat is klaar nu. Pas op dat je geen rebound wordt of "even voor de aandacht".

Wat stond er verder in de mail, behalve afspreken?

Ik zou denk ik eerst mailen waarom na zo'n lange tijd en z'n antwoord afwachten.

De anderen zijn het hier niet mee eens; ze willen zeggen dat je 'aan een dood paard trekt': kansloos dus, naar hun mening.
///
quote:Primabella schreef op 27 augustus 2010 @ 20:27:

Hij heeft de afgelopen maanden dus met ex doorgebracht. Dat is klaar nu. Pas op dat je geen rebound wordt of "even voor de aandacht".

Wat stond er verder in de mail, behalve afspreken?

Ik zou denk ik eerst mailen waarom na zo'n lange tijd en z'n antwoord afwachten.

De anderen zijn het hier niet mee eens; ze willen zeggen dat je 'aan een dood paard trekt': kansloos dus, naar hun mening.

Dat laatste is helder.

In de mail stond, lang niet gesproken (beetje boel mijn schuld) hoe het met me was en of ik weer eens zin had om een wijntje te drinken met hem..
Typisch gevalletje Mido.

Start op de reservebank en wordt per wedstrijd betaald...
quote:musicath schreef op 27 augustus 2010 @ 20:28:

[...]

Dan spreek je af en zie je wel wat er van komt. Of denk ik nu heel simpel?Normaliter denk ik ook zo, maar ik dacht misschien is het we niet zo verstandig
Oke lastig... Het probleem is natuurlijk dat jij hem helemaal leuk vind en dus even leuk voor een avondje niet voor jou opgaat. En hij er aan de andere kant wél zo kan instappen.

Ik denk dat de kans groter is dat hij jou nu nodig heeft voor aandacht/makkelijk, maar het kán goed gaan.. En dat is dan het dilemma: kun en wil je dat handlen?
quote:spaarvarken schreef op 27 augustus 2010 @ 20:40:

Typisch gevalletje Mido.

Start op de reservebank en wordt per wedstrijd betaald...

hier maak ik uit op dat het verstandiger is om niet af te spreken??

het woord mido ken ik niet, wat betekend het.
quote:Primabella schreef op 27 augustus 2010 @ 20:41:

Oke lastig... Het probleem is natuurlijk dat jij hem helemaal leuk vind en dus even leuk voor een avondje niet voor jou opgaat. En hij er aan de andere kant wél zo kan instappen.

Ik denk dat de kans groter is dat hij jou nu nodig heeft voor aandacht/makkelijk, maar het kán goed gaan.. En dat is dan het dilemma: kun en wil je dat handlen?Inderdaad primabella, het is dat punt of ik dat wel wil en kan handlen. Ik wil het wel handlen maar kan het misschien niet, wellicht wordt ik er een beetje verdrietig van en dat is natuurlijk niet geheel de bedoeling.
dank allen voor jullie goede raad!! merci
@ bellael: Mido is een nogal wispelturige voetballer.

Hij is onlangs bij ajax begonnen.

Krijgt geen salaris, maar alleen een premie als hij speelt (en op komt dagen).

Je conclusie is juist
Hoi dames!!

Even een update, heb mister x afgesproken.

Heb er nog een beetje gemengde gevoelens over, het is vriendschappelijk of toch niet, ik weet het niet.

Heb niet geïnformeerd naar zijn ex. Zou ik er op het afspraakje naar vragen of laten rusten. Zelf wil ik het wel weten, maar ik heb niet zo'n zin in direct een moeilijk gesprek. Wat zouden jullie doen??

xx
quote:bellael schreef op 06 september 2010 @ 21:37:

Hoi dames!!

Even een update, heb mister x afgesproken.

Heb er nog een beetje gemengde gevoelens over, het is vriendschappelijk of toch niet, ik weet het niet.

Heb niet geïnformeerd naar zijn ex. Zou ik er op het afspraakje naar vragen of laten rusten. Zelf wil ik het wel weten, maar ik heb niet zo'n zin in direct een moeilijk gesprek. Wat zouden jullie doen??

xxIk zou afbellen en iets leuks gaan doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven