Vervelende telefoontjes
vrijdag 27 augustus 2010 om 22:54
vrijdag 27 augustus 2010 om 23:00
vrijdag 27 augustus 2010 om 23:03
Jammer dat de sexadvertenties niet meer gratis zijn op MP of zo, anders had je ervoor kunnen zorgen dat deze geilaard de aandacht krijgt die hij blijkbaar te kort komt...
Aangifte doen bij je provider (formulieren zijn vaak te downloaden van de site), de eerste keer waarschuwen zij hem (of haar), gaat hij door dan krijg je het adres en waarmee je aangifte kunt doen.
Aangifte doen bij je provider (formulieren zijn vaak te downloaden van de site), de eerste keer waarschuwen zij hem (of haar), gaat hij door dan krijg je het adres en waarmee je aangifte kunt doen.
vrijdag 27 augustus 2010 om 23:08
Ik had ooit last van 'telefoonterreur' van de politie zelf. Verschillende keren werd ik midden in de nacht wakker gebeld door het plaatselijke politiebureau door agenten die 'Achmed' wilden spreken. Kennelijk was Achmed niet zo'n lieverdje en had hij mijn nummer verzonnen toen hij een telefoonnummer op moest geven ofzo.
vrijdag 27 augustus 2010 om 23:09
vrijdag 27 augustus 2010 om 23:35
Als je bij KPN of Hi bent kan je het beste nu al de data en tijdstippen verzamelen.
Ik heb dit ook gehad met een privé nummer. Toen contact opgenomen met KPN/Hi. Vervolgens moest ik alle data + tijdstippen noteren. Als ik er 10 of meer verzameld had, konden ze pas iets doen. Dus ik netjes alles opgeschreven met tijd e.d. en dit ge-emaild (overlastmobiel@kpn.com). Helaas kreeg ik toen bericht terug dat ik wel de telefoontjes had moeten opnemen, want pas dan wordt het bij hen geregistreerd. Logisch achteraf, maar ik had niet opgenomen dus kwam helaas niet verder.
Daarna heb ik me ingeschreven bij het bel-me-niet-register en nergens meer last van gehad. Maar dat laatste is bij jou waarschijnlijk niet nodig omdat je dus door een persoon gebeld wordt...
Ik heb dit ook gehad met een privé nummer. Toen contact opgenomen met KPN/Hi. Vervolgens moest ik alle data + tijdstippen noteren. Als ik er 10 of meer verzameld had, konden ze pas iets doen. Dus ik netjes alles opgeschreven met tijd e.d. en dit ge-emaild (overlastmobiel@kpn.com). Helaas kreeg ik toen bericht terug dat ik wel de telefoontjes had moeten opnemen, want pas dan wordt het bij hen geregistreerd. Logisch achteraf, maar ik had niet opgenomen dus kwam helaas niet verder.
Daarna heb ik me ingeschreven bij het bel-me-niet-register en nergens meer last van gehad. Maar dat laatste is bij jou waarschijnlijk niet nodig omdat je dus door een persoon gebeld wordt...
vrijdag 27 augustus 2010 om 23:37
quote:Geeltje_ schreef op 27 augustus 2010 @ 23:34:
Ik laat m ook gewoon hangen hoor . Maar dat lijkt m vooralsnog niet te vervelen ...
Uit je verhaal (ophangen bij vriend) lijkt het me dat de beller zijn kick krijgt als jij opneemt. Dus dit nummer niet meer opnemen, melden bij KPN, eventueel sportfluitje of zo gebruiken als je wel wilt opnemen of screenen met een antwoordapparaat.
Sterkte!
Ik laat m ook gewoon hangen hoor . Maar dat lijkt m vooralsnog niet te vervelen ...
Uit je verhaal (ophangen bij vriend) lijkt het me dat de beller zijn kick krijgt als jij opneemt. Dus dit nummer niet meer opnemen, melden bij KPN, eventueel sportfluitje of zo gebruiken als je wel wilt opnemen of screenen met een antwoordapparaat.
Sterkte!
vrijdag 27 augustus 2010 om 23:58
ik zie in de telefoongids enkel 076-7 bij taxicentrales, je kunt ff kijken of die nummers misschien overeen komen, kleine kans natuurlijk, maar heb zelf nog nooit een nummer 076-7 gehoord, en woon al even in breda.
Anders maandag even gemeente Breda bellen, vragen of ze antwoord kunnen geven op de vraag aan wie ze de nummers 076-7 hebben uitgereikt, misschien een bepaalde groep o.i.d.?
dit is misschien iets? geen flauw idee
http://forum.fok.nl/topic/741901
Anders maandag even gemeente Breda bellen, vragen of ze antwoord kunnen geven op de vraag aan wie ze de nummers 076-7 hebben uitgereikt, misschien een bepaalde groep o.i.d.?
dit is misschien iets? geen flauw idee
http://forum.fok.nl/topic/741901
zaterdag 28 augustus 2010 om 00:06
ik kan t maar niet loslaten, ga nu slapen, maar eerst nog even deze:
http://www.telefoondetective.nl/telefoonnummers/076-7/
alle nummers die met 076-7 beginnen, bij niet alle nummers staat info, maar bij sommige wel, ik hoop dat die etter(of etster natuurlijk) ertussen zit.
http://www.telefoondetective.nl/telefoonnummers/076-7/
alle nummers die met 076-7 beginnen, bij niet alle nummers staat info, maar bij sommige wel, ik hoop dat die etter(of etster natuurlijk) ertussen zit.