tetterettes tetteren augustus uit
zaterdag 28 augustus 2010 om 10:32

zaterdag 28 augustus 2010 om 10:43
Ik kom even zwaaien ook net als Its.
Heb de computer aangeslingerd omdat ik een sollicitatie de deur uit moet doen en kan het dan toch niet laten om hier te komen bijlezen.
Maar ben als de dood dat dit me belachelijk veel geld kost..
heel kort: Muts van een juf van het kind!!
wat denkt ze wel niet,dat ze een kind in een week doorheeft...dat kan niemand!
mooie poezelfoto's (grappig Splinter en Francis hebben samen een tweeling en Olijf en ik ook )
Vanavond BBQ van de brandweer....allemaal mensen die ik niet ken,nooit zo dol op.
Laterrr...
Heb de computer aangeslingerd omdat ik een sollicitatie de deur uit moet doen en kan het dan toch niet laten om hier te komen bijlezen.
Maar ben als de dood dat dit me belachelijk veel geld kost..
heel kort: Muts van een juf van het kind!!
wat denkt ze wel niet,dat ze een kind in een week doorheeft...dat kan niemand!
mooie poezelfoto's (grappig Splinter en Francis hebben samen een tweeling en Olijf en ik ook )
Vanavond BBQ van de brandweer....allemaal mensen die ik niet ken,nooit zo dol op.
Laterrr...
zaterdag 28 augustus 2010 om 11:35
Dag lieve meisjes, hier een brakke Pants.
Gisteren was helemaal leuk, presentatie goed gelukt, veel aanwezigen en alles was fijn. En toen bij mij thuis met vrienden gegeten en (veel) gedronken.
En nu heb ik de psychische kater die ik altijd heb na een alcoholavondje.... dat ik me enorm stom heb gedragen en allerlei blunders heb gemaakt en zo. En dat heb ik niet (denk ik, hoop ik), alleen voelt het dan wel altijd zo.
Maar dit keer ga ik het oplossen door zo met een vriendin te bellen. Als die nog wil opnemen, zal het wel meevallen.
(dit klinkt nu alsof ik gister katjelam was, maar dat is dus niet zo...)
Hmmmf, volgens mij niet echt een heel duidelijke post.
Ik kom hier later op terug
Gisteren was helemaal leuk, presentatie goed gelukt, veel aanwezigen en alles was fijn. En toen bij mij thuis met vrienden gegeten en (veel) gedronken.
En nu heb ik de psychische kater die ik altijd heb na een alcoholavondje.... dat ik me enorm stom heb gedragen en allerlei blunders heb gemaakt en zo. En dat heb ik niet (denk ik, hoop ik), alleen voelt het dan wel altijd zo.
Maar dit keer ga ik het oplossen door zo met een vriendin te bellen. Als die nog wil opnemen, zal het wel meevallen.
(dit klinkt nu alsof ik gister katjelam was, maar dat is dus niet zo...)
Hmmmf, volgens mij niet echt een heel duidelijke post.
Ik kom hier later op terug

zaterdag 28 augustus 2010 om 11:36
hier nu ook de zon
lekker hoor.
Tip van bier: check!
nu eerst een bakkie Sjors voor de verandering en de kranten doorspitten voor meer vacatures.
Ben mijn werk zo zat dat ik maar eens aktie moet gaan ondernemen...dan hoop ik nog eerder weg te zijn dan einde contractsduur.
Vanmiddag nog even met zus Zwolle is,zin aan nieuwe kleding en misschien ook nieuwe (gewoon zwarte) laarzen.
lekker hoor.
Tip van bier: check!
nu eerst een bakkie Sjors voor de verandering en de kranten doorspitten voor meer vacatures.
Ben mijn werk zo zat dat ik maar eens aktie moet gaan ondernemen...dan hoop ik nog eerder weg te zijn dan einde contractsduur.
Vanmiddag nog even met zus Zwolle is,zin aan nieuwe kleding en misschien ook nieuwe (gewoon zwarte) laarzen.

zaterdag 28 augustus 2010 om 11:40
haha herkenbaar Pant.
Dan moet een vriendin even herhalen wat en wanneer je wat gezegd en gedaan hebt...
Meestal relativeer je het dan wel weer he.
Met zus doe ik dat nooit,die wrijft domme uitspraken er altijd nog wat verder in
mijn beste vriendin en ik zijn daar een kei in...de hele avond nog een keer nalopen.
Maar valt vast reuze mee! (zolang je niet naakt aan de kroonluchter door de kamer zwiepte..of op de tafel danste en eraf mieterde )
En fijn dat het allemaal naar wens verlopen is verder.
Dan moet een vriendin even herhalen wat en wanneer je wat gezegd en gedaan hebt...
Meestal relativeer je het dan wel weer he.
Met zus doe ik dat nooit,die wrijft domme uitspraken er altijd nog wat verder in
mijn beste vriendin en ik zijn daar een kei in...de hele avond nog een keer nalopen.
Maar valt vast reuze mee! (zolang je niet naakt aan de kroonluchter door de kamer zwiepte..of op de tafel danste en eraf mieterde )
En fijn dat het allemaal naar wens verlopen is verder.
zaterdag 28 augustus 2010 om 12:01
In het buitenland vriendin op een bar laten dansen? check!
Ik ben weer verder aan het gaan met het opruimen van de KAMER van dochter. Wat een *piep*zooi is dat toch. En autostoeltje heel fanatiek uit elkaar gehaald omdat ie niet echt schoon meer was. En toen ging dochter klooien met het piepschuim en toen zei het piepschuim: 'scheur!'
Ding was vast al niet veilig want vierdehands of weet ik veel op wat voor duistere manier mijn moeder aan dat ding gekomen is. MIJN nieuwe mooie DURE autostoel zit in de auto bij mijn moeder. En deze kan ik wel weggooien.
Ik ga nu maar voor een stoelverhoger van de kinderbijslag volgende keer dat dat op mijn rekening staat.
Ik ben weer verder aan het gaan met het opruimen van de KAMER van dochter. Wat een *piep*zooi is dat toch. En autostoeltje heel fanatiek uit elkaar gehaald omdat ie niet echt schoon meer was. En toen ging dochter klooien met het piepschuim en toen zei het piepschuim: 'scheur!'
Ding was vast al niet veilig want vierdehands of weet ik veel op wat voor duistere manier mijn moeder aan dat ding gekomen is. MIJN nieuwe mooie DURE autostoel zit in de auto bij mijn moeder. En deze kan ik wel weggooien.
Ik ga nu maar voor een stoelverhoger van de kinderbijslag volgende keer dat dat op mijn rekening staat.
Het Viva forum is papaja.
zaterdag 28 augustus 2010 om 12:03
Net vriendin gebeld, en die heeft mij bezworen dat het alleen maar leuk en gezellig was. En dat wéét ik ook allemaal wel, alleen het vóélt nu alsof ik heel erg stom was. Pfff, stom brein, dat mij zo kan lopen foppen...
En op een moment als dit mis ik het om een auto te hebben. Ik zou nu graag even lekker ergens heen rijden (bv mijn moeder) om na een half uurtje weer door te gaan. Maar met ov kost dat me tachtigduizend uur. En dat doe je niet voor een half uurtje. En ik wil ook niet onder vreemde mensen zijn.
En het is allemaal ook nog eens doodeng dat het studeren nu voorbij is en ik nog niet weet wat er nu gaat gebeuren. Daar word ik (zeker met zo'n psychische kater) heel bang van
En op een moment als dit mis ik het om een auto te hebben. Ik zou nu graag even lekker ergens heen rijden (bv mijn moeder) om na een half uurtje weer door te gaan. Maar met ov kost dat me tachtigduizend uur. En dat doe je niet voor een half uurtje. En ik wil ook niet onder vreemde mensen zijn.
En het is allemaal ook nog eens doodeng dat het studeren nu voorbij is en ik nog niet weet wat er nu gaat gebeuren. Daar word ik (zeker met zo'n psychische kater) heel bang van
zaterdag 28 augustus 2010 om 12:07
Hee Panniewannie je hebt al een topprestatie geleverd met een dubbele master!! Je hebt een goed diploma. Je hebt binnen drie nanoseconden uitzicht op een baan en je leeft! Want wat BOEIT het nou als je eens wat geks doet als je gedronken hebt? Mens wees blij dat je niet zwanger wordt van een domme dronken avond zoals een zeker ander persoon
En je BENT. NIET. STOM. zelfs niet als je iedereen je tieten hebt laten zien of op tafeltjes bent gaan dansen.
En je BENT. NIET. STOM. zelfs niet als je iedereen je tieten hebt laten zien of op tafeltjes bent gaan dansen.
Het Viva forum is papaja.
zaterdag 28 augustus 2010 om 12:10
Thanks, Tonks. En het stomme is, ik heb helemaal niet stom gedaan. Dat is gewoon een stofje dat nu verkeerd zit in mijn hoofd. Maar dat zorgt er wel voor dat ik steeds zit te huilen. Is natuurlijk ook ontlading en zo.
En ik moet vooral niet zo rationaliseren en analyseren.
quote:Mens wees blij dat je niet zwanger wordt van een domme dronken avond zoals een zeker ander persoon
En ik moet vooral niet zo rationaliseren en analyseren.
quote:Mens wees blij dat je niet zwanger wordt van een domme dronken avond zoals een zeker ander persoon
zaterdag 28 augustus 2010 om 12:12

zaterdag 28 augustus 2010 om 12:17
ga even lopen Pant,even lekker uitwaaien en op de terugweg een vette hap halen als lunch,werkt als een tierelier.
Al is dat leukerderder als er een vriendin bij is in dezelfde staat...maar toch!
En je weet het he...vanvond is het over.
(alhoewel die van mij van woensdagnacht nog steeds een beetje sluimert...)
Al is dat leukerderder als er een vriendin bij is in dezelfde staat...maar toch!
En je weet het he...vanvond is het over.
(alhoewel die van mij van woensdagnacht nog steeds een beetje sluimert...)
zaterdag 28 augustus 2010 om 12:21
quote:NymphadoraTonks schreef op 28 augustus 2010 @ 08:56:
En daar is Tipsy weer.
Dat is hét bewijs: Tipsy zit gewoon achter het huis met een laptopje mee te forummen!
Veel plezier met de vis-kennismaking Fran. Heb je wel genoeg gegeten?
Pant, valt vast reuze mee hoor. Meestal, als je het zelf gênant vindt, vonden de anderen het juist grappig. Hee, maar je hebt het wel weer mooi geflikt hè, die presentatie! Hadden je vriendinnen het goed gedaan, de voorbereiding van het feest?
Bieb, brandweermannen zijn meestal prima te pruimen toch?
Tip voor dat biertje: ga er niet te lang mee door, anders krijg je misschien Pant-taferelen weer woensdagavond-gedoe.
Ratje, balen van die lekkage. Misschien is het nog wel afkomstig van die hoosbui, maar dat het ergens heel langzaam doorheen zakt?
Hier schijnt de zon ook!!
Oh nee, toch regen.
Nee, zon!
Nee, uh....gevalletje erg wisselvallig hier.
En daar is Tipsy weer.
Dat is hét bewijs: Tipsy zit gewoon achter het huis met een laptopje mee te forummen!
Veel plezier met de vis-kennismaking Fran. Heb je wel genoeg gegeten?
Pant, valt vast reuze mee hoor. Meestal, als je het zelf gênant vindt, vonden de anderen het juist grappig. Hee, maar je hebt het wel weer mooi geflikt hè, die presentatie! Hadden je vriendinnen het goed gedaan, de voorbereiding van het feest?
Bieb, brandweermannen zijn meestal prima te pruimen toch?
Tip voor dat biertje: ga er niet te lang mee door, anders krijg je misschien Pant-taferelen weer woensdagavond-gedoe.
Ratje, balen van die lekkage. Misschien is het nog wel afkomstig van die hoosbui, maar dat het ergens heel langzaam doorheen zakt?
Hier schijnt de zon ook!!
Oh nee, toch regen.
Nee, zon!
Nee, uh....gevalletje erg wisselvallig hier.
zaterdag 28 augustus 2010 om 12:23
Wat trouwens erg leuk was gisteren, was dat ik de verloofde van een vriend van me eindelijk heb ontmoet (hun trouwplannen waren nogal gauw gesmeed, en we zien elkaar niet vaak). En het was een leuk mens. Ook heel bijzonder, want het is zijn eerste relatie (hij is net zo oud als ik) en ze waren heel leuk samen. Zal hem dat nog even mailen zo.
En fijn dat jullie zo lief voor me zijn. Tranen zijn weer gedroogd, ik duik zo de does in en dan ga ik maar eens een end lopen inderdaad. Kijken of de buienradar dat met me eens is
En fijn dat jullie zo lief voor me zijn. Tranen zijn weer gedroogd, ik duik zo de does in en dan ga ik maar eens een end lopen inderdaad. Kijken of de buienradar dat met me eens is
zaterdag 28 augustus 2010 om 12:26
Ja, ik ook Tonks (van die zin). Maar wij zijn wel zoooo slim dat we er dan toch uitkomen.
Pant, dat is echt gewoon de spanning van de hele afgelopen tijd hoor. Ga inderdaad even lekker uitwaaien, of ga lekker zwelgen in je gevoel, allemaal lekkere dingetjes kopen, boekjes, tijdschriften, dvd´s bekijken, whatever. Plannetjes maken wat je straks met je eerste salaris gaat doen. Of nog een vriendin bellen en de hele avond evalueren. Maar ga jezelf zeker niet raar vinden!! Dat ben je niet.
Pant, dat is echt gewoon de spanning van de hele afgelopen tijd hoor. Ga inderdaad even lekker uitwaaien, of ga lekker zwelgen in je gevoel, allemaal lekkere dingetjes kopen, boekjes, tijdschriften, dvd´s bekijken, whatever. Plannetjes maken wat je straks met je eerste salaris gaat doen. Of nog een vriendin bellen en de hele avond evalueren. Maar ga jezelf zeker niet raar vinden!! Dat ben je niet.
anoniem_60835 wijzigde dit bericht op 28-08-2010 12:27
Reden: beetje duidelijker
Reden: beetje duidelijker
% gewijzigd