3000+ deel 62

24-08-2010 19:27 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is 3000+. Wees welkom maar wees geen troll

Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT

We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!

* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

Happy new topic!
Plu ligt nog in ddh
Oh dat is pech IBI..
Ik heb vanavond niet zoveel (lees: geen) tijd om gezellig met jullie te 'kletsen'. Mijn mamsie is hier om te logeren (en volgende week nog een keer ), dus is een beetje sneu als ik zit te forummen. Maar ik wilde jullie wel even een fijne zaterdagavond wensen.
Chris Jullie ook een fijne avond!
Hier ook regen en onweer

Grote pop is heel erg bang voor onweer, ze roept alleen nooit als ze op bed ligt..... ze komt er ook nooit uit als ze bang is of alles ondergespuugd heeft!

Ben net even naar boven gelopen om bij haar te kijken en ze zat met de deken over haar heen van voren naar achteren te wiegen, zo sneu! kwam ze nou maar naar ons toe als ze bang is, vind dit zo zielig!
Nu zitten we met z'n 3en onder een deken op de bank, das dan weer weel gezellig!
das wel gezellig ja, Pop
Hier is het nog droog.
Zo.. ik heb weer een volle buik!!

AnneR... klinkt als een leuke en toch best wel drukke dag!!

Chris... veel plezier met mams !

Pop... wat een muts is grote Pop... waarom komt ze dan niet gewoon naar jullie toe? Nou ja, gelukkig weet je het en kun je het in de gaten houden.

IBI... al thuis? Hoe lang reis je er eigenlijk over?

Friezzz... ehhh... haaai
Ieder heeft het over regen en onweer hier. behalve een paar spetters regen hier nog niets. Maar dat zal vast veranderen.

Gezellig klinkt dat Pop.

Hoi Friez
Ik weet ook niet waarom ze niet naar ons toe komt..... heeft ze nooit gedaan, terwijl we altijd hebben gezegd dat het mag! sterker nog, als ze bang is moet ze naar ons komen maar ze doet het echt niet.....

Waarschijnlijk heeft het wel iets te maken met haar autisme, zo van: op bed is op bed, dan hoor je niet naar beneden te gaan...
Ach Pop, herkenbaar. Minigravin is ook zo'n muts. Zorgt voor een hoop extra zorgen......
Nou van die laatste allinea, zouden een heleboel ouders hopen dat hun kind(eren) dat ook zouden denken, Pop

haha Friez! mijn nichtje is er zo een die altijd uit bed komt! ben ook stiekum wel blij dat ze niet voor elke scheet beneden staat!

Maar ik vind het wel heel erg dat ze bang en alleen onder haar deken zit te wiegen als het onweert
Tuurlijk Pop, dat wil je ook niet!
en UP
He MU!
Hai Friez!

Ben ondertussen Wallander aan het kijken dus moet wel een beetje opletten (is in het Zweeds)

Zo heb even gedouched!
Hey pop!

Wat ruik je lekker fris
Dank je MU!

Maar MU....... wat zie jij er stiekum gelukzalig uit? heb je een leuk pakketje gehad ofzo.......
Pop

Ja, kun je het zien?

Ghehehe creatief cadeautje en niet zo voor de hand liggend
haha MU!

Heb uitgebreid je verrassing gegoogled! echt kinky..... moet je nu ook verslag uitbrengen naar BB?
Ik zit op msn

en kijk tv

en luister muziek

en heb geen balletjes in

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven