Verliefd en wat nu

28-08-2010 20:28 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit met een dilemma. Ben een vrouw van 39. Ben 10 jaar getrouwd waarvan de laatste 4 jaar hoogst ongelukkig. Heb het besluit genomen te gaan scheiden (weet man ook), maar door het ontbreken van andere woonruimte wonen we nog onder een dak.

Complicerend nu is dat ik dit voorjaar via werk in contact ben gekomen met een andere man. Hele leuke man. Weet dat ik prive problemen heb en dat ik in scheiding lig.

Had hem twee keer zakelijk gezien en op een gegeven moment zijn we prive gaan mailen, sms-en en later ook gaan bellen.

Een echt contact, Van de zomer hebben we afgesproken. Wat gedronken, heel gezellig. Verder niets gebeurd.

Ben alleen zo dom geweest om echt verliefd te worden.. Weet me geen raad ermee. Van de week zakelijke bespreking gehad en daarna (prive) uit eten geweest. Weer heel gezellig... Hij vond het ook leuk. Ik weet alleen niet wat ik moet doen.. durf niet zo goed stappen te zetten. Geen idee wat hij van me wil. Is het alleen zakelijk? Of alleen vriendschappelijk? Hoe kom ik daar achter.
Ga eerst de relatie met je ex verwerken en zorgen voor nieuwe woonruimte. Pas dan zou ik er werk van maken. Helemaal als het een collega is. De kans dat jullie relatie slaagt in deze onstandigheden is erg klein en dan heb je wel een probleem op je werk.
o effe voor de duidelijkheid, het is geen collega, meer een zakenrelatie die ik een paar keer per jaar zal zien. Nooit alleen met zijn tweeen maar in een grotere groep.

Rozelief
Eens met cola light, ook al is het geen collega.

Ga eerst de relatie met je ex verwerken en zorgen voor nieuwe woonruimte. Daarna kun je er altijd nog werk van maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven