tetterettes tetteren augustus uit
zaterdag 28 augustus 2010 om 18:05
zaterdag 28 augustus 2010 om 18:10
zaterdag 28 augustus 2010 om 18:14
Ik kak nu een beetje in dus ga ff lekker dutten/doezelen. Olief ligt in slaapkamer Discovery te kijken (althans, dat zegt 'ie, ik wist niet dat die ook tekenfilms uitzenden) met een zakdoek onder z'n neus gebonden. Ik kruip er ff lekker bij. Heerlijk, zo'n zaterdag waarop het niet uitmaakt hoe laat je wat doet.
Ik ben mijn eigen bananenschil
zaterdag 28 augustus 2010 om 18:29
Ben ik weer! En ik voel me een stuk beter dan net. Ook door jullie lieve reacties.
Nog even ter verduidelijking: ik heb gister helemaal niet stom of raar gedaan. Niet eens in de buurt. En dat weet ik ook wel de ochtend daarna, alleen voel ik me wel alsof ik belachelijk ben geweest. Dat is het gekke. Mijn gevoel zegt dat ik stom ben en doe, terwijl mijn verstand weet dat er niets aan de hand is.
En ik heb het opgelost door de stad in te lopen, een lekkere haring te eten en een geweldige nieuwe jurk te scoren in de uitverkoop.
Nu ga ik de restjes van gisteren opsmikkelen, wordt in tegenstelling tot de smiley ook soep hier. Tomatensoep dan.
Maar niet voordat ik alle zieken van harte beterschap heb gewenst.
Beterschap!

zaterdag 28 augustus 2010 om 18:34
Ik zit achter een groot bord chili con carne. Vooral carne... Lekker tortilla chippies er bij. Hmmm. En ik heb een hele grote pan vol gemaakt. Morgen ook nog en de rest invriezen. Lekkkuuuurrrrrr!
En K is net terug met een deel van de erfenis. Een flatscreen lcd tv. Die gaat vanavond nog staan denk ik.
Beterschap nogmaals voor alle zieken en zwakkeren onder ons.
En K is net terug met een deel van de erfenis. Een flatscreen lcd tv. Die gaat vanavond nog staan denk ik.
Beterschap nogmaals voor alle zieken en zwakkeren onder ons.
zaterdag 28 augustus 2010 om 19:09
Klinkt lekker Rat
Fijn dat het beter gaat met de blaasontsteking.
Ik kan ondertussen wel een receptenboekje beginnen met al jouw recepten. Heb je ook een receptje van deze?
Pan, fijn dat je je weer wat beter voelt. Ik kan me eigenlijk niet meer herinneren dat ik me zo voelde de dag na het drinken. Maar dat is ook alweer zooooo lang geleden. Ik vind het nu ook zo zonde van mijn dochtervrije tijd om te gaan zuupen. En ik word heel erg 'ik ga niet weg zonder een man' van drank. En als ik dan een man mee naar huis sleep dan val ik tegenwoordig standaard als een blok in slaap. (Er er gebeurt dus ook nooit wat) Een van de laatsten mannen op sleeptouw moest kotsen en dat vond hij zelf heeeeeel erg genant. Ik was al blij dat hij de wc gehaald had. Ik was trouwens al in slaap gevallen voordat hij klaar was met kotsen.
Dus. Mocht je ooit nog eens het idee hebben dat jij je echt vreselijk gedragen hebt dan weet ik nog wel een vreselijke anekdote op te dissen hoor.
*Zucht* dochter kan op de een of andere manier boeren op commando(?) en ze vindt het heel leuk om te doen. En dan is het nog leuker als ik er iets van zeg. Kinderen!
Fijn dat het beter gaat met de blaasontsteking.
Ik kan ondertussen wel een receptenboekje beginnen met al jouw recepten. Heb je ook een receptje van deze?
Pan, fijn dat je je weer wat beter voelt. Ik kan me eigenlijk niet meer herinneren dat ik me zo voelde de dag na het drinken. Maar dat is ook alweer zooooo lang geleden. Ik vind het nu ook zo zonde van mijn dochtervrije tijd om te gaan zuupen. En ik word heel erg 'ik ga niet weg zonder een man' van drank. En als ik dan een man mee naar huis sleep dan val ik tegenwoordig standaard als een blok in slaap. (Er er gebeurt dus ook nooit wat) Een van de laatsten mannen op sleeptouw moest kotsen en dat vond hij zelf heeeeeel erg genant. Ik was al blij dat hij de wc gehaald had. Ik was trouwens al in slaap gevallen voordat hij klaar was met kotsen.
Dus. Mocht je ooit nog eens het idee hebben dat jij je echt vreselijk gedragen hebt dan weet ik nog wel een vreselijke anekdote op te dissen hoor.
*Zucht* dochter kan op de een of andere manier boeren op commando(?) en ze vindt het heel leuk om te doen. En dan is het nog leuker als ik er iets van zeg. Kinderen!
Het Viva forum is papaja.
zaterdag 28 augustus 2010 om 19:26
zaterdag 28 augustus 2010 om 19:44
Het zal je nog verbazen hoe actief dat forum daar is
Hij opent topics over behandelspul voor zieke vissen en als je niet snel genoeg reageert dan doet hij heul lelijk.
Of een topic dat hij een bestuurslid had zien lopen, achter die meneer aan is gaan hobbelen om te kijken of bestuurslid hem herkende (niet natuurlijk, want er staat nergens een foto van hem op het forum) en vervolgens dat hij dus teleurgesteld is
Over voer, wat jij gebruikt en als je 'zijn merk' niet gebruikt dan gebruik je slecht voer
Heuse rel nu aan de gang
Hij opent topics over behandelspul voor zieke vissen en als je niet snel genoeg reageert dan doet hij heul lelijk.
Of een topic dat hij een bestuurslid had zien lopen, achter die meneer aan is gaan hobbelen om te kijken of bestuurslid hem herkende (niet natuurlijk, want er staat nergens een foto van hem op het forum) en vervolgens dat hij dus teleurgesteld is
Over voer, wat jij gebruikt en als je 'zijn merk' niet gebruikt dan gebruik je slecht voer
Heuse rel nu aan de gang
zaterdag 28 augustus 2010 om 19:47
Bwurp, even uitbuiken van de BBQ. Wonderlijk toch dat je met niet-eens-zoveel mensen in een gebouw kunt wonen en er dan maar zo weinig van kent. Ja, wel de mensen die dezelfde ingang hebben als wij, maar verder? Nou ja, het was best gezellig. Nu even een beetje hangen en dan naar het feest van mijn zwager. Die is 50 geworden. We hebben een grote bos gladiolen voor hem gekocht, past wel bij de leeftijd, toch?
Pff, wat krijg je toch een plofbuik van zo´n BBQ.
Tonks, jouw verhalen zijn altijd juist leuk! Inclusief foto´s. Dus gewoon mee doorgaan.
* amerikaans accent * vooral doorgaan!
Oh, en nog bedankt voor de boodschappers trouwens.
Lekker dat je je weer beter voelt, Pant. En Ratje en Olijf ook. Maar Praathoofdje juist weer niet. Vervelend!
Hm, mijn oogjes gaan even een uurtje dicht, denk ik. Ben ik straks weer fris en fruitig. Denk Hoop ik.
Pff, wat krijg je toch een plofbuik van zo´n BBQ.
Tonks, jouw verhalen zijn altijd juist leuk! Inclusief foto´s. Dus gewoon mee doorgaan.
* amerikaans accent * vooral doorgaan!
Oh, en nog bedankt voor de boodschappers trouwens.
Lekker dat je je weer beter voelt, Pant. En Ratje en Olijf ook. Maar Praathoofdje juist weer niet. Vervelend!
Hm, mijn oogjes gaan even een uurtje dicht, denk ik. Ben ik straks weer fris en fruitig. Denk Hoop ik.

zaterdag 28 augustus 2010 om 20:13
Mijn chili con carne:
500 gr. gehakt
2 uien
1 paprika
knoflook
blikje mais
blikje gesneden ananas
champignons
zout/peper
tabasco
groot blik bruine bonen
zak tortillachips
zakje chili con carne kruiden
Uien, paprika en champignons snijden. Gehakt bakken met 2 tenen knoflook, uien er bij, paprika er bij, even laten bakken. Ik laat altijd de gehakt in wat grote stukken. Heb je nog wat te kauwen.
Dan de mais, champignons, ananas en bonen er bij. Tabasco naar smaak toevoegen. Kruiden er bij, even laten pruttelen zodat alles lekker warm en gaar wordt.
Het sap van de ananas doe ik er door. De bonen spoel ik af in een vergiet.
Bord volscheppen en dan lekker met de chippies eten.
500 gr. gehakt
2 uien
1 paprika
knoflook
blikje mais
blikje gesneden ananas
champignons
zout/peper
tabasco
groot blik bruine bonen
zak tortillachips
zakje chili con carne kruiden
Uien, paprika en champignons snijden. Gehakt bakken met 2 tenen knoflook, uien er bij, paprika er bij, even laten bakken. Ik laat altijd de gehakt in wat grote stukken. Heb je nog wat te kauwen.
Dan de mais, champignons, ananas en bonen er bij. Tabasco naar smaak toevoegen. Kruiden er bij, even laten pruttelen zodat alles lekker warm en gaar wordt.
Het sap van de ananas doe ik er door. De bonen spoel ik af in een vergiet.
Bord volscheppen en dan lekker met de chippies eten.

zaterdag 28 augustus 2010 om 20:23
Oh die gaat er ook niet komen hoor Rat.
Ik heb alleen maar de grote sorteer truc gedaan. Alle kralen, domino, verschillende puzzels en losse onderdelen van speelgoed lagen overal en nergens... in verschillende bakjes en niks was meer compleet en dat heb ik gisteren en vandaag allemaal uitgezocht. En wat dingen weggegooid toen dochter in de huiskamer zat te verven.
Verder is er weinig opknappends gebeurd aan haar kamer.
Ik ben dus nog wel een beetje selecitief met foto's
Bedankt voor het recept, ik heb het even elders opgeslagen.
KLinkt gezellig Frans
Ik heb alleen maar de grote sorteer truc gedaan. Alle kralen, domino, verschillende puzzels en losse onderdelen van speelgoed lagen overal en nergens... in verschillende bakjes en niks was meer compleet en dat heb ik gisteren en vandaag allemaal uitgezocht. En wat dingen weggegooid toen dochter in de huiskamer zat te verven.
Verder is er weinig opknappends gebeurd aan haar kamer.
Ik ben dus nog wel een beetje selecitief met foto's
Bedankt voor het recept, ik heb het even elders opgeslagen.
KLinkt gezellig Frans
Het Viva forum is papaja.
zaterdag 28 augustus 2010 om 21:23
Ik heb een date, ik heb een date, ik heb een date!!!
Nou ja..... date....
Weet iemand nog over die jongen waar ik een paar maanden geleden mee heb staan vozen dansen en met wie ik eerder had gezoend toen we zestien waren?
Die smste of ik zin had in een biertje. En dat hij me heus niet dronken zou voeren, omdat hij daar niet op uit was
Dus een echte date kunnen we het niet noemen.
Maar het is ook weer lang geleden dat ik bier ging drinken met een leuke meneer. Dus dat is sowieso goed nieuws!
en dat hij nu blijkbaar gescheiden is, doet er ook helemaal niet toe toch?
Nou ja..... date....
Weet iemand nog over die jongen waar ik een paar maanden geleden mee heb staan vozen dansen en met wie ik eerder had gezoend toen we zestien waren?
Die smste of ik zin had in een biertje. En dat hij me heus niet dronken zou voeren, omdat hij daar niet op uit was
Dus een echte date kunnen we het niet noemen.
Maar het is ook weer lang geleden dat ik bier ging drinken met een leuke meneer. Dus dat is sowieso goed nieuws!
en dat hij nu blijkbaar gescheiden is, doet er ook helemaal niet toe toch?
zaterdag 28 augustus 2010 om 21:33
quote:Olifantjeinhetbos schreef op 28 augustus 2010 @ 00:24:
In ieder geval, ik vind dat jij het heel goed doet, blijf op je kind letten! En zolang je maar opbouwend en respectvol blijft, en jij bent dat allemaal want jij bent gewoon "SuperVroon". Kan er niks misgaan. En jou zoon weet dat jij er voor hem bent.
Je bent hartstikke goed bezig!
Ik had deze post vannacht al gelezen Fantje, en al die tijd spookt 'ie door m'n hoofd... En zit ik geregeld een beetje te blubberen....
Uit de grond van m'n hart: dank je wel!!!
quote:Jemig wat een verhaal, jouw post heeft veel bij mij losgemaakt.
Jouw post bij mij ook....
Heel eerlijk: ik heb al zó vaak in gedachten onze koffers gepakt om weg te wezen hiero. Vooral vanwege onderwijs eigenlijk. Precies de dingen die jij ook beschrijft. Maar ja... welk land zit er te wachten op twee arbeidsongeschikte, uitkeringsafhankelijke, niet-geschoolde Hollanders? Ach, ik koop maar weer 'n staatslot deze maand En roei verder met de riemen die we hebben. We drijven geregeld af maar we komen er wel.
Overigens wil ik jullie nogmaals àllemaal bedanken voor jullie input!!! Ook de input die misschien nog komt als de ziektekiemen en virussen weer uitgeroeid zijn
Het scheelt zó veel dat ik het kan delen hier. Klein cirkeltje waar ik in zit, en vader en grootouders van het kind in kwestie zijn natuurlijk stukken minder objectief. Jullie horen natuurlijk ook maar 1 kant van het verhaal, weet ik wel, maar toch levert dat verschillende zienswijzen op soms en dat vind ik heel fijn!
In ieder geval, ik vind dat jij het heel goed doet, blijf op je kind letten! En zolang je maar opbouwend en respectvol blijft, en jij bent dat allemaal want jij bent gewoon "SuperVroon". Kan er niks misgaan. En jou zoon weet dat jij er voor hem bent.
Je bent hartstikke goed bezig!
Ik had deze post vannacht al gelezen Fantje, en al die tijd spookt 'ie door m'n hoofd... En zit ik geregeld een beetje te blubberen....
Uit de grond van m'n hart: dank je wel!!!
quote:Jemig wat een verhaal, jouw post heeft veel bij mij losgemaakt.
Jouw post bij mij ook....
Heel eerlijk: ik heb al zó vaak in gedachten onze koffers gepakt om weg te wezen hiero. Vooral vanwege onderwijs eigenlijk. Precies de dingen die jij ook beschrijft. Maar ja... welk land zit er te wachten op twee arbeidsongeschikte, uitkeringsafhankelijke, niet-geschoolde Hollanders? Ach, ik koop maar weer 'n staatslot deze maand En roei verder met de riemen die we hebben. We drijven geregeld af maar we komen er wel.
Overigens wil ik jullie nogmaals àllemaal bedanken voor jullie input!!! Ook de input die misschien nog komt als de ziektekiemen en virussen weer uitgeroeid zijn
Het scheelt zó veel dat ik het kan delen hier. Klein cirkeltje waar ik in zit, en vader en grootouders van het kind in kwestie zijn natuurlijk stukken minder objectief. Jullie horen natuurlijk ook maar 1 kant van het verhaal, weet ik wel, maar toch levert dat verschillende zienswijzen op soms en dat vind ik heel fijn!